• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Novia is ook nog niet zo lang undercover


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Mt c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt (:


    Go ahead and leave me paralyzed.

    MT

    MT! ^^


    I have seen my own sun darkened

    MT


    El Diablo.

    MT.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt, ik probeer vanavond nog een opzetje voor mijn personage te posten. Ik denk alleen dat ik de rest pas dit weekend/vrijdag kan doen. ;3 Sorry dat het zo lang duurt, maar ik heb het plots echt heel druk met school. ;(


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Heel veel succes met school! Dat gaat natuurlijk altijd voor! (vind ik)

    Azlain schreef:
    MT.


    Anouk, zou het mogelijk zijn dat mijn personage helemaal ‘nieuw’ in de wereld komt (wellicht door één van de personages omdat hij daar al langer zaken mee doet op de achtergrond). Hierdoor is hij nog niet eerder herkend door de persoon die zijn geheime agenda is (aka die hem van gezicht kent en weet wat hij doet). If this makes sense at all. (‘:


    Paracosmic schreef:
    Anouk, zou het mogelijk zijn dat mijn personage helemaal ‘nieuw’ in de wereld komt (wellicht door één van de personages omdat hij daar al langer zaken mee doet op de achtergrond). Hierdoor is hij nog niet eerder herkend door de persoon die zijn geheime agenda is (aka die hem van gezicht kent en weet wat hij doet). If this makes sense at all. (‘:


    Nieuw in de wereld komt van undercover agenten? Dat is prima! als dat is wat je bedoelt hoor, ik ga er vanuit dat het goed is hahaha :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Nieuw in de wereld komt van undercover agenten? Dat is prima! als dat is wat je bedoelt hoor, ik ga er vanuit dat het goed is hahaha :Y)


    Ja, zo bedoel ik het! Dat hij ‘nieuw’ is voor de personages, op het personage van zijn geheime agenda na en het personage waarmee hij undercover al zaken deed (die moet ik nog even vinden).