• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zynthra schreef:
    (...)

    Des te meer reden om die man om te leggen, zou ik zeggen hahaha. Die wereld bestaat ook niet uit alleenheersers, maar wel degelijk concurrentie.


    Oh, ja, ik vind het idee dat Adrina en Tony concurrentie hebben ook wel erg leuk, maar niet een idee waarbij de vader van jouw personage álle touwtjes in handen heeft, wat wel het idee van alleenheersing geeft

    Jowen schreef:
    (...)

    Nee maar je hebt gelijk Anouk ;3 Is goed dan pas ik hem vanavond wat aan hehe c; ( Ik zit op mobiel dus sorry voor al het gespam hahaha)


    Oh en was het dan goed dat hij al een jaar bezig is met zijn undercover opdracht?


    Ja dat is prima! Ik hoop dat ik niet je idee hebt verpest, ik vond het een leuk idee namelijk dus ik zou het er ook gewoon nog in laten!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zynthra schreef:
    Pffff ik heb inmiddels hoofdpijn van het nadenken over mijn rol haha. Er zijn zoveel mogelijkheden..

    Het idee waar ik nu mee speel is dat Christina een tijd geschorst is geweest en dat ze er zelf achteraan ging toen ze erachter kwam dat collega's van haar undercover gingen (terwijl ze nog geschorst was). Ze heeft een lange tijd lopen pushen en forceren om haar supervisor(s) ervan te overtuigen dat ze de perfecte kandidate zou zijn hiervoor. Haar vader is een beruchte zakenman die de touwtjes in handen heeft wat betreft de onderwereld van New York. De politie wil hem dan ook graag oppakken, maar hij is ze iedere keer te slim af. Christina wil daar graag een handje bij helpen en het leek mij dat er ook wel criminelen in het spel zijn die zo'n man graag willen (laten) omleggen? Misschien dat daar connecties kunnen ontstaan.
    Daarnaast weet ik niet zo goed wat haar undercover baan gaat zijn omdat ze best wel koppig is en het liefst meteen op haar doel afgaat haha.

    Sorryyyy dat ik zoveel vraag. Het is al heel lang geleden dat ik zo'n rol helemaal heb uitgewerkt en ik wil het graag goed hebben hahah.


    Leuk idee! Ik zit nog wel een beetje te kijken want waarom wilt ze dat haar vader uit dat circuit wordt gehaald en het lijkt me dat ze dan al eens tegen hem heeft gezegd van dat ze het niet oké vindt, dan is het als ze undercover bij hem gaat natuurlijk een beetje verdacht en plotseling interesse toont. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het gemunt heeft op een bepaalde crimineel waar ze al jaren over leest of zoiets maar als je iemand kent en undercover gaat dan ligt het wel een beetje aan de band denk ik die ze hadden; wat had jij in gedachten daarbij??


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zynthra schreef:
    Pffff ik heb inmiddels hoofdpijn van het nadenken over mijn rol haha. Er zijn zoveel mogelijkheden..

    Het idee waar ik nu mee speel is dat Christina een tijd geschorst is geweest en dat ze er zelf achteraan ging toen ze erachter kwam dat collega's van haar undercover gingen (terwijl ze nog geschorst was). Ze heeft een lange tijd lopen pushen en forceren om haar supervisor(s) ervan te overtuigen dat ze de perfecte kandidate zou zijn hiervoor. Haar vader is een beruchte zakenman die de touwtjes in handen heeft wat betreft de onderwereld van New York. De politie wil hem dan ook graag oppakken, maar hij is ze iedere keer te slim af. Christina wil daar graag een handje bij helpen en het leek mij dat er ook wel criminelen in het spel zijn die zo'n man graag willen (laten) omleggen? Misschien dat daar connecties kunnen ontstaan.
    Daarnaast weet ik niet zo goed wat haar undercover baan gaat zijn omdat ze best wel koppig is en het liefst meteen op haar doel afgaat haha.

    Sorryyyy dat ik zoveel vraag. Het is al heel lang geleden dat ik zo'n rol helemaal heb uitgewerkt en ik wil het graag goed hebben hahah.


    Vraagje overigens, maar weet haar vader niet dat ze bij de politie zit?


    •

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Hierbij zou je heel goed uit moeten werken waarom ze geschorst is geweest (uit haar team, of wanneer) want dat is iets wat niet licht wordt opgenomen bij de politie. En het punt van undercover zijn, is dat niemand het weet, zelfs je collega’s niet. Dus daarbij komt ook de vraag kijken: hoe weet zij dat sommige collega’s van haar undercover zijn, zeker als ze is geschorst?
    Plus, ze is misschien koppig etc. maar ze is wel helemaal geselecteerd voor het undercover zijnde. Als ze dat niet kan bedwingen, zou ze die baan nooit gekregen hebben.


    - Waarom ze geschorst is geweest ben ik nog een beetje aan het bedenken, oeps. In ieder geval iets dat ze een niet al te hoge "rang" had en zelf beslissingen nam in plaats van te luisteren naar degenen boven haar. Iets in die richting.
    - Wat betreft het weten van undercover collega's, wil ik eigenlijk beroep doen op één van de andere personages haha. Mits één van jullie daarin mee wil gaan natuurlijk.
    - Daar heb je gelijk in! Ik bedoelde meer bijvoorbeeld dat ze niet in een stripclub gaat werken, omdat ze daarboven staat zeg maar. In die zin koppig haha. Ik ben op zoek naar iets wat haar ligt en wat haar met geen mogelijkheid kan verraden.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    h1gh schreef:
    (...)

    Leuk idee! Ik zit nog wel een beetje te kijken want waarom wilt ze dat haar vader uit dat circuit wordt gehaald en het lijkt me dat ze dan al eens tegen hem heeft gezegd van dat ze het niet oké vindt, dan is het als ze undercover bij hem gaat natuurlijk een beetje verdacht en plotseling interesse toont. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het gemunt heeft op een bepaalde crimineel waar ze al jaren over leest of zoiets maar als je iemand kent en undercover gaat dan ligt het wel een beetje aan de band denk ik die ze hadden; wat had jij in gedachten daarbij??


    Snap ik ^^. Ik heb bij mijn rol voor nu alleen maar het kopje geschiedenis ingevuld dus het is wel een beetje giswerk voor jullie.
    Mijn personage heeft sinds haar ouders gescheiden zijn geen contact meer met haar vader. Haar moeder is vrijwel direct uit New York vertrokken en heeft in no way contact met haar ex man. Haar vader woont uiteraard nog in New York, maar heeft nooit meer naar haar of haar moeder omgekeken. Hij weet dus niet dat zij bij de politie zit. Hij heeft niet zo'n hoge dunk van haar en verwacht waarschijnlijk dat ze ergens ligt weg te kwijnen onder invloed van drugs. Dat geeft wel de "vrijheid" om haar bij haar vader in te dekken (als ik het zo goed verwoord). Wat ik met haar broer doe weet ik nog niet zo goed. Ik heb hem ook als personage gehad en hij zat ook nogal in dit wereldje en was ook niet vies van bepaalde dingen. Hem in beeld houden kan handig zijn, maar het kan ook mijn personage verraden. Hij weet namelijk wel dat ze bij de politie zit.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Karly is, als ze goedgekeurd is, ook klaar! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Zynthra schreef:
    (...)

    Snap ik ^^. Ik heb bij mijn rol voor nu alleen maar het kopje geschiedenis ingevuld dus het is wel een beetje giswerk voor jullie.
    Mijn personage heeft sinds haar ouders gescheiden zijn geen contact meer met haar vader. Haar moeder is vrijwel direct uit New York vertrokken en heeft in no way contact met haar ex man. Haar vader woont uiteraard nog in New York, maar heeft nooit meer naar haar of haar moeder omgekeken. Hij weet dus niet dat zij bij de politie zit. Hij heeft niet zo'n hoge dunk van haar en verwacht waarschijnlijk dat ze ergens ligt weg te kwijnen onder invloed van drugs. Dat geeft wel de "vrijheid" om haar bij haar vader in te dekken (als ik het zo goed verwoord). Wat ik met haar broer doe weet ik nog niet zo goed. Ik heb hem ook als personage gehad en hij zat ook nogal in dit wereldje en was ook niet vies van bepaalde dingen. Hem in beeld houden kan handig zijn, maar het kan ook mijn personage verraden. Hij weet namelijk wel dat ze bij de politie zit.


    Oké ja, ik snap wat je wilt en naartoe wilt en dat kan opzich wel! Als haar broer in beeld is en die weet het kan het niet denk ik, dan zou ze zichzelf gelijk verraden ehm maar als ze haar vader al zolang niet heeft gezien en hij weet er niks van kan het best, het blijft wel risicovol denk haha maar het is een leuk idee


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Tulua, Karly is helemaal goed! Leuk uitgewerkt


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zoek voor Tonio (Tony) nog een paar dingen én ik besluit ze alvast hier te zetten dus als je ideeën hebt graag!

    –– Vijand of tenminste iemand waar hij mee concurreert en veel spanning schuilt
    –– Een goede vriend die het liefst met elkaar op stap gaan en samen foute dingen doen haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jowen schreef:
    Hi ik had dus een idee voor mijn personage, maar vraag het eerst hier even om te zien of mensen het goed keuren en/interesse hebben.

    Ezra is al een jaar in een bende zit van de criminelen. Om hun vertrouwen te winnen heeft hij ook al een boel moeten doen enzo en dan ook soortvan de rechterhand is van een van de criminelen?
    😊 is dat wat? Of hebben Jullie liever dat hij ook nog maar net 'in die wereld ' beland is en dus de rol van groentje aanneemt?


    Btw heeft iemand hier interesse voor ? Moet niet meteen de rechterhand zijn, maar dat hij misschien zo af en toe dingen moet regelen? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vinden jullie het beter als de undercover agenten elkaar kennen? Of liever helemaal niet? Of dat ze werken in groepjes?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    Vinden jullie het beter als de undercover agenten elkaar kennen? Of liever helemaal niet? Of dat ze werken in groepjes?


    In groepjes lijkt me wel wat :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mo is af. *wbw*
    Kellan is de naam van Paracosmics personage. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alle rollen zijn echt zo leuk! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH