• Heyy

    ik heb vanavond een kijkavond voor een kamer die me ontzettend leuk lijkt. ik heb al een kamer, maar die is tijdelijk dus ben op zoek naar een andere.
    op kijkavonden worden wel eens vragen gesteld zoals welk stuk fruit ben je (ontzettend kinderachtig), waarom zou jij een aanwinst in ons huis zijn (zonder het woord gezelligheid te noemen) etc. echter ben ik heel slecht in op dat moment antwoord geven en lijk ik super klungelig. hebben jullie een beetje tips of voorbeeld antwoorden die ik kan gebruiken (wanneer ze toepasselijk zijn) op dat soort momenten? ik weet namelijk echt geen origineel antwoord.

    Wat een tip was die ik aan mijn vriendin heb gegeven. Als ze vragen wat voor persoon je bent of waarom jij een aanwist ben, gebruik de traits van je Hogwarts afdeling!


    --

    BuchananBarnes schreef:
    Wat een tip was die ik aan mijn vriendin heb gegeven. Als ze vragen wat voor persoon je bent of waarom jij een aanwist ben, gebruik de traits van je Hogwarts afdeling!


    Sorry de wattes? :$

    iCalum schreef:
    (...)

    Sorry de wattes? :$


    Ik kan echt niet op de nederlandse naam komen, persoonlijkheid-dingetjes zegmaar


    --

    Eigenschappen is het woord waar je naar zoekt, denk ik.

    Noem gewoon de dingen waar je goed in bent en misschien ook dingen waar je minder goed in bent. Dan kunnen ze daar rekening mee houden. Denk aan, kook je graag of ben jij echt iemand die opruimt etc.



    Physics is awesome

    Zeg dat je heel goed bent in appeltaarten bakken! Dus dat ze je sowieso moeten kiezen want mjammmmm. En, keur hen ook. Wil jij in een huis wonen die op kijkavonden vragen stellen als "welk verkeersbord ben jij?"? Dat zegt vaak al wat over het huis.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eigenlijk wil ik vooral als tip geven dat je vooral niet moet gaan liegen. Je gaat wel met mensen samen wonen, en dan wil je je thuis om je gemak voelen, en niet constant als iemand anders voordoen, omdat je dat op je hospiteeravond hebt gezegd.
    Dit is een hele moeilijke, maar wees vooral origineel in je verhaal. Mensen die opzoek zijn naar een nieuwe huisgenoot krijgen ontzettend veel mailtjes en antwoorden met "Ik ben gezellig en schoon, en hou wel van een wijntje/biertje en een Netflixje. Een origineel verhaal springt eruit. Dan heb je kans dat je wordt onthouden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2017 - 15:06 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.