• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben al de hele avond RuPaul aan het kijken want die dragraces zijn hilarisch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké Mirte, van een doosje pillen en een ziekenhuisbezoek word je niet meteen beter, doe rustig aan want nu hang je boven de wc.


    Please please please laat me doodgaan. Ik ben op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me 's nachts niet helemaal veilig met dit stellageding aan de buitenkant van het gebouw, want iedere keer dat ik een geluid hoor dat niet helemaal bekend klinkt vraag ik me af of er nu iemand op mijn balkon staat


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het klinkt oprecht alsof er iets of iemand tegen mijn raam tikt en ik ben een beetje bang om het gordijn aan de kant te schuiven???

    Laat het alsjeblieft een takje van de boom zijn of zo gewoon iets stoms en onschuldigs en verklaarbaars


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I donated to Brian's/Terroriser's Movember charity and I feel so good about myself ohlord. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Harrington schreef:
    Ik ben al de hele avond RuPaul aan het kijken want die dragraces zijn hilarisch.


    ohmijngOD DRAG RACE!!!!


    Heaven is a place that we all have

    Drie maal Hoera voor de ov chipkaart automaat die niet werkt in de bus; gratis ritje 🎉🎉


    26 - 02 - '16

    Ik voel me echt kut. Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    “Oh broer, ik zweer jou, die kankerhoer moet echt dr kankermuil houwen want ik klap dr op dr kankersmoel.”
    Deze meiden zijn grof, luid, arrogant en hebben zelf gewoon eens een smack in de face nodig. Lekker met je schoenen op het bureau terwijl je gewoon in een computerlokaal bent. Ik haat dit soort mensen echt uit de grond van m’n hart.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat gehuil begint me langzaam gek te maken. Ik ben telkens overprikkelt zodra die kleine begint te huilen. Kan die baby niet voor een moment gewoon niet huilen? Gewoon stilte. Doorslapen, lachen en stil zijn voor de rest.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2017 - 11:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo zo zo hard falen


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    When je gestoken wordt door een wesp en je helemaal panikeert tot het punt dat je bijna flauw valt door paniek. ok.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe gaaf 19-2000 live was thoooooooooooooooooo


    Caution first, always.

    Yakuza schreef:
    Hoe gaaf 19-2000 live was thoooooooooooooooooo


    🙌🙌🙌


    I'll see you on the dark side of the moon