• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hopps schreef:
    (...)

    Ik ga dus in mei naar NYC maar Les Mis draait niet meer op Broadway so I was very disappointed D: Londen is West End dus dat vind ik ook beter maar DDD:

    If you ever need someone to go with, give me a shout cuz i will take the next fucking transportation thing available to London and I will see it. HAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik mis je as hell, shiiit. Ik wil je zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik wil echt die distressed Mr Robot hat maar ik heb vanochtend ook alweer 3 boeken gekocht die ik echt niet nodig had dus ik moet echt even stoppen met geld uitgeven aan dingen die ik eigenlijk niet nodig heb want kerst komt er ook weer aan :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat ben ik toch een lief zusje :W Ik zie net dat Ghostbuster Will voor €9,99 nog maar 10 minuten in de sale is bij de Large, dus ik bel mijn zus op - groot fan van Stranger Things, om te vragen of ze hem wilt zodat ik hem kan bestellen voor dr. Wat ben ik toch geweldig :W Als het nou Mike was had ik hem zelf gekocht :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh en ik dacht dat Nederlandse ov slecht was 😑


    Deep inside, I've never felt alive

    Harrington schreef:
    (...)
    If you ever need someone to go with, give me a shout cuz i will take the next fucking transportation thing available to London and I will see it. HAHA


    Let's do it, I want to see it so bad (het is dat ik niet kan zingen anders kon ik zo op het toneel gaan staan omdat ik serieus de hele musical uit m'n hoofd ken)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Let's do it, I want to see it so bad (het is dat ik niet kan zingen anders kon ik zo op het toneel gaan staan omdat ik serieus de hele musical uit m'n hoofd ken)

    HAHAHAHAHA same here same here.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een mooie zwarte broek kunnen vinden. Nog een mooie broek gevonden, maar bij mijn buik zat ie niet goed. Morgen ruilen, hopelijk hebben ze hem nog in een maat groter. Goede passende broeken vinden kan soms zo lastig zijn.


    Physics is awesome

    Harrington schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA same here same here.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Beste vriendinnen of niet, na twee maanden continu bij elkaar te zijn geweest ga je je echt ergeren aan elkaar.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2017 - 18:41 ]


    * barrf *

    [ bericht aangepast op 24 nov 2017 - 18:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil gewoon een keer niet genegeerd worden hier. :')


    This ain't no place for no better man.

    Ik kan net zo goed mijn pincode geven, want Amerika weet onderhand toch al alles van me.

    Also, bij het aanvragen van mijn visum stonden er iets van twintig vragen in de trant van 'Heb je een SOA?' en 'Ben je van plan een aanslag te plegen in Amerika?' Alsof ik op die laatste vraag doodleuk 'ja' ga antwoorden en ook meteen vertel hoe, wat en waar. Jfc.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Soms wil ik wel eens wat zeggen, maar dan denk ik ook dat ik gewoon beter mijn mond kan houden doordat alles wat er op volgt het gewoon niet waard is.



    // Ik heb mijn haar weer geverfd, niet heel ingrjipend, maar ik vind het wel mooi <3


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat ik een behoorlijk doorgewinterde student was, maar jezus, ik kan dit niet aan. Het is tien uur in de avond, ik heb de hele dag van hot naar her gerend en voel me zo zo zo vies, om vervolgens zelf te moeten koken, terwijl ik bij god geen idee heb waar ik ben en jeminee, waarom zitten er haren op het servies??? Dan moet ook nog op dit slapen en ik wil niet weten wat voor vlekken dit zijn en ik wil niet onder nat goed slapen.


    She's imperfect but she tries