• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    GRAB YOUR HOT COCOA AND TALK! X


    El Diablo.

    Ricciardo schreef:
    Is er nog iemand die nog een relatie wilt met Esper?


    Ik heb Daniel? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Necessity schreef:
    (...)
    Zoiets dacht ik ook aan ja. Ik denk dat Eirene zich op haar gemak voelt bij hem en daardoor ook wat uitgesprokener wordt bij hem. Misschien dat ze hem ook vertrouwt met dingen waar zij mee zit?

    We hebben onze eerste fan al (rofl)


    Jaa is goed, dus goede vrienden en elkaars vertrouwenspersoon? c:


    Yay, gezellig haha c;

    @De anderen; als ik thuis ben lees ik de rollen door en zal ik eventjes kijken of ik iets kan verzinnen c:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 13:16 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Jaa is goed, dus goede vrienden en elkaars vertrouwenspersoon? c:


    Yay, gezellig haha c;

    @De anderen; als ik thuis ben lees ik de rollen door en zal ik eventjes kijken of ik iets kan verzinnen c:


    Ja is goed c:

    Sorry obeah, geen Eirenesper voor jou :p
    Offf Odie shipt de twee en wil ze koppelen,
    en zij zitten daar echt van 'jo Odie, we zijn gewoon vrienden, relax' (rofl)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ja is goed c:

    Sorry obeah, geen Eirenesper voor jou :p
    Offf Odie shipt de twee en wil ze koppelen,
    en zij zitten daar echt van 'jo Odie, we zijn gewoon vrienden, relax' (rofl)


    Alles kan nog gebeuren :’) hahah


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Alles kan nog gebeuren :’) hahah

    (nerd)
    :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Is goed!
    Twee niet-haatdragende personen die zo ontzettend ruzie hebben gekregen maakt het natuurlijk alleen maar pijnlijker dat het gebeurd is :'D


    Jaaaa, exactly my thoughts! Enig idee wat de aanleiding tot de ruzie kan zijn geweest? Ik ga sowieso nog even brainstormen maar moet nu eerst wat colleges voorbereiden. :c Ik zal proberen Sloane voor vanavond af te hebben!


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Jaaaa, exactly my thoughts! Enig idee wat de aanleiding tot de ruzie kan zijn geweest? Ik ga sowieso nog even brainstormen maar moet nu eerst wat colleges voorbereiden. :c Ik zal proberen Sloane voor vanavond af te hebben!

    Let's bemoei me er mee.
    Ik zit natuurlijk bom vol creativiteit.
    Misschien waren ze ooit op dezelfde jongen verliefd/waren ze jaloers op elkaar?


    ''With all due respect, which is none...''

    Necessity schreef:
    (...)

    Ja is goed c:

    Sorry obeah, geen Eirenesper voor jou :p
    Offf Odie shipt de twee en wil ze koppelen,
    en zij zitten daar echt van 'jo Odie, we zijn gewoon vrienden, relax' (rofl)


    Sowieso dat ze Cupidodie gaat spelen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    SIave schreef:
    (...)

    Jaaaa, exactly my thoughts! Enig idee wat de aanleiding tot de ruzie kan zijn geweest? Ik ga sowieso nog even brainstormen maar moet nu eerst wat colleges voorbereiden. :c Ik zal proberen Sloane voor vanavond af te hebben!


    Hmmm Eirene is niet iemand die om kleine dingen ruzie zoekt, dus dat zal dan wel echt iets groots zoals een gebroken belofte ofzo moeten zijn, of in elk geval iets wat haar raakt/haar dierbaar is.


    Obeah schreef:
    (...)

    Sowieso dat ze Cupidodie gaat spelen.

    Dat dacht ik al :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Iemand die nog iets wilt met Elodie?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Iemand die nog iets wilt met Elodie?


    Ik heb Arthur wel voor haar. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jowen schreef:
    (...)

    Ik heb Daniel? :')


    Had je toevallig ideeën? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Remiinds schreef:
    Iemand die nog iets wilt met Elodie?


    Joshua? (: alhoewel ik niet zo een twee drie op een relatie kan komen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zoek voor Daniel nog:

    Een beste vriend
    Een beste vriendin
    Een eventuele ex
    Iemand met wie hij kan/kon roken
    Iemand die hij absoluut niet mag
    mensen waarmee hij het wel kan vinden
    Iemand die hem vroeger wees op het feit dat hij echt gemeen kon zijn


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Ik zoek voor Daniel nog:

    Een beste vriend
    Een beste vriendin
    Een eventuele ex
    Iemand met wie hij kan/kon roken

    Iemand die hij absoluut niet mag
    mensen waarmee hij het wel kan vinden
    Iemand die hem vroeger wees op het feit dat hij echt gemeen kon zijn



    Ik heb Monica en Santino voor deze?


    El Diablo.