• Zoals je in de titel al kan lezen stop ik. Niemand is hier meer te vertrouwen. Als ik mijn ei kwijt wilt dan maken mensen grappen en zeggen ze iets over mijn spelling. Ik vind de kaas te tijd de mensen hier ook heel bot en onaardig tegen mij doen. Als ik een bericht in iemand gastenboek post dan negeren mensen mij en verwijderen ze mijn bericht van hun gastenboeken, maar bij andere doen ze dat niet. En ik heb ook gemerkt dat iemand hier de hele tijd ruzie met mij loopt te zoeken en me niet serieus kan nemen. De meeste mensen hier zullen me niet eens missen omdat ik niet goed genoeg voor hun ben. Ik stop hier voorgoed mee.

    Aden schreef:
    (...)

    Als jij dat zo wilt opvatten dan ja.

    En wauw, je zou mij uitschelden. Ten eerste: volwassen. Ten tweede: doet mij niks. Kusjes


    Jij doet zelf ook onvolwassen. Als je ruzie zoekt dan kan je verwachten dat ik je wilt uitschelden. En jij pest mij zelf. Jij zegt dat ik het verdiende op gepest te worden! En dat ik nooit gelukkig mag worden. Dat had je een keer op het forum gezegt

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    Jij doet zelf ook onvolwassen. Als je ruzie zoekt dan kan je verwachten dat ik je wilt uitschelden. En jij pest mij zelf. Jij zegt dat ik het verdiende op gepest te worden! En dat ik nooit gelukkig mag worden. Dat had je een keer op het forum gezegt

    dat is niet zo leuk idd, maar misschien is het een idee om de eer aan jezelf te houden en dit soort reacties dan niet aandacht te schenken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hopps schreef:
    Nou, jongens, zijn we klaar? :')


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    Jij doet zelf ook onvolwassen. Als je ruzie zoekt dan kan je verwachten dat ik je wilt uitschelden. En jij pest mij zelf. Jij zegt dat ik het verdiende op gepest te worden! En dat ik nooit gelukkig mag worden. Dat had je een keer op het forum gezegt


    Wow, wat? Dat jij mij wilt uitschelden moet jezelf weten. Veel plezier ermee.
    Maar ik heb nooit gezegd dat jij het verdiende gepest te worden. En ook nooit gezegd dat jij nooit gelukkig mag worden. Ik weet niet waar je deze valse beschuldigingen vandaan haalt? Knap dat ik dat ooit een keer op het forum heb gezegd want ik heb dit account pas sinds vanavond, plus je kan niet eens weten wat mijn vorige account was want toen zat je nog niet eens op deze site.

    VaIeska schreef:
    (...)
    dat is niet zo leuk idd, maar misschien is het een idee om de eer aan jezelf te houden en dit soort reacties dan niet aandacht te schenken.


    Ik heb zulke shit nooit gezegd...

    VaIeska schreef:
    (...)
    dat is niet zo leuk idd, maar misschien is het een idee om de eer aan jezelf te houden en dit soort reacties dan niet aandacht te schenken.


    Eerst aan jezelf te houden?

    Aden schreef:
    (...)

    Wow, wat? Dat jij mij wilt uitschelden moet jezelf weten. Veel plezier ermee.
    Maar ik heb nooit gezegd dat jij het verdiende gepest te worden. En ook nooit gezegd dat jij nooit gelukkig mag worden. Ik weet niet waar je deze valse beschuldigingen vandaan haalt? Knap dat ik dat ooit een keer op het forum heb gezegd want ik heb dit account pas sinds vanavond, plus je kan niet eens weten wat mijn vorige account was want toen zat je nog niet eens op deze site.


    Jij geeft mij hiermee het gevoel dat ik het verdiende om in ellende te leven en terecht gepest te werden. En jij zei zelf dat je andere half geleden met een ander account hier ook lid was geweest.

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    Jij geeft mij hiermee het gevoel dat ik het verdiende om in ellende te leven en terecht gepest te werden. En jij zei zelf dat je andere half geleden met een ander account hier ook lid was geweest.


    Het gevoel geven is anders dat ik het letterlijk gezegd heb.
    En ja, anderhalf jaar geleden ja. Maar weet jij welk account dat was? Betwijfel het.

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    Jij geeft mij hiermee het gevoel dat ik het verdiende om in ellende te leven en terecht gepest te werden. En jij zei zelf dat je andere half geleden met een ander account hier ook lid was geweest.


    Ja maar dit account van jou is pas een week oud.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    ja oke geen idee wat het nou is maar aight

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    Eerst aan jezelf te houden?

    uh ja hoe leg je dat uit
    zoals ik dus zei, niet erop reageren en niks van aan trekken/zelf beter weten hoe het zit.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 21:04 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    ja oke geen idee wat het nou is maar aight

    (...)
    uh ja hoe leg je dat uit
    zoals ik dus zei, niet erop reageren en niks van aan trekken/zelf beter weten hoe het zit.


    Okee, ty! 👍