• De tijd is gekomen dat ik een topic heb gesloten.

    Ik was de laatste, dus kom maar op met die complimentjes (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij lijkt me erg aardig ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan, hoe kan ik nou nog een complimentje voor je bedenken? Ik heb basically alles wat in woorden te zeggen is al gezegd, maar je bent zo’n lieverd. I’ll send you a hug. Je aanwezigheid maakt me blij en je bent zo’n schat. En je bent zo mooi en creatief en hoe ben je zo ontzettend Xamazing?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je lijkt me echt heel aardig en je bent altijd super actief, en je stories zijn tof!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind je username echt geweldig en je bent zo positieve en leuke verschijning op Q


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jouw signature is echt heel diep. Echt een mooie!

    Oh. Wow. Je signature is echt heel erg mooi.
    Verdorie. YO, maar jij bent van wat ik heb gezien zo ontzettend tof en sterk. En je bent zegmaar altijd knap? En ik heb heel veel respect voor je. Veel hugs voor jou.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 22:41 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna je bent gewoon echt heel leuk en lief en aardig c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matts ik vind jou als persoon echt bewonderingswaardig • je bent dapper, moedig en Hella leuk om mee te kletsen.


    Ik vind dat je topper bent. Je komt stijgt zo enorm boven tegenslagen uit! Je bent sterk en geeft niet op. Daar heb ik echt enorm respect voor. (flower)


    26 - 02 - '16

    Mirte, wtf waarom lees je zo snel? Je maakt leuke snaps en je hebt leuke initiatieven en je bent zo lief. Je hebt m’n hart misschien een beetje gestolen met de kerstkaartenswap. Again?

    Ok, ik ken je eigenlijk niet, maar je profielfoto is heel tof. (Heb hem ook op m’n laptop hehe)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 22:44 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je lijkt mij een heel fleurig/kleurrijk iemand. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ahh die naam, Dalnim, dat klinkt interessant. Je komt heel vriendelijk en respectvol over


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jouw signature is echt heel mooi


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik vind je signature echt héél erg krachtig — confronterend, mooi en poëtisch.


    Mirte, you are probably the most genuine, sweet and perfect person on this world, and I'm glad that I was lucky enough to meet you.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 23:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —