• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik had er maar 10op Ron... gelukkig!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    bij moltalk de kickoff, werd duidelijk gezegd dat de tekst voor de test ‘20 vragen over de identiteit en het doen etc.’ Sinds 2012 niet veranderd is.
    Dit is het eerste jaar dat hij NIET zei: behalve de mol, die gaat nooit naar huis’
    IK BEN BANG


    --

    Ik heb al mijn punten nog ^^

    En ik vond het geniaaaaaal


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had alles op Ron gezet, en ben net op laatste moment naar Jan geswitcht. Omg


    Ja, ik hoorde ook the 100 soundtrack!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 21:41 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb al mijn punten behouden ^^

    Echt zo leuk dat met die vijf landen, wel jammer dat Ron eruit is.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 21:48 ]


    "All monsters are human"

    Spideyman schreef:
    bij moltalk de kickoff, werd duidelijk gezegd dat de tekst voor de test ‘20 vragen over de identiteit en het doen etc.’ Sinds 2012 niet veranderd is.
    Dit is het eerste jaar dat hij NIET zei: behalve de mol, die gaat nooit naar huis’
    IK BEN BANG

    wow, scherp


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Roosje, zou je dat in een spoiler willen zetten?

    Thanks!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 22:03 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wow, dat met die verschillende landen :o

    Die spoilers waren toch alleen voor tijdens de aflevering? Nu kan toch weer normaal praten??


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Die spoilers waren toch alleen voor tijdens de aflevering? Nu kan toch weer normaal praten??


    Spoilerknoppen zijn voor de mensen die de aflevering niet direct hebben kunnen kijken :')


    Stenenlikker

    Heywood schreef:
    Hoorde ik nou de The 100 soundtrack na de plottwist? Of leek het er verrekte veel op.


    Ja, ik hoorde het the 100 soundtrack ook! En er waren ook heel veel Kingsman en natuurlijk Fantastic Beasts soundtrack.

    Ik had wel echt even kippenvel gekregen toen het bekend werd dat ze allemaal in een ander land zaten. Dat was zo'n gaaf moment. Maar dit is wel de ergste manier om wie is de mol te moeten verlaten. Zonder je medespelers of Art te hebben gezien, met een test die je amper heb kunnen in vullen omdat sommigen elkaar niet eens gesproken hebben...En het was mij inderdaad ook opgevallen dat Art zijn bekende praatje niet had afgemaakt en ik voelde me er iets wat ongemakkelijk bij.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 22:59 ]


    Credendo Vides

    Wowowow Dit was handsdown de beste eerste aflevering van widm ooit! Ik ben helaas 60 punten verloren muh
    Ik heb ook in een schriftje die nog leeg was een soort molboekje gemaakt met overzichten van opdrachten. Er waren nog geen hele superduidelijke hints, behalve gedrag maar dan weet je niet of mensen zo zijn of dat het geacteerd is.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb de aflevering bekeken!

    wow wow wow plottwist guys, loved it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Ik vind dit seizoen nu al ZO TOF.

    Aan het begin van de aflevering zei ik tegen m'n moeder "Ik denk dat ze in Kazachstan zitten." want de letters op zo'n gebouw herkende ik van een aardrijkskundetoets.

    Maar toen had iemand het over Oezbekistan. En toen zat m'n moeder: "Nou, bijna goed." En toen kwam Kiev. Toen zaten we "HUH?" en toen "Maar wij zitten niet in Kiev!" WHAT THE FUCK?

    Toen boem boem boem
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ZE ZITTEN IN FUCKING 5 LANDEN OHMYGOD DIT IS ZO COOL
    BOEM
    BOEM
    boem
    BOEM

    oh.
    my.
    fucking.
    god.

    <3
    LIEFDE VOOR DIT PROGRAMMA

    IK HEB DIT ZO GEMIST


    oh, en ik zit op simone btw.
    simone is zo'n leuk mens.

    ik vind emilio ook geweldig, welja, zijn gedrag/vrolijkheid/whatever


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zouden er misschien 2 mollen zijn? Want het zit me dwars dat Art zijn gewoonlijke tekstje niet afmaakte. Dus als er 2 mollen zijn, dan weten die dat niet van elkaar. En dan kunnen ze alsnog naar huis als ze de andere mol niet ontmaskeren/samenwerken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury