• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb eindelijk de app kunnen downloaden en ik zou dit jaar ook graag weer mee willen doen in de poule. Mijn gebruikersnaam is hetzelfde als hier.


    Credendo Vides

    aarsvogel schreef:
    Is Lubach er mee begonnen?


    Ja hij is er mee begonnen in 2013. Maar toen was het nog veel intiemer en meer oprecht in mijn ogen. Het werd niet opgenomen in een tv studio en het kwam alleen op youtube. Het was toen ook meer voor de molloten nu is het ook meer voor de 'gewone ' kijker.

    Trishanakru schreef:
    Ik wil ook in de Poule!

    Ik heet Lisanne Imani


    Hi,

    Ik kan je niet vinden in de app!


    Firm believer of all that is magic

    Is het slim om al je punten in te zetten of maar een deel van je punten?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Is het slim om al je punten in te zetten of maar een deel van je punten?

    Je kan het tot de test van de aflevering nog inzetten, dus ik zou eigenlijk een deel van de aflevering kijken en dan beoordelen. Ik zou trouwens al je punten inzetten, dan heb de meeste kans dat het verdubbeld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil ook in de poule! Username is Enjolras (wbw)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wel beetje jammer dat ik morgen naar de film ga en dus zonder enige clues ik m'n punten in moet zetten ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HET IS VANAVOND!!!


    Firm believer of all that is magic

    Yay! (yeah)

    Wie heeft zijn punten al ingezet?


    "All monsters are human"

    Tuena schreef:
    HET IS VANAVOND!!!

    AAAH


    And then we'll see it.

    Mag ik in de poule? Ik ben xMelissa


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    whoisthemole meldt zich. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Echt balen dat ik het niet gelijk kan kijken. Dat word weer social media vermijden vanavond:(

    Ik doe mee!!!!
    In de app heet ik cooosje

    Roosje_8 schreef:
    Yay! (yeah)

    Wie heeft zijn punten al ingezet?


    Ik heb mijn punten eergisteren ingezet op Jan en Ron, gewoonweg omdat ik die ken en ik gewoon hoop dat ze er nog niet uitgaan. (':


    Credendo Vides