• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Arthur is ook af, ;3 Iemand geïnteresseerd in hem?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Maluma schreef:
    ^ Omg ik vind het nu al geweldig haha :'D
    Ja hij zat op een gewone campus, volgde zelf ook een opleiding geen idee wat. Alleen speelde hij ook in het team van de uni en werd alles betaald door de school haha. Yess, dat kunnen we wel doen! ^^


    Dus Santino en Bae are still friends. Did Bae met the baby also? He will be jelly cuz Santino has a real kid now and maybe he tried to drown him few times, but after that he is like, awhhh my lil brother *cuddles *


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SIave schreef:
    (...)

    Yess, top! Wat vindt hij ervan? Is het ongemakkelijk nu, maakt het hem niet zo veel uit, etc? Also, what was he doing in a stripclub? ^^

    Ik zal trouwens nog een kopje toevoegen bij Sloane’s char met hoe ze was in school. c:


    Ik denk dat het hem niet heel veel uit zal maken, qua hoe hij over haar denkt. Zelf is hij namelijk ook niet onschuldig meer. Maar hij zou ergens wel bezorgd zijn om haar, want het is niet altijd feest in dat wereldje. En idk, ontvoerd door een van zijn vrienden? x'D

    Alegayrol schreef:
    (...)

    Dus Santino en Bae are still friends. Did Bae met the baby also? He will be jelly cuz Santino has a real kid now and maybe he tried to drown him few times, but after that he is like, awhhh my lil brother *cuddles *


    Omg aww, ik zie het helemaal voor me maar ik denk sowieso in beelden x'D
    Ik denk dat dat wel kan ja! In het begin zag hij dat kind namelijk wel vrij veel ahaha


    El Diablo.

    MT.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Iemand geïnteresseerd in Joshua? Maybe friends, good friends- best friends? Iemand waarmee hij een slechte band mee heeft? History? Maybe a crush (ookal is dat haast onmogelijk als wij over mijn Joshi praten)? (:
    Ik moet nu gaan en dacht, ik zet dit even in deze topic voordat ik ga ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Iemand geïnteresseerd in Joshua? Maybe friends, good friends- best friends? Iemand waarmee hij een slechte band mee heeft? History? Maybe a crush (ookal is dat haast onmogelijk als wij over mijn Joshi praten)? (:
    Ik moet nu gaan en dacht, ik zet dit even in deze topic voordat ik ga ^^


    Ik heb Esper ter beschikking, al ik niet zo snel een idee heb wat misschien passend is...


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Maluma schreef:
    (...)

    Omg aww, ik zie het helemaal voor me maar ik denk sowieso in beelden x'D
    Ik denk dat dat wel kan ja! In het begin zag hij dat kind namelijk wel vrij veel ahaha


    Oki (: leuk! Ik denk dat Bae ook wel deels is meegegaan in Santino drugs verslaving, maar dat Bae wel zijn grenzen wist. Mss dat hij Santino wel eens gezegd heeft te minderen of iets, vooral nadat hij een kind kreeg. Family means everything for Bae. (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Iemand geïnteresseerd in Joshua? Maybe friends, good friends- best friends? Iemand waarmee hij een slechte band mee heeft? History? Maybe a crush (ookal is dat haast onmogelijk als wij over mijn Joshi praten)? (:
    Ik moet nu gaan en dacht, ik zet dit even in deze topic voordat ik ga ^^


    Ik had al gereageerd. Niet over een crush tho. Maar toch.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Alegayrol schreef:
    (...)

    Oki (: leuk! Ik denk dat Bae ook wel deels is meegegaan in Santino drugs verslaving, maar dat Bae wel zijn grenzen wist. Mss dat hij Santino wel eens gezegd heeft te minderen of iets, vooral nadat hij een kind kreeg. Family means everything for Bae. (:


    Yesss, dat zie ik wel voor me. Misschien dat hij door hem dan ook écht echt in is gaan zien dat hij moest minderen? Dat hij het wel wist door dat kind maar dat hij het door hem echt besefte ofzo? (:


    El Diablo.

    Obeah schreef:
    (...)

    Ik las net je rol en ik heb een idee!
    Odelia heeft ook heel veel last van claustrofobie en stel nu dat ze daardoor allebei liefst een plekje aan het raam hadden? Dan kunnen ze op die manier wel aan de praat geraakt zijn, toch? Odie judged namelijk niet snel.
    "Oh neem jij die plek maar. Joshua was het toch? Voor wat het waard is, ik vind je geen creep. Je lijkt meer een verloren pupje. Best wel schattig."



    Uh, sorry, ik had deze niet gezien.

    Aw, ja, dat lijkt mij wel leuk. Joshua zal het erg gaan waardeerden, dat ze hem geen creep vindt maar zal het sowieso niet laten blijken (':
    Misschien kan ze arme verloren pupje Joshie zelfs onder haar vleugeltjes nemen :'D


    Tot nu toe heb ik dan dan Augustus als een goede bud en Odelia als praat- maatje :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @Jaaa like ik denk dat mijn boy eerst vrolijk mee deed, maar eens baby er was dat hij idd Santino op zijn vingers ging tikken van brah. This kid needs u. (with pain in its heart) this kid needs u more than I do <\3 nu heeft hij daddy issues ja. Pfff. Oké :'D. Nee but I like, I love j' adore <3

    @sphinxje don't forget abutt me gall


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Uh, sorry, ik had deze niet gezien.

    Aw, ja, dat lijkt mij wel leuk. Joshua zal het erg gaan waardeerden, dat ze hem geen creep vindt maar zal het sowieso niet laten blijken (':
    Misschien kan ze arme verloren pupje Joshie zelfs onder haar vleugeltjes nemen :'D


    Tot nu toe heb ik dan dan Augustus als een goede bud en Odelia als praat- maatje :')

    Hey, ik zie een naam die me bekend voorkomt.


    ''With all due respect, which is none...''

    Mijn persoontjes staan er grotendeels sooooooo, ik zoek nog voor ze:

    Santino:
    BFF: Bailey
    Ex: Odie
    Former sportbuddy: Camila
    Iemand waar het niet mee klikte:
    Random hook up someone:
    Iemand die hij al kent sinds hij een kleine Santino was: Arthur
    We don't talk anymoreee Augustus
    Other stuff you need:

    Monica:
    Beste vriendinnetje:
    Beste vriendje: Arthur
    Ex:
    Talk buddy:
    Iemand waar het niet mee klikte:
    Misschien iemand waar ze nog wel vaak mee sprak en haar erdoorheen hielp toen ze afstand deed van haar moeder en management: Augustus
    Other stuff you need:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 14:32 ]


    El Diablo.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Ik heb Esper ter beschikking, al ik niet zo snel een idee heb wat misschien passend is...


    Hm, misschien kunnen ze wel een vriendelijke relatie hebben? Maar dat ze niet algauw "goede vrienden" zijn maar dat Esper wel met Joshua probeert te praten maar faalt aangezien Joshua zelf simpelweg een zielige Loner pup Is :') idk. Ik ben zelf ook niet zo goed in ideeën verzinnen.. ik hoop altijd dat anderen eerder fantastische ideeën hebben :'D

    Changements schreef:
    (...)
    Hey, ik zie een naam die me bekend voorkomt.


    Wie zou dat nou zijn :Y)

    Alegayrol schreef:
    @Jaaa like ik denk dat mijn boy eerst vrolijk mee deed, maar eens baby er was dat hij idd Santino op zijn vingers ging tikken van brah. This kid needs u. (with pain in its heart) this kid needs u more than I do <\3 nu heeft hij daddy issues ja. Pfff. Oké :'D. Nee but I like, I love j' adore <3

    @sphinxje don't forget abutt me gall


    Ik heb je niet vergeten hoor :'D alleen kom ik niet een twee drie op een relatie die Loner pup Joshie met zo'n persoon als Bailey kan hebben x') do you have aaaany idea?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Alegayrol schreef:
    @Jaaa like ik denk dat mijn boy eerst vrolijk mee deed, maar eens baby er was dat hij idd Santino op zijn vingers ging tikken van brah. This kid needs u. (with pain in its heart) this kid needs u more than I do <\3 nu heeft hij daddy issues ja. Pfff. Oké :'D. Nee but I like, I love j' adore <3

    @sphinxje don't forget abutt me gall


    Haha, misschien dat 'ie zijn coke door de wc spoelde of iets dergelijks als hij weer eens een terugval had ofzo xd


    El Diablo.