• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    De botjes in mijn voet doen al dagen echt godsgruwelijk veel pijn en het maakt het echt moeilijk om normaal zonder te verkrampen van de pijn te lopen maar ik heb geen tijd om naar de dokter te gaan de komende weken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yakuza schreef:
    (...)
    Dankjewel ^^

    Ik heb nu officieel mijn nieuwe voornamen en ik heb een M op mijn nieuwe identiteitsbewijzen :3 Naja, als ze over een paar dagen klaar zijn dan.


    Ahhh yay dat is supergaaf! Gefeliciteerd. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rant.

    Fucking Hell, deze dorm is de slechtste waar in ooit in heb geslapen tijdens m’n reizen en hoe moet ik hier in Godsnaam twee nachten door beneden? Het is klein, hondsbenauwd en onder me ligt een zestigjarige vrouw te snurken alsof haar leven er vanaf hangt. I mean, m’n iPhone oortjes zitten volledig in het rode gedeelte en kúnnen simpelweg niet harder en NOG hoor ik haar gesnurk dwars door m’n muziek heen.


    YAY, ik ga vlak voor Kerst naar Dublin :3
    Lang leve korting :3


    Deep inside, I've never felt alive

    12 Years a Slave is legit zo een mooie film, maar,,,,, zo huilerig help


    Heaven is a place that we all have

    k wil die fall out boy tickets zo graag als het niet lukt ga ik echt huilen ok doei. Nee even serieus ik wil al jaren naar ze toen en toen kwam de hiatus en nu een paar jaar later zijn ze terug en ik ben nog steeds zo emo voor ze.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Ahhh yay dat is supergaaf! Gefeliciteerd. :9~

    Dankjewel :3


    Caution first, always.

    Laat me gewoon omgaan met haar, nu Marije weg is heb ik niemand anders lol


    i wanna die with you once or twice.

    FUcKYES JONGENS IK GA NAAR FALL OUT BOY VOLGEND JAAR :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is het al 4 April :W :W :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom neem je zoveel hooi op je vork als je al overal stress over hebt en amper een moment vrij? Ik heb gewoon koppijn in jouw plaats, zucht.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik moet nu een kwartier in de kou wachten omdat die flikkers niet t gangpad in liepen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wil iemand mij trakteren op een ticket Les Mis in Londen pls I need it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Wil iemand mij trakteren op een ticket Les Mis in Londen pls I need it

    omfgg same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Harrington schreef:
    (...)
    omfgg same.


    Ik ga dus in mei naar NYC maar Les Mis draait niet meer op Broadway so I was very disappointed D: Londen is West End dus dat vind ik ook beter maar DDD:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.