• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    *mond valt open van verbazing*
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    *mond wordt droog omdat hij zo lang open blijft*
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...

    RUMAG: WHAT THE ACTUAL FACK?!


    Deep inside, I've never felt alive

    I shouldn’t be this good at concealing it.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    oh shit, ik herkende mezelf niet


    Caution first, always.


    Caution first, always.

    'Vandaag wordt de eerste dag van de week dat ik eindelijk iets aan mijn studie ga doen'
    Haha, nope. En ik moet morgen en overmorgen om 9 uur werken, dus ik moet ook gewoon op tijd naar bed. Ik heb verder wel zin in werken op de open dag (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Patrick Stump is my inspiration and I could not have chosen a better person to look up to. Bless that man.

    Scrap that. All men of Fall Out Boy are my inspirations. God bless them. (Also Frank Iero. ESPECIALLY FRANK IERO.)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 23:43 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kutdarmen....
    Ik hoop echt dat ik een doorverwijzing van de huisarts krijg, want hij lijkt mijn klachten ook niet helemaal te snappen.


    Stenenlikker

    Ik had zo'n briljant idee voor dit verhaal en nu ik het aan het uitwerken ben, kom ik erachter dat het helemaal nergens op slaat en ugh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    En dan heb je les om half 2 ipv half 9


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil niet uit bed, maar ik wil douchen en mijn nieuwe broek aan. Struggles xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Zo moe 😪


    Caution first, always.

    Moeten leren en eigenlijk alleen maar willen schrijven, is echt mijn 24/7 struggle. Bleh.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omygod ik heb maandag een date. Help

    Ik hoorde je niet eens. Jemig, je bent zo intens sneu.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wanneer je om te oefenen aan een wedstrijd mee gaat met de intensie om te verliezen en dan toch wint. Ik wilde niet winnen gvd, al helemaal niet met de afspraak om een nieuw concept aan te leveren, dat toch wel vreselijk moeilijk is. Help ;-;


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.