• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Ben bezig met Bailey's history maar als iemand al wilt afspreken, komma '^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alegayrol schreef:
    Ben bezig met Bailey's history maar als iemand al wilt afspreken, komma '^^


    Sloane (page 6) heeft nog niks dus ik vind het ook wel leuk om er wat in te verwerken. Ben je opzoek naar iets specifieks/ideeën?


    I'm A Slave 4 U

    Mt, iemand zin om Arthur zijn persoonlijkheid voor me uit te schrijven? ;p;p Ik krijg momenteel niks verwoord terwijl ik wel weet wat er uit moet komen ofzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mt
    I trieeeeed and now my stuck with my freaky Loner.
    Ik vraag me nu wel af hoe mijn Joshie bevriend geraakt Is met deze Vriendengroep.

    Ben het nog een beetje aan het aanpassen, maar als iemand een relatie wilt, geef maar een gil :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nog iemand die zich opoffert om de 'eigenaar' te zijn van de chalet? :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Nog iemand die zich opoffert om de 'eigenaar' te zijn van de chalet? :Y)


    Ik denk niet dat Sloane een realistische optie is. :Y)


    I'm A Slave 4 U

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Deni sowieso niet Bailz hehehe

    @Slave mijn opties zijn wijd (: ik heb atm 1 nicht 1bff en 1 hook up (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn topics, aangezien ik momenteel niet de tijd en inspiratie heb voor een hele nieuwe rol; gebruik ik een innerlijk van een oude rol, als niemand dit erg vindt c:
    Esper zijn innerlijk staat er dus op en hij staat open voor relaties c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Mttt.

    Maluma, op zich zou Eirene wel kunnen denk ik? Maar als iemand anders wil mag dat uiteraard ook ^^

    Iemand nog suggesties voor een relatie met Eirene trouwens? Ik weet echt niks :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT.

    Ik heb Odelia voor iedereen. She's a sweetie. Tussen haar 17e en 19e was ze echter niet in Amerika.

    Ik heb Ailsa voor iedereen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maluma schreef:
    Nog iemand die zich opoffert om de 'eigenaar' te zijn van de chalet? :Y)

    Misschien helpen de ouders van August hem mee voor investeringen zoals onderhoud?
    Of bedenk ik nu iets volkomen nutteloos.


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik heb Santino en Monica, bij beide staat het karakter al in steekwoorden maar Monica moet ik nog verder afmaken. But if y'all know something? ^^ Santino heeft alleen een ex, Monica nog niks


    El Diablo.

    Alegayrol schreef:
    @Deni sowieso niet Bailz hehehe

    @Slave mijn opties zijn wijd (: ik heb atm 1 nicht 1bff en 1 hook up (;


    Ik zal even kijken of ik wat kan bedenken. ^^

    Voor Sloane zoek ik nog:
    — Relatie (boy)
    — BFFS (boy/girl/idc)
    — Iemand waarmee ze weleens verhitte discussies had en misschien nu nog steeds lichte irritaties uiten naar elkaar (boy/girl/idc)
    — Iemand die ze ooit is tegen gekomen toen ze aan het werk was in een stripclub en haar geheim dus weet (boy/girl/idc)
    — Iets anders mag ook!


    I'm A Slave 4 U