• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fijn. Morgen heb ik mijn theorie examen en mijn angst begint er nu keihard in te slaan. Het is zo erg dat het oefenen voor geen meter meer gaat en ik nu in tranen zit omdat ik gewoon het nare gevoel heb dat het niet gaat lukken. Het probleem is ook gewoon dat ik geen 114 euro klaar heb liggen voor zo'n speciaal examen en aan de andere kant heb ik gewoon goed geoefend. Dat dacht ik echter de vorige keer ook, maar toen zakte ik. Iedereen gaat me vast stom vinden als ik nog een keer zak. Waarom kan ik gewoon normaal slagen zoals alle anderen ):


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    JAJAJAJAJA DEMOCRATEN STARTEN EEN AFZETTINGSPROCEDURE TEGEN TRUMP, JAJAJAJA HALLELUJA EINDELIJK WOOHOO


    Dat is stilletjes bemoedigend nieuws. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    FireKeeper schreef:
    JAJAJAJAJA DEMOCRATEN STARTEN EEN AFZETTINGSPROCEDURE TEGEN TRUMP, JAJAJAJA HALLELUJA EINDELIJK WOOHOO


    Hopelijk gaan de republikeinen die in de kamers zitten dan ook eindelijk eens nadenken.


    26 - 02 - '16

    ik weet nu al dat ik zondag echr doodop ga zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil niet meer dit brein Hebben, ik wil niet meer zo makkelijk in een dip raken, ik wil gewoon een normaal leven leiden en normaal zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Pfff, zoveel hoofd- en nekpijn. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Lusamine schreef:
    Fijn. Morgen heb ik mijn theorie examen en mijn angst begint er nu keihard in te slaan. Het is zo erg dat het oefenen voor geen meter meer gaat en ik nu in tranen zit omdat ik gewoon het nare gevoel heb dat het niet gaat lukken. Het probleem is ook gewoon dat ik geen 114 euro klaar heb liggen voor zo'n speciaal examen en aan de andere kant heb ik gewoon goed geoefend. Dat dacht ik echter de vorige keer ook, maar toen zakte ik. Iedereen gaat me vast stom vinden als ik nog een keer zak. Waarom kan ik gewoon normaal slagen zoals alle anderen ):


    Kom op, je kan het! Het gaat je vast lukken en weet je, ook als het je niet lukt is het oké. Niemand gaat je daar stom voor vinden. Zoveel mensen zakken een meer dan eens aantal keren en bijna niemand slaagt normaal. Ik ken mensen die het 7 keer moesten doen voordat ze het haalden - maar zij hebben het ook gehaald. Geen zorgen, je kan het!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    There went my will to cosplay. Nice.

    //

    Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf Ik haat mezelf

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 19:59 ]


    This ain't no place for no better man.

    Wow oke dat was teveel gevulde speculaas ik voel me echt een dik marsepeinvarkentje nu. 😨

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 20:10 ]


    The truth is out there.

    Andraste schreef:
    Wow oke dat was teveel gevulde speculaas ik voel me echt een dik marsepeinvarkentje nu. 😨


    Geef mij c:

    -
    Muh. Fijn dat mn ma me brengt, maar eigenlijk vind ik het niet zo tof dat ze even blijft. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Je zou jezelf eigenlijk moeten schamen, Leah. Op meer dan een jaar tijd ben je TWEE keer naar het kerkhof geweest. TWEE keer. En de laatste keer was het nog meer voor jezelf dan voor hem. Prachtig. Echt, wees trots op jezelf.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Well, that hurts.


    And I'm sad again.


    Heaven is a place that we all have

    Contact of geen contact voor ik weg ga. Is het onmenselijk om je vader al een aantal weken - als het al geen maanden zijn - te negeren en je geen contact met hem op neemt voordat je een half jaar in het buitenland gaat studeren? D;

    I hate this.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Klaar schreef:
    Je zou jezelf eigenlijk moeten schamen, Leah. Op meer dan een jaar tijd ben je TWEE keer naar het kerkhof geweest. TWEE keer. En de laatste keer was het nog meer voor jezelf dan voor hem. Prachtig. Echt, wees trots op jezelf.


    Als dit helpt: in de vijf jaar dat mijn oma dood is en de anderhalf jaar dat mijn oudoom (haar jongste broertje) zijn overleden, ben ik nooit naar hun graf geweest. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.