• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    En dan straks begint mijn werkdag en ik heb het gevoel dat het een ruige gaat worden en dan heb ik nul tijd om te schrijven en 's avonds heb ik nul ZIN om te schrijven en aaaah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik schrijf een gedicht over de liefde dat alleen maar bestaat uit quotes van politici en ik heb echt te veel lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En ik kan mijn visum aan gaan vragen. Time for a partyyyy

    maar ik heb geen tijd voor een feestje want deadlines


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat iets zo soepel gaat, soepeler dan verwacht en je jezelf afvraagt of er ergens een addertje oner het gras zit. Dat heb ik nu.


    Physics is awesome

    Waar de fuck ben ik mee bezig? Ik ben al chagrijnig en vol met stress, dus wat doe ik? Nóg meer ellende opzoeken, yaaay
    A+ voor mij


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Volgende keer beter.


    26 - 02 - '16

    Wtf is dit. Niemand zegt er wat op. Fcol people. Zeg wat! 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En het gedicht heet: U kijkt zo lief, doodzonde

    Ik ben er oprecht blij mee lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I’m falling in love with Starbucks more and more on this trip.


    Ok. Dus. Ik mag niet zeuren, omdat ik mijn tentamen gewoon heb gehaald, maar nu ik een scan heb opgevraagd, ben ik echt aoejrpwoefjpowejropjwoejropewj gefrustreerd, want ik kom dus een half puntje tekort. Een ienieminie, minuscuul half puntje. En dan te bedenken dat ik mijn tentamen pas drie minuten na de start van het tentamen op mijn tafeltje kreeg, maar wel stipt op het einde werd lastiggevallen door de supervisors dat ik mijn pen moest neerleggen. En op dat moment dacht ik van: in die drie minuten kan ik toch geen sluitend antwoord meer neerpennen, so whatever, maar ik had sure as hell nog wel iets kunnen neerpennen wat een half puntje opleverde. In my defense: niet dat die omaatjes daar boodschap aan hebben, want pshh en ik heb echt geen zin om zelf het onderwerp te worden van de horrorverhalen dat tentamens uit de handen van mensen gerukt moesten worden in een half gevecht. Maar toch. Drie uur blijft drie uur.

    En ik heb zo geen zin om dit weekend uit te gaan pluizen of ik ergens in de correctie iets discutabels kan vinden, maar ik doe het wel. Al is het maar omdat ik afgeronde cijfers stom vind, omdat deze veel te weinig nuance geven en veel te weinig credits geven aan de personen met ,49'tjes. Muh.


    She's imperfect but she tries

    Oké ik snap dat je een kind bent maar ik vind het gewoon zo lastig om empathisch te zijn als een kind moe is en daarom kut doet

    Ja sorry hoor je wil alleen maar een reactie en jouw stomme kinderproblemen boeien me gewoon te weinig, so what dat je geen computertijd meer hebt, suck my dick, de wereld vergaat niet.

    #besteoppasever


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    That awkward moment when ur so called friend lies to your face and says it's not her fault hahaha fuck.


    This ain't no place for no better man.

    Hoi ik heb een Star Wars joggingbroek en ik schaam me echt niet dat het een jongensbroek van maat 158 is ik ben klein ok.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I just want to be skinny.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Morgen een jaar samen, wauw, de tijd vliegt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.