• LET'S FANGIRL TOGETHER! *O*

    En nu weer 2 jaar wachten... huilen

    Damn... Waarom wist ik nog niet van dit topic :O
    Ik heb de film gistermiddag gezien en het is echt een goede film.
    Zitten wel een paar kleine minpuntjes in, maar mijn Reylo hart is blij. ^^ Mijn review onder de spoilerknop komt nog.


    Credendo Vides

    Ik ga hem vanavond in 4D zien :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik ga hem vanavond in 4D zien :Y)


    Oeh, ik ben met vrienden aan het inplannen om hem binnenkort ook in 4DX te gaan zien. Jammer genoeg word dit een gehele rit voor ons aangezien we allemaal niet in de buurt van A'dam en Rotterdam wonen. (Zwolle, Meppel, Leeuwarden en wat dichter bij ; Den Haag en Utrecht. (': )

    I love Tumblr, de spoiler bron nadat een film net uit is en toch al decent gif sets hebben van de film.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oeh, ik ben met vrienden aan het inplannen om hem binnenkort ook in 4DX te gaan zien. Jammer genoeg word dit een gehele rit voor ons aangezien we allemaal niet in de buurt van A'dam en Rotterdam wonen. (Zwolle, Meppel, Leeuwarden en wat dichter bij ; Den Haag en Utrecht. (': )

    I love Tumblr, de spoiler bron nadat een film net uit is en toch al decent gif sets hebben van de film.


    Ik heb hem net gezien en 4DX is echt een hele leuke ervaring. Maar ik woon zelf in Rotterdam, 20 minuten van de kuip dus dan is het wel makkelijker haha


    El Diablo.

    ik ga vandaag :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    wow dit was heel goed
    10/10


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil nog eens gaan (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik wil nog eens gaan (cat)

    same
    shirtless kylo tho hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    same
    shirtless kylo tho hehe

    Ugh yes ik kwijlde
    Ben ook geneigd om nog een keer te gaan voordat ie uit de bios verdwijnt. En aangezien ik van mn werk een pathé pas heb met gratis toegang... hehe

    VaIeska schreef:
    (...)
    same
    shirtless kylo tho hehe


    Viel bijna van mijn stoel af toen


    --

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ugh yes ik kwijlde
    Ben ook geneigd om nog een keer te gaan voordat ie uit de bios verdwijnt. En aangezien ik van mn werk een pathé pas heb met gratis toegang... hehe

    oooh jaloers!
    maar de bios van hengelo is ideaal, lekker rustig.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    oooh jaloers!
    maar de bios van hengelo is ideaal, lekker rustig.


    Ja klopt! En het is op drie minuten loopafstand voor mij haha ^^
    Maar het liefst ga ik wel naar Enschede, is iets groter. Maar voor een tweede keer is het niet verkeerd om naar Hengelo te gaan.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja klopt! En het is op drie minuten loopafstand voor mij haha ^^
    Maar het liefst ga ik wel naar Enschede, is iets groter. Maar voor een tweede keer is het niet verkeerd om naar Hengelo te gaan.

    wow echt? nice, ik moet vanuit Borne komen, maar ik vind kleine bioscopen heel erg fijn. persoonlijk vind ik enschede ook niks aan.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    wow echt? nice, ik moet vanuit Borne komen, maar ik vind kleine bioscopen heel erg fijn. persoonlijk vind ik enschede ook niks aan.

    Ah dat kan natuurlijk. Idk, maar Enschede heeft grotere schermen en het geluid is net iets beter, verder is het ook niet heel gezellig, maar het dient z'n doel denk ik dan maar haha.