• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Jagermeister schreef:
    Wat een stilte hierzoo (no_cheers)

    WHAT DID YOU DO MET JE USERNAME? Ik herkende je al bijna niet meer :c


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    WHAT DID YOU DO MET JE USERNAME? Ik herkende je al bijna niet meer :c


    Ssshh ben in je undies-cova. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Obeah --> Taeralsahfer

    Jagermeister schreef:
    (...)

    Ssshh ben in je undies-cova. (cat)

    But I found you :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga dadelijk aan de slag met Odie.

    Zal dinsdag mijn boytoy eens proberen te posten :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maybe a skip?

    Taeralsahfer schreef: