• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Marveldrake schreef:
    Is het boekje een aanrader? Ben aan het twijfelen om hem te kopen

    Het is leuk als je echt actief wil volgen. Veel, vind ik zelf, onnodige informatie, maar het heeft wel genoeg ruimte om alles bij te houden (en verschillende soorten schema’s, zoals oa een “follow the money” schema, waar je opschrijft wie wat binnenhaalt).


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Kan ik in de Q poule? Mijn gebruikersnaam is Dazamu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog 4 dagen tot het nieuwe seizoen


    Firm believer of all that is magic

    Zin in!
    Ik had de app vorig jaar, maar blijkbaar verwijderd. Even downloaden, en mijn naam doorgeven...
    naam komt hier spoedig


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik baal nog steeds dat ik op het einde al mijn punten kwijt raakte..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Mijn oude account is weg geloof ik, maar ik heet nu SlytherR voor bij de poule.
    Ik vind het iets minder leuk dan ik het vrieger vond. Maar het volgen is wel leuk. (Ik ken maar een deelnemer though, oeps)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Beste kinders (en volwassen kinders (: ), ik had die app verwijderd, zoals ik net zei ^^ en heb hem net opnieuw gedownload. Ik kan alleen niet inloggen. In een mailtje van vorig jaar stond dat ik daar de app van widm seizoen 17 had. Ik weet dus niet of het het zelfde is, en werkt met het zelfde wachtwoord, of dat ik een nieuw account aan moet maken... heeft iemand anders dara ook last van?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Beste kinders (en volwassen kinders (: ), ik had die app verwijderd, zoals ik net zei ^^ en heb hem net opnieuw gedownload. Ik kan alleen niet inloggen. In een mailtje van vorig jaar stond dat ik daar de app van widm seizoen 17 had. Ik weet dus niet of het het zelfde is, en werkt met het zelfde wachtwoord, of dat ik een nieuw account aan moet maken... heeft iemand anders dara ook last van?

    Ik heb een nieuwe gsm en moest ook de app opnieuw downloaden. Ik kon me ook niet opnieuw inloggen. Dus ik meldde me opnieuw aan (voor een nieuw account) en ik heb mijn gebruikersnaam van vorig jaar opnieuw kunnen kiezen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb een nieuwe gsm en moest ook de app opnieuw downloaden. Ik kon me ook niet opnieuw inloggen. Dus ik meldde me opnieuw aan (voor een nieuw account) en ik heb mijn gebruikersnaam van vorig jaar opnieuw kunnen kiezen. ^^


    Oh, Dankje! Dan ga ik dat gewoon proberen (:
    Dan snap ik trouwens niet waarom ze überhaupt een optie 'inloggen' maken, als het toch niet werkt...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Er was algemeen ook bekend gemaakt dat je sowieso een nieuw account moest aanmaken (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MIJN USERNAME IS VINCEPTION!

    Well well well, ik zit op Simone.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil ook in de Poule!

    Ik heet Lisanne Imani


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Altomare schreef:
    Er was algemeen ook bekend gemaakt dat je sowieso een nieuw account moest aanmaken (:

    Ik wist dat eigenlijk écht niet. Maar degene die het bij ons 2 thuis allemaal opvolgt, is mijn vriend ook. =P
    Ik kijk alleen maar. *O*
    Ik kan echt al niet wachten. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    Weet iemand of WIDM in het buitenland te streamen valt?


    Ik weet niet of hier al op is gereageerd (geen zin om door te spitten), maar dit kan door een VPN (of hula) te downloaden! Dan kun je je pc laten denken dat je in Nederland zit. ;) Dit doet mijn paps vanuit Frankrijk ook en ik doe het voor zenders uit de UK! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zooo excited !! Ik stuur een prive bericht met mijn naam


    How you doin'