• S h a d o w h u n t e r s      -      A      n e w      a r m y      r i s e s

    Het verhaal:
    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten. Nu wordt er roet in het eten gegooid, omdat Valentijn, een grote tegenstander van de Shadowhunters, uit is gebroken uit Idris. Idris is de hoofdstad van de Shadow world en een man als Valentijn kan voor grote problemen zorgen in een stad als Idris..


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 250 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!


    Rollen            SHADOWHUNTERS VOL!
    Downworlders:
    Meiden
    • Gereserveerd voor WonHakWoon
    •
    •

    Jongens
    • Kelly Antonio Branwell • 20 jaar. • Ricciardo • {Page 2}
    • Magnus Bane • +400 jaar • Winona • {Page 2}
    • Gereserveerd voor Greenfeld FC: Timothee Chalamet


    Shadowhunters           
    Meiden
    • Devana Avalynn Verlac • 18 jaar • OneHeda • {Page 2}
    • Clarissa Adele Fray/ Fairchild/ Morgenstern • 18 jaar • IrishNialler • {Page 1}
    • Eliana Vittoria Howard • 17 jaar • DarkOne • {Page 2}

    Jongens
    • Valentine Morgenstern • 39 jaar • DarkOne • {Page 1}
    • Jace Wayland/ Herondale/ Morgenstern •18 jaar • Necessity • {Page 2}
    • Alexander Gideon Lightwood • 20 jaar • IrisWestAllen • {Page 3}

    Invullijst
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    • Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    • Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    • Geschiedenis:
    • Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 15:15 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zou graqg Clary Fray willen reserveren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zou ik Valentijn mogen reserveren en een vrouwelijke Shadowhunter?

    IrishNialler schreef:
    Ik zou graqg Clary Fray willen reserveren


    Ik zal je erbij zetten!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    DarkOne schreef:
    Zou ik Valentijn mogen reserveren en een vrouwelijke Shadowhunter?


    Ik zal het erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een mannelijke shadowhunter?

    Edit: zou dat Jace mogen zijn? In de hoop dat ik hem enigszins goed kan neerzetten, want het is al wel even geleden sinds ik de boeken heb gelezen :x

    [ bericht aangepast op 23 dec 2017 - 23:31 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik hoop dat het een beetje goed is zo, heb Valentine geprobeerd om zo goed mogelijk neer te zetten maar dat valt niet echt mee als ik niet zo veel informatie kan vinden en ik nou ook niet zo erg goed ben in Engels helaas...
    Zal eens kijken of ik hem morgen of binnenkort in ieder geval wat beter maken het is ook best lang geleden dat ik weer een rol heb gemaakt dus hoop dat die zo ongeveer goed is? anders hoor ik het wel^^ ;p




    Valentine Morgenstern



    Leeftijd:

    Valentine is geboren op 29 November 1968 wat hem 39 jaar maakt.

    Soort:
    Hij is een Shadowhunter

    Uiterlijk:

    Ogen: Valentijn heeft bruine ogen
    Haar: hij heeft bruin kort haar
    Wenkbrauwen: Hij heeft volle zwarte wenkbrauwen
    Postuur: Hij is lang, gespierd



    I have always dreamed of creating the ultimate warrior, and now… that dream is a reality. You have always been my greatest creation, son. Always.



    Karakter

    Valentine is een charmant, briljant en een sluwe man, iemand die je niet zou moeten vertrouwen, die alleen zijn eigen zou redden en zijn slimheid alleen gebruikt om zichzelf beter te maken. Die sinds zijn ontsnapping uit Idris moeilijk te vinden is en probeert om dat zo te houden. Hij heeft grote ideeën over wat hij wilt bereiken waardoor hij zichzelf ambitieus noemt, maar zijn ideeën zijn ziekelijk en psychopathische en hij zou er iedereen voor opofferen, iedereen vermoorden die hem in de weg loopt zonder na te denken, al heeft hij zeker een zwakheid die hij niet durft toe te geven en die hij veracht en dat is zijn geheime liefde voor zijn twee kinderen; Jonathan en Clary.

    Geschiedenis:

    Valentine was getrouwd met Jocelyn Fairchild en leider van the Circle die hij samen met zijn vrienden had opgericht, ze wilde graag de downworlders ten onder brengen en daardoor was hij in staat tot de verschrikkelijkste dingen. Hij experimenteerde met downworlders, en spoot demonenbloed bij zijn ongeboren zoon.
    Jocelyn begon zijn honger naar macht zat te worden en deed daarom samenzweren met de weerwolf Luke. Hierdoor besloot Valentine zijn dood en die van zijn zoon in scene te zetten en verdween voor jaren zonder te weten dat Jocelyn Fairchild zwanger was van zijn tweede kind, een dochter.
    Nu hij eindelijk is ontsnapt uit Idris, is hij ene leger aan het opbouwen om zijn plan verder in uitvoer te kunnen brengen.


    If the angels designed the sword to rid the world of demons, i’m just ensuring it fulfills its’true purpose.


    • Extra informatie: komt nog







    [ bericht aangepast op 23 dec 2017 - 23:58 ]

    Kan ik Alec reserveren?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Clarissa Adele Fray / Fairchild / Morgenstern:

    • Leeftijd:18 jaar. Jarig op 23 Augustus

    • Soort: Een shadowhunter die net de wereld heeft ontdekt.

    • Uiterlijk:
    Clary is erg herkenbaar door haar lang oranje krullend haar en groene ogen. Ze draag haar haar het liefste gewoon los. Clary heeft een slank postuur en is met haar 1.65 meter niet erg lang. Clary heeft nog niet veel runes alleen de helende rune en de algemene rune. Clary draagt verschillende ringen aan haar hand en een ketting die haar moeder aan haar gaf toen ze inbraken bij hun in huis met een stukje portaal. Clary is niet zo dol op make-up en zal vaak niet meer dan wat mascara op doen. Qua kleding style houdt ze het meeste van simpele en gemakkelijke kleding wat goed zit. Spijkerbroeken en allerlei vesten zijn haar lieveling in combinatie met een sneaker op laarsje.



    • Karakter:
    Clary is voornamelijk koppig, sarcastisch en kan erg onhandig zijn. Clary geeft veel om haar vrienden en familie en zal ze ten alle tijden helpen waar het kan ongeacht de situatie. Ze weet zich erg makkelijk in problemen te werken doordat ze regelmatig eerst roept en dan pas nadenkt of al iets doet voor het nadenken. Als Clary iets bedenkt wilt ze dit gelijk gaan doen en denkt dan niet na over alles wat er om heen kan zijn. Door haar koppigheid en de zelfverzekerdheid die zij soms heeft haalt ze makkelijk mensen over om mee te werken of iets voor haar te doen maar niet iedereen houdt daar van. Clary is nog vrij nieuw in het shadowhunters wereldje en heeft veel interesse maar ook angsten. Clary gaat graag op ontdekking en is erg nieuwsgierig. Clary is over haar lichaam behoorlijk onzeker en dat is ook de reden dat ze het liefste verhullende en losse kleding draagt.

    • Geschiedenis:
    Clary heeft engelenbloed door haar aderen stromen. Jocelynn was na de geboorte van Jonathan depressief vanwege het demonenbloed en spoot dus engelenbloed van Ithuriël bij haar in. Zij wisten beide toen nog niet dat Jocelynn weer in verwachting was.

    Clary groeide samen met haar moeder op in New York en dacht voor jaren dat haar vader een militair was die is omgekomen. Clary zag op haar derde verjaardag voor het eerst delen van de schaduwwereld. Haar moeder besloot om haar hiervoor te beschermen en ging met haar naar Magnus Bane. Zodra er tekenen verschijnen dat ze de wereld zag ging ze naar hem. Magnus zorgde met een magische truck ervoor dat Clary het compleet zou vergeten. Echter met haar 18e verjaardag ontdekte Clary de schaduwwereld. Dit gebeurde toen ze tegen Jace aan botste terwijl hij op missie was. Clary heeft nog vele vragen en snapt nog lang niet alles en leert daarom alles op het Instituut. Clary weet dat haar vader Valentijn heet maar zij weet niet hoe hij eruit ziet en ze weet ook nog niet wie haar broer is. Clary ziet Luke als een soort van papa en Simon is haar beste vriend.

    • Extra informatie:
    -Clary is graag creatief bezig, ze kan erg mooi tekenen en zou dus ook eigenlijk naar de Brooklynn art school gaan.
    - Clary kan nieuwe runes maken vanwege haar engelenbloed, hier is zij zelf nog niet van op de hoogte. Tevens kan zij visioenen zien en in de toekomst kijken als Ithuriël haar wilt waarschuwen of alert wilt maken voor iets.(Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)

    [ foto's komen nog, mijn internet is echt heel vervelend aan het doen}

    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 11:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Necessity schreef:
    Mag ik een mannelijke shadowhunter?

    Edit: zou dat Jace mogen zijn? In de hoop dat ik hem enigszins goed kan neerzetten, want het is al wel even geleden sinds ik de boeken heb gelezen :x


    Ja natuurlijk!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Neara schreef:
    Kan ik Alec reserveren?


    Is goed hoor! Ik zet je erbij!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 11:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ;Zou ik een mannelijke weerwolf mogen c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb even jullie mening nodig haha. Fc-struggles enzo :')
    Film-Jace (want let's face it, Jamie Campbell Bower is gewoon ontzettend knap) of serie-Jace (van wie ik eigenlijk niet eens weet hoe die eruit ziet en die ik zo maar eens ga opzoeken haha)?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ricciardo schreef:
    ;Zou ik een mannelijke weerwolf mogen c:


    Ik zet je erbij! Welkom ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Necessity schreef:
    Ik heb even jullie mening nodig haha. Fc-struggles enzo :')
    Film-Jace (want let's face it, Jamie Campbell Bower is gewoon ontzettend knap) of serie-Jace (van wie ik eigenlijk niet eens weet hoe die eruit ziet en die ik zo maar eens ga opzoeken haha)?


    Hehe well I can say, both are cute as fuck X.X


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Necessity schreef:
    Ik heb even jullie mening nodig haha. Fc-struggles enzo :')
    Film-Jace (want let's face it, Jamie Campbell Bower is gewoon ontzettend knap) of serie-Jace (van wie ik eigenlijk niet eens weet hoe die eruit ziet en die ik zo maar eens ga opzoeken haha)?
    Serie Jace <3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan