• Ja, groen. Ik voel me net een zeemonster, zeker nu het regent en ik overal druipend binnenkom.

    Maargoed, ik wilde dus L'Oréal Colorista proberen, die uitwasbaar is en waarmee je dus met allerlei kleurtjes kan experimenteren zonder dat je daadwerkelijk je haar hoeft te verven. Super gaaf omdat ik altijd al de onderkant van mijn haar in bepaalde kleuren wilde hebben. Dus dit weekend ben ik er voor gegaan, in de kleur turquoise.
    Het lijkt alleen niet helemaal op de beloofde kleur. Totaal niet. Maargoed, over 15 wasbeurten moet het weg zijn (hoewel ik nu 2 keer mijn haar heb gewassen en de kleur nog niet lichter is geworden en ik overal op internet reviews heb opgezocht bij mensen die dus wel minder kleur hebben na 1 wasbeurt, maar ik schiet nog niet compleet in paniek, althans, ik doe mijn best). Op de foto is het trouwens een stuk minder fel groen dan dat het in het echt is, maar je krijgt het idee.

    Hebben jullie wel eens een enorme misser met haar verven gehad of willen jullie juist nog eens iets geks met je haar doen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Malick schreef:
    Ik zou het waarschijnlijk wel gaaf vinden haha. Zelf zou ik m'n haar ooit wel paars willen hebben, maar ik ben te lui om het dan te bleken. :'D

    Same


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oooh ja dat ken ik nog van een collega, haar haar werd ook groen nadat het eigenlijk blauw moest worden. Volgens mijn kapster komt dat door de pigmenten die in je eigen haarkleur zitten. Wel balen.

    Ik heb zelf wel verschillende lokken paars en roze geverfd met Directions. Het was de bedoeling dat het pastel werd, maar omdat mijn eigen haar te donker was werd het nog steeds best wel donker. Ook met een flinke scheut conditioner erbij. Maar de uiteindelijke kleur vond ik ook prima. Het regende complimentjes daarna hahaha.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Groen en blauwe haarkleuren zijn over het algemeen al moeilijker uit je haar te krijgen heb daar ook ervaring mee haha

    veder heb ik nu paars haar voor paarse vrijdag :D


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    Groen en blauwe haarkleuren zijn over het algemeen al moeilijker uit je haar te krijgen heb daar ook ervaring mee haha

    veder heb ik nu paars haar voor paarse vrijdag :D


    Gaaf!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb echt niks met van die speciale haarkleuren ('niks' is nog zacht uitgedrukt, vind het absoluut niet mooi). Dus ik vrees niet dat ik je kan helpen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Poudlard schreef:
    (...)

    Gaaf!


    Thnx ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Blauwe haarverf vind ik echt leuk, maar het is zo'n lastige kleur!

    Ik verf al mijn haar 2 jaar in een koper kleur (permanente verf) . In het begin is het erg donker, maar na een week of 2 vervaagd het naar een natuurlijk uitziende rode kleur ^^. Ik heb een paar keer opvallend rood in mijn haar gehad en ik zou graag andere gekke kleuren erin gooien. Maar mijn haar neemt niets op. Zelf permanente verf gaat er bij mij na een tijd eruit :c.


    Seasons will change, but I shall remain

    M'n zusje heeft die in het rood gehad maar het leek op ongesteldheid bloed :') ze had het er in de zomervakantie in gedaan en het zit er nu nog steeds een beetje in 😅 be prepared


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly