• De tijd is gekomen dat ik een topic heb gesloten.

    Ik was de laatste, dus kom maar op met die complimentjes (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Leuke username! Je lijkt mij aardig! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Als eerste: MYTHOLOGY, liefde. Als tweede: je lijkt me een heel rustig persoon, waar je echt op kan bouwen. Ik ben heel blij dat jij in het Q. bemiddelaarsteam zit.


    Jij geeft hele mooie conplimenten hier. Bovendien, leuke pf en een leuke username :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mirte, je bent echt geweldig. Like, je fandoms zijn awesome en je bent echt superlief en aardig.
    Oeps, te laat

    Jij bent echt een ontzettend leuke aanwinst op het forum! Je komt echt op me over als een aardig persoon en je Sims dagboek is geweldig.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 19:29 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je klinkt altijd enorm aardig en klinkt sterk. Misschien zit je in een moeilijke tijd, maar je komt erdoorheen (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik zie je regelmatig voorbijkomen op het forum, en je bent altijd aardig en komt betrouwbaar over! (:

    Jij geeft altijd zo'n leuke complimentjes hier, massa's chic van je!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jouw signature is echt goud waard :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je lijkt me echt aardig en je topics zijn zo leuk!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Volgens mij ben je iemand met een goed gevoel voor humor! (:

    Ik vind jouw profiel zo gaaf eh.
    En je lijkt me ook echt een heel leuk persoon om mee te praten, van wat ik zo langs zie komen op het forum.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 23:43 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt jij bent echt een beauty en super gezellig om mee te babbelen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom heb ik jouw snapchat of whatsapp nog niet? Je lijkt me zo’n leuk snappersoon.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij bent echt ontzettend lief en weet steeds een glimlach op mijn gezicht te toveren met je berichtjes ^^


    obsessive rage

    Ava, je bent een schatje. Je bent super cute en creatief en hell alles is zo aesthetically pleasing bij jou.


    look at the stars, look how they shine for you;