• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Ik denk ook niet dat het bij Julia past ondanks dat ze het geld er wel voor zou hebben


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    x'D als ik wist dat er zoveel poor mofo's waren, had ik Bae rich asf gemaakt; maar helaas :'D zit stiekem nu toch te twijfelen of ik hem een rijke tata anders maak


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat Bae btw wel de sentimenteelst tussen de groep is (no offense girls dont shoot me hahahha oops.) dus maak Baes' ouders maar owners; ik verzin wel wat met mijn boy x'D Als iedereen & zeker Deni goedkeurt ofc c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het goed ^^


    El Diablo.

    ^Ik ga er morgen even aan werken/aanpassen c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Iemand voor Elodie? (:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Als het voor Necessity oke is mag ze wat mij betreft wel het sneeuwballengevecht tussen Eirene en Odie joinen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Greenlight -> Solmeron


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Happy new year!!🎉🎉


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gelukkig nieuwjaar allemaal!


    Obeah schreef:
    Als het voor Necessity oke is mag ze wat mij betreft wel het sneeuwballengevecht tussen Eirene en Odie joinen.

    Ik zie dit nu pas :x natuurlijk is dat goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Lieve mensen,
    Hierbij moet ik mij helaas afmelden van dit RPG en een tijdelijke stop nemen van Quizlet in het algemeen. Super vervelend, het spijt me, maar ik zit echt te veel op Q. Het is zelfs zo erg dat ik het herstel van mijn hersenschudding enorm in de weg zit en 's nachts, zoals nu, niet kan slapen. Dat moet ik gewoon niet willen, want ik wil gewoon beter worden.
    Omdat het mij niet lukt om minder op Q te zitten moet ik de moeilijke beslissing nemen om even een cold turkey volledige pauze in te lassen en mij op mijn herstel te richten. Ik hoop snel weer beter te worden en terug te kunnen komen.

    Ik heb Camilla Cabello ff naar wc laten gaan c; laten we erop houden dat ze spontaan haar period kreeg en er nu een woeste wilde rode oceaan losgebroken is, die ze aan het bestrijden is met tampons en maandverband x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat een stilte hierzoo (no_cheers)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jagermeister schreef:
    Wat een stilte hierzoo (no_cheers)


    Yep :c


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••