• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zoek een crimineel waarmee Kellan (mijn rol — undercover agent) zaken deed achter de schermen, zodat hij langzaamaan 'in de wereld' is gekomen. Binnen de RPG zal hij dan zijn gezicht vertonen etc.


    Paracosmic schreef:
    Ik zoek een crimineel waarmee Kellan (mijn rol — undercover agent) zaken deed achter de schermen, zodat hij langzaamaan 'in de wereld' is gekomen. Binnen de RPG zal hij dan zijn gezicht vertonen etc.


    Bedoel je hiermee dat Kellan banden had/heeft met criminelen tijdens zijn werk als politie? Dat is namelijk een idee dat ik nu in mijn hoofd heb voor mijn karakter en ook al met Anouk over gesproken heb. Als ik je nu helemaal verkeerd begrepen heb, moet je vooral dit bericht negeren hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Bedoel je hiermee dat Kellan banden had/heeft met criminelen tijdens zijn werk als politie? Dat is namelijk een idee dat ik nu in mijn hoofd heb voor mijn karakter en ook al met Anouk over gesproken heb. Als ik je nu helemaal verkeerd begrepen heb, moet je vooral dit bericht negeren hahaha.


    Nee, meer dat dat het begin is van zijn undercover gebeuren. Door dat contact zet hij zichzelf al in die wereld en is het gemakkelijker om daarna door te rollen. Het is dus al een deel van zijn undercover opdracht, alleen heeft hij zichzelf nog niet in de onderwereld getoond aan anderen.


    Kellan is af — zijn rol is kort, want ik kreeg hem op een of andere manier totaal niet uit m'n vingers (het is lang geleden dat ik mee heb gedaan aan een RPG). Hopelijk wordt hij goedgekeurd.


    I like him Mirte! c:

    Het is fijn je weer op Q te zien heheh ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Paracosmic schreef:
    Ik zoek een crimineel waarmee Kellan (mijn rol — undercover agent) zaken deed achter de schermen, zodat hij langzaamaan 'in de wereld' is gekomen. Binnen de RPG zal hij dan zijn gezicht vertonen etc.


    Hier heb ik evt Tonio voor én ik ga zo je rol lezen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jowen schreef:
    I like him Mirte! c:

    Het is fijn je weer op Q te zien heheh ^^


    N'ah Saar you just made my entire day. :Y)


    h1gh schreef:
    (...)

    Hier heb ik evt Tonio voor én ik ga zo je rol lezen


    Omg dat zou grappig zijn gezien Kellan Mo's ex is en Mo en Tony soort van beste vrienden zijn HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Paracosmic schreef:
    Kellan is af — zijn rol is kort, want ik kreeg hem op een of andere manier totaal niet uit m'n vingers (het is lang geleden dat ik mee heb gedaan aan een RPG). Hopelijk wordt hij goedgekeurd.


    Hahahaha that would be fun drama tbh én Mirte, I love Kellan en his face claim!!! Hebben jullie wel nagedacht over dat Mo hem wel gelijk zou herkennen en hem niet zou verraden? Want het is echt een leuk idee maar als je iemand herkent die je kan oppakken en je vrienden enzo waarom zou ze hem niet verraden of de andere informeren


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Hahahaha that would be fun drama tbh én Mirte, I love Kellan en his face claim!!! Hebben jullie wel nagedacht over dat Mo hem wel gelijk zou herkennen en hem niet zou verraden? Want het is echt een leuk idee maar als je iemand herkent die je kan oppakken en je vrienden enzo waarom zou ze hem niet verraden of de andere informeren


    N'ah — dank je wel Anouk. <3 En ja, daar hebben we lang over na zitten denken. Kellan en Mo hebben een heftige verliefdheid gehad in het jaar dat ze bij elkaar woonden dus Kellan weet dat Mo hem niet zou verraden because of feelings and history and stuff.


    Paracosmic schreef:
    (...)

    N'ah Saar you just made my entire day. :Y)


    Heheh c: <3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mo wouldn't. She still loooooves him


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    N'ah — dank je wel Anouk. <3 En ja, daar hebben we lang over na zitten denken. Kellan en Mo hebben een heftige verliefdheid gehad in het jaar dat ze bij elkaar woonden dus Kellan weet dat Mo hem niet zou verraden because of feelings and history and stuff.


    Oké!!! Dan is het helemaal goed hoor, het is wel belangrijk dat soort dingen ook al denk je daar niet gelijk aan maar het klinkt in ieder geval interessant :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oeh, moeten de criminelen dan niet uitkijken dat ze verraadden worden door Mo?

    WrittenWords schreef:
    Oeh, moeten de criminelen dan niet uitkijken dat ze verraadden worden door Mo?


    De criminelen zullen zich er dan niet van bewust zijn dat Mo over deze informatie beschikt, als zij Kellan niet verraad. Wat betekent dat de criminelen niet weten van Kellan en zijn beroep, en van de connectie die Mo heeft met een undercover agent.
    Althans, lijkt mij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'