• LET'S FANGIRL TOGETHER! *O*

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ah dat kan natuurlijk. Idk, maar Enschede heeft grotere schermen en het geluid is net iets beter, verder is het ook niet heel gezellig, maar het dient z'n doel denk ik dan maar haha.

    ja, klopt.
    de stoelen zijn dan ook veel beter, maar het is ook een persoonlijk iets denk ik.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spoilers ahead, be warned.

    Ik moet van te voren zeggen dat ik echt super hyped was en misschien teveel verwachtte, maar goed.
    Pfoe, ik weet even niet wat ik nou van deze film vind. Ik voel me echt net zo conflicted als Kylo Ren nu.

    Uhm, sommige dingen waren GEWELDIG. Het einde was echt goed gedaan, er zaten nieuwe personages in die ik geweldig vond (Rose, zo cute) en de bestaande personages kregen een verhaallijn waar ik het op zich wel mee eens was.

    Maar man man man, wat veel plotholes? En wat veel teleurstellingen. En wat veel cringy scene's, teveel om op te noemen eigenlijk. Het voelde voor mij ook niet meer als een Star Wars film, om eerlijk te zijn..

    Ik weet het echt even niet meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vonden jullie die geforceerde grappige momentjes in de film ook zo irritant? Of ben ik de enige?


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Vonden jullie die geforceerde grappige momentjes in de film ook zo irritant? Of ben ik de enige?


    Nee, you are not alone! Ik vond het ook te ver gaan soms.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh. Ik wil zo graag gaan, maar ik heb geen tijd. )': En SW is mijn leven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ridley schreef:
    (...)

    Nee, you are not alone! Ik vond het ook te ver gaan soms.


    Vooral dat stukje dat Kylo Ren Luke beschoot en hij zijn schouders afklopte toen hij tevoorschijn kwam. Kinda ruined the moment. :c

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 13:42 ]


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Vonden jullie die geforceerde grappige momentjes in de film ook zo irritant? Of ben ik de enige?

    ik vond het wel leuk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    SIave schreef:
    (...)

    Vooral dat stukje dat Kylo Ren Luke beschoot en hij zijn schouders afklopte toen hij tevoorschijn kwam. Kinda ruined the moment. :c


    Yup, het voelde niet goed. En ook het melken van die zee-koe, moest dit?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zijn er nog meer mensen die voor TLJ reylo dus totaal niet shipte en nu wel een klein beetje? I feel conflicted.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ridley schreef:
    Zijn er nog meer mensen die voor TLJ reylo dus totaal niet shipte en nu wel een klein beetje? I feel conflicted.

    Idk ik ship ze nog steeds niet haha. Ben benieuwd of die twee samen nog iets gaan krijgen.

    Ridley schreef:
    Zijn er nog meer mensen die voor TLJ reylo dus totaal niet shipte en nu wel een klein beetje? I feel conflicted.

    i
    k ship nooit iets eigenlijk, maar ik dacht dus echt dat het een ding zou worden en zou het nog best wel leuk vinden ook


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ridley schreef:
    Spoilers ahead, be warned.

    Ik moet van te voren zeggen dat ik echt super hyped was en misschien teveel verwachtte, maar goed.
    Pfoe, ik weet even niet wat ik nou van deze film vind. Ik voel me echt net zo conflicted als Kylo Ren nu.

    Uhm, sommige dingen waren GEWELDIG. Het einde was echt goed gedaan, er zaten nieuwe personages in die ik geweldig vond (Rose, zo cute) en de bestaande personages kregen een verhaallijn waar ik het op zich wel mee eens was.

    Maar man man man, wat veel plotholes? En wat veel teleurstellingen. En wat veel cringy scene's, teveel om op te noemen eigenlijk. Het voelde voor mij ook niet meer als een Star Wars film, om eerlijk te zijn..

    Ik weet het echt even niet meer.


    Ik ben eigenlijk ook echt, echt teleurgesteld :c
    Hoe kan Snoke wel zorgen voor een connectie tussen 2 mensen die lichtjaren van elkaar verwijderd zijn, maar niet een lightsaber zien bewegen 10 cm van zijn hoofd af? En hij zegt dat hij alles kan zien in het hoofd van Kylo Ren, maar hij ziet niet dat die een lightsaber gaat bewegen? Dat vond ik gewoon echt te erg.
    + die ijs-vosjes. Wat was hen nut, op merchandise na en het feit dat ze ineens (à la ex machina) de uitgang vonden uit de grot - die er überhaupt een paar minuten geleden niet eens zou zijn.
    + Ben ik de enige die vond dat er veel te licht over de dood van Luke werd gegaan?
    + Hoe kan Yoda, die eigenlijk dood is, een boom in vuur zetten? Oké dat hij kan verschijnen en raad kan geven, maar materiële dingen doen? Star wars logic.
    Sorry star wars, maar ik ben echt teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 8:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien