• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Bedankt om er op te wijzen, ik heb het aangepast ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Whoops, dubbele post

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 21:41 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zoek voor Eirene iemand met wie ze het ooit heel goed heeft kunnen vinden, maar met wie ze uiteindelijk verschrikkelijke ruzie kreeg (en dat wil wel wat zeggen want dat krijgt ze nooit), waardoor hun vriendschap eigenlijk over was, en van wie het nog steeds pijn doet om elkaar te zien, door de herinnering aan hoe close ze ooit waren maar dat nu niet meer zijn en ook niet meer zullen zijn.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    volgens mij is Daniel nu echt af :') hij staat open voor relaties, maar ik ga slapen dus ben morgen er om dingetjes te bespreken hahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De relaties van mijn Joshua staan overigens aan het eind van de vorige pagina.
    Hij heeft tot nu toe alleen vriendelijke relaties met alle vier de mensjes, denk ik. Yay. Joshua is social after all.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Necessity schreef:
    Ik zoek voor Eirene iemand met wie ze het ooit heel goed heeft kunnen vinden, maar met wie ze uiteindelijk verschrikkelijke ruzie kreeg (en dat wil wel wat zeggen want dat krijgt ze nooit), waardoor hun vriendschap eigenlijk over was, en van wie het nog steeds pijn doet om elkaar te zien, door de herinnering aan hoe close ze ooit waren maar dat nu niet meer zijn en ook niet meer zullen zijn.


    Ik zal haar even doorlezen maar misschien dat Sloane een oplossing is? Niet dat ze heel haatdragend is. c:


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Ik zal haar even doorlezen maar misschien dat Sloane een oplossing is? Niet dat ze heel haatdragend is. c:

    Is goed!
    Twee niet-haatdragende personen die zo ontzettend ruzie hebben gekregen maakt het natuurlijk alleen maar pijnlijker dat het gebeurd is :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is er nog iemand die nog een relatie wilt met Esper?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Is er nog iemand die nog een relatie wilt met Esper?


    Camila?

    Ricciardo schreef:
    Is er nog iemand die nog een relatie wilt met Esper?

    Eirene?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ^ I'd ship that.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Camila?


    Ik heb zojuist geantwoord op je GB.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Necessity schreef:
    (...)
    Eirene?


    Ik denk dat Esper Eirene erg zou mogen en haar zou vertrouwen met dingen waarmee hij zit...
    Had jij toevallig enige ideeën of een impressie die Eirene heeft van Esper? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    #Eirenesper.
    Make it happen!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 12:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Ik denk dat Esper Eirene erg zou mogen en haar zou vertrouwen met dingen waarmee hij zit...
    Had jij toevallig enige ideeën of een impressie die Eirene heeft van Esper? c:

    Zoiets dacht ik ook aan ja. Ik denk dat Eirene zich op haar gemak voelt bij hem en daardoor ook wat uitgesprokener wordt bij hem. Misschien dat ze hem ook vertrouwt met dingen waar zij mee zit?

    We hebben onze eerste fan al (rofl)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.