• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Oké ff opzetje

    Voor Bailey zoek ik

    - Mannelijke BFF
    - Iemand die gebruik maakt van Bailey's naïviteit en daarmee evt Bailey voor hun karretje spannen
    - Gewonen friends
    - Haters
    - Mensen die hij ooit geprankt heeft
    - Iemand waar hij nog contact mee heeft iof waterig (een persoon max) en weet day hij o.a zijn Uni niet af heeft kunnen maken
    - ex

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 19:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SIave schreef:
    (...)

    Ik zal even kijken of ik wat kan bedenken. ^^

    Voor Sloane zoek ik nog:
    — Relatie (boy) AUGUST
    — BFFS (boy/girl/idc)
    — Iemand waarmee ze weleens verhitte discussies had en misschien nu nog steeds lichte irritaties uiten naar elkaar (boy/girl/idc)
    — Iemand die ze ooit is tegen gekomen toen ze aan het werk was in een stripclub en haar geheim dus weet (boy/girl/idc)
    — Iets anders mag ook!

    Ik moet haar nog bekijken, alleen vond ik haar al een leuk personage toen je dr innerlijk had opgeslagen en zo. Duuuuss?


    ''With all due respect, which is none...''

    SIave schreef:
    (...)

    Ik zal even kijken of ik wat kan bedenken. ^^

    Voor Sloane zoek ik nog:
    — Relatie (boy)
    — BFFS (boy/girl/idc)
    — Iemand waarmee ze weleens verhitte discussies had en misschien nu nog steeds lichte irritaties uiten naar elkaar (boy/girl/idc)
    — Iemand die ze ooit is tegen gekomen toen ze aan het werk was in een stripclub en haar geheim dus weet (boy/girl/idc)
    — Iets anders mag ook!


    Santino?


    El Diablo.

    Alegayrol schreef:
    Oké ff opzetje

    Voor Bailey zoek ik

    - Mannelijke BFF
    - Iemand die gebruik maakt van Bailey's naïviteit en daarmee evt Bailey voor hun karretje spannen
    - Gewonen friends
    - Haters
    - Mensen die hij ooit geprankt heeft
    - Iemand waar hij nog contact mee heeft iof waterig (een persoon max) en weet day hij o.a zijn Uni niet af heeft kunnen maken
    - ex


    Santino? (:


    El Diablo.

    SphinxX schreef:
    Mt
    I trieeeeed and now my stuck with my freaky Loner.
    Ik vraag me nu wel af hoe mijn Joshie bevriend geraakt Is met deze Vriendengroep.

    Ben het nog een beetje aan het aanpassen, maar als iemand een relatie wilt, geef maar een gil :Y)


    Ik las net je rol en ik heb een idee!
    Odelia heeft ook heel veel last van claustrofobie en stel nu dat ze daardoor allebei liefst een plekje aan het raam hadden? Dan kunnen ze op die manier wel aan de praat geraakt zijn, toch? Odie judged namelijk niet snel.
    "Oh neem jij die plek maar. Joshua was het toch? Voor wat het waard is, ik vind je geen creep. Je lijkt meer een verloren pupje. Best wel schattig."


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maluma schreef:
    (...)

    Santino? (:


    Ahaha Naomi! Je moet het doen. Do it. Santino moet Bae-ley's BFF zijn. Then he got the mommy & a daddy :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Ahaha Naomi! Je moet het doen. Do it. Santino moet Bae-ley's BFF zijn. Then he got the mommy & a daddy :'D


    Haha omg dit is zo weird zijn bffs noemt hij idd dan Mommy & Papi :'D. Achja mijn persos zijn altijd raar so yolo. OK Deni je bent geslaagd (; btw Santino zat dus voor sport, maar zat hij op een campus met nog meer opleidingen? Mss dat we dan vaag contact erbij kunne koppelen? Want zijn Mami heeft hij al een tijd niet gezien dus moet hij maar bij Papi plakken (':

    BTW obeah I see what u did there and I luv it xoxo

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 19:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^ Omg ik vind het nu al geweldig haha :'D
    Ja hij zat op een gewone campus, volgde zelf ook een opleiding geen idee wat. Alleen speelde hij ook in het team van de uni en werd alles betaald door de school haha. Yess, dat kunnen we wel doen! ^^


    El Diablo.

    Alegayrol schreef:
    (...)

    Haha omg dit is zo weird zijn bffs noemt hij idd dan Mommy & Papi :'D. Achja mijn persos zijn altijd raar so yolo. OK Deni je bent geslaagd (; btw Santino zat dus voor sport, maar zat hij op een campus met nog meer opleidingen? Mss dat we dan vaag contact erbij kunne koppelen? Want zijn Mami heeft hij al een tijd niet gezien dus moet hij maar bij Papi plakken (':

    BTW obeah I see what u did there and I luv it xoxo


    Hehe. He's her baibey.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maluma schreef:
    ^ Omg ik vind het nu al geweldig haha :'D
    Ja hij zat op een gewone campus, volgde zelf ook een opleiding geen idee wat. Alleen speelde hij ook in het team van de uni en werd alles betaald door de school haha. Yess, dat kunnen we wel doen! ^^


    Excuses ok dacht had hij scholarship omdat hij goed in sport was dus sport opleiding hahahah nouja I was close. Dus uhm toen het uit ging kregen ze ruzie over de voogdij en won Santino


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alegayrol schreef:
    (...)

    Excuses ok dacht had hij scholarship omdat hij goed in sport was dus sport opleiding hahahah nouja I was close. Dus uhm toen het uit ging kregen ze ruzie over de voogdij en won Santino


    Well. Oficieel was er geen break-up. Odie kreeg niet eens de kans afscheid te nemen. Het stopte gewoon.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maluma schreef:
    (...)

    Santino?


    Yess, top! Wat vindt hij ervan? Is het ongemakkelijk nu, maakt het hem niet zo veel uit, etc? Also, what was he doing in a stripclub? ^^

    Ik zal trouwens nog een kopje toevoegen bij Sloane’s char met hoe ze was in school. c:


    I'm A Slave 4 U

    Changements schreef:
    (...)
    Ik moet haar nog bekijken, alleen vond ik haar al een leuk personage toen je dr innerlijk had opgeslagen en zo. Duuuuss?


    Yesss thankyou! Zal hem zo nog even doorlezen en dan gb ik je wel met hoe we het verder uit kunnen werken. :Y)


    I'm A Slave 4 U

    Obeah schreef:
    (...)

    Well. Oficieel was er geen break-up. Odie kreeg niet eens de kans afscheid te nemen. Het stopte gewoon.


    Poor Mami, mja het is ook zwaar voor Bae als mami hem zomaar verlaat. :'c. Dan kiest hij maar voor Papi, die altijd voor hem gebleven is.:c. <\3 maar hij kruipt wel op haar schoot hoor. Bij de hereniging. Met duimpje in de mond ofc ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hilarisch :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.