• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    nee, dat hoeft niet. Mo weet niet dat Kellan zich onder de undercoveragenten bevindt (ze weet niet eens dat het agenten zijn), maar zodra ze hem ziet, zal ze geen moment twijfelen dat hij nog steeds een good cop is. Ze zal niemand verraden, want de mensen in die criminele wereld zijn een beetje haar familie geworden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nevermind then

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 21:30 ]

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik.
    Maar Mo kan dan nog altijd overlopen naar de kant van de "good people", haha


    Makes things interesting. :Y)


    •

    Tenzij de criminelen Mo of iemand anders die ze kent (zwaar) mishandelen, zal ze niks doen. (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 21:39 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb Kieran eindelijk volledig af kunnen maken. ;3 Iemand nog interesse in een relatie met hem?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Ezra ook nog open staan voor eventuele relaties c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Chris nog voor vrijwel alles ^^


    El Diablo.

    Blaze is denk ik grotendeels, op geschiedenis na, wel klaar. Zal maybe haar innerlijk nog uitbreiden, maar het belangrijkste staat er wel. Ik zoek eigenlijk wel iemand voor haar die
    - in dezelfde buurt is opgegroeid, dus met wie ze maybe een beetje de criminele wereld ingerold is;
    - ook wel wat mensen die ze niet kan uitstaan.
    - maybe a best friend, can be a guy or a girl, i dont mind which
    - maybe an one night stand
    - en ik sta ook gewoon open voor wat jullie nog zoeken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké laatste dingetje van vandaag, wat dingen die ik zoek voor Kellan dus let me know als je een personage in de aanbieding hebt:
    • Partner (Politie): sinds langere tijd zijn partner, kan eventueel al begonnen zijn voordat ze bij de undercover eenheid gingen
    • Buddies voor de schietbaan om frustraties van zich af te schieten
    • One night stand(s): Kellan loves sex because he’s a guy, eventueel zonder dat diegene weet dat hij een agent is, want hij kan gemakkelijk no strings/personal facts attached doen
    • . . .


    •

    @Mirte

    Ezra is niet de beste met geweren, maar ze kunnen wel sparmaatjes geweest zijn in de opleiding? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    @Mirte

    Ezra is niet de beste met geweren, maar ze kunnen wel sparmaatjes geweest zijn in de opleiding? :3


    Kellan heeft zijn opleiding wel ergens anders gedaan dan NYC. Maar, hij is wel iemand die dat op niveau wil houden dus nadat hij naar NYC is gekomen kunnen hij en Ezra elkaar wel ‘gevonden’ hebben daarin? :Y) Like woooh fitboys en dan na een trainingssessie lekker hamburgers scoren.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 23:44 ]


    •

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Kellan heeft zijn opleiding wel ergens anders gedaan dan NYC. Maar, hij is wel iemand die dat op niveau wil houden dus nadat hij naar NYC is gekomen kunnen hij en Ezra elkaar wel ‘gevonden’ hebben daarin? :Y) Like woooh fitboys en dan na een trainingssessie lekker hamburgers scoren.


    Hahaha first rule of fightclub, we do not talk about fightclub oh wacht wrong rpg :'D joke joke hahah Als voorbereiding op de Real deal in the street :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    (...)

    Hahaha first rule of fightclub, we do not talk about fightclub oh wacht wrong rpg :'D joke joke hahah Als voorbereiding op de Real deal in the street :'D


    I still know that quote tho. :Y) Yes, I love it. Kellan zal zichzelf wel duizend keer verontschuldigen tijdens de sessies, ook al weet hij dat het de bedoeling is dat ze sparren, haha.


    •

    Paracosmic schreef:
    (...)

    I still know that quote tho. :Y) Yes, I love it. Kellan zal zichzelf wel duizend keer verontschuldigen tijdens de sessies, ook al weet hij dat het de bedoeling is dat ze sparren, haha.



    Yeahhh

    Hahaha nahw :') Ezra zal daardoor op het begin echt confused zijn maar niet veel mercy tonen :") Maar achterna wel oo de hamburgers trakteren hahahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Paracosmic schreef:
    Oké laatste dingetje van vandaag, wat dingen die ik zoek voor Kellan dus let me know als je een personage in de aanbieding hebt:
    • Partner (Politie): sinds langere tijd zijn partner, kan eventueel al begonnen zijn voordat ze bij de undercover eenheid gingen
    • Buddies voor de schietbaan om frustraties van zich af te schieten
    • One night stand(s): Kellan loves sex because he’s a guy, eventueel zonder dat diegene weet dat hij een agent is, want hij kan gemakkelijk no strings/personal facts attached doen
    • . . .


    Karly is vaak te vinden op de schietbaan, voornamelijk omdat het een van de weinige dingen is waar ze écht goed in is. Dus, waarschijnlijk komt ze Kellan dan redelijk tegen... (;


    I have seen my own sun darkened