• LET'S FANGIRL TOGETHER! *O*

    BuchananBarnes schreef:
    (...)


    Wat een man, 10/10
    Kan echt niet wachten op deze film hahaha heb tickets voor woensdag wn zaterdag :)

    Damn, doe maar fancy hoor!

    Zijn jullie trouwens team #proporg of #antiporg?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ridley schreef:
    Zijn jullie trouwens team #proporg of #antiporg?

    Waarop moet ik dit gaan baseren, behalve dat het een schattig ding is om naar te kijken lol

    Ik denk wel dat ik semi ga janken als ze aan het einde van de film nog aandacht gaan besteden aan Carrie

    [ bericht aangepast op 9 dec 2017 - 20:11 ]

    Yesss ik ga er de 15e heen. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OperaGhost schreef:

    Team Kylo btw *O* ookal is hij een egoïstische puber lol


    Ik heb hem van de week (Adam Driver) in Logan Lucky gezien, echt een top acteur. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ridley schreef:
    Zijn jullie trouwens team #proporg of #antiporg?



    #proporg ftw.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga woensdag :Y)

    Een vriendin van mij gaat en ik had zoiets van: ik wil mee!


    Stenenlikker

    boiiii it coming todayyyyy
    nu nog 3 dagen spoilers ontwijken en dan ga ik zelf :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ahw yeah, vandaag!

    En ik las dat als het goed is de trailer van Mortal Engines te zien is voor de film en omg, nu ben ik dubbel hyped voor vanmiddag!

    Edit: ik heb m net gezien en holy facking shit. Dat is het enige wat ik er nu uitkrijg, haha

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 17:41 ]


    Stenenlikker

    HOLYFUCK DAT WAS EEN GOEDE FILM


    --

    Shiiiiiiiiiiiit ik ben zo jaloers op jullie - die het al gezien hebben! :'D Ik zie 'm morgen ZOVEEL ZIN IN OMG

    BuchananBarnes schreef:
    HOLYFUCK DAT WAS EEN GOEDE FILM


    Dit!

    Er waren een paar wtf-momenten in,
    zoals Leia die ineens vliegend naar het spaceship komt lol
    maar na de film had ik toch eventjes een paar minuten nodig om bij te komen. Hooooly shit die was goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay onder de spoiler staan ook echt spoilers


    Okay Leia die vloog vond ik echt ver gezocht, ja ze heeft de force enzo maar vond deze dus echt overbodig, ik had verwacht dat een schip haar oppikte ofzo)
    De eerste helft dacht ik: Luke is Grumpy Grandpa, laat hem. Tweede helft was zo: This little shit, luke you piece of shit.
    Ik ben tbh wel echt boos dat ze Luke dood hebben laten gaan, want hoopte eigenlijk dat ze dan nu Leia dood zouden laten gaan, en dan episode 9 Luke, zodat je elke film nog iemand van holy trinity hebt. (idk hoe ze Leia gaan doen tbh)
    Ik heb weer conflicted feelings over Kylo, like snap nu waarom hij dark ging enzo, en hoopte zo op iets van redemption maar toen ging hij los op Crait, en ik houd nog steeds van hem en snap elke stap die hij neemt maar babe verdient wat goeds in zijn leven.
    Ik las dat Poe sexist was en heb dat dus echt totaal gemist dan?
    Ik hoop zo dat Rose het gewoon overleefd, Finn verdient haar.
    Die force bond tussen Rey en Kylo vond ik heel gaaf gedaan maar ook vrij random, uiteindelijk met Snoke snapte ik het wel enzo
    meer weet ik even niet meer lol


    --

    Omfg. My feelings. Hoe moet ik me nou voelen na deze film?! :'D