• Het is weer eens tijd voor de meest onserieuze verkiezing van het jaar! Natas / Ringwraith kon jammer genoeg dit jaar de verkiezingen niet organiseren, maar ze heeft dus wel toestemming gegeven. *O* Nomineren kan in het topic en als je écht anoniem wil zijn, mag dit via pb.

    Hier zijn de categorieën, als iemand suggesties heeft, roep maar! (bloos)

    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    dad, Ringwraith, HaIe, 404, Dalnim, Tzipporah, McNuggets, KyloRen

    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Kuroshitsuji_Me, Tzipporah

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Igster, dad, SPECS, Frodo, HaIe, Miss_Beloved, Laleah, MacCready, AteIophobia

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    MacCready, Igster, ProngsPotter, Laleah, SPECS, Verkleurd, Miss_Beloved, FollowYourDream, Altaria, Kingsleigh, Dalnim, Inktzwart, FollowYourDream

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    dad, HaIe, McNuggets

    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Igster, dad, MacCready, Porg

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    HaIe, Ringwraith, Loveless, Square, Angelwriting, Followyourdream , SPECS, aarsvogel

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Spideyman, Butterflygirl, Heronwhale, EvaSalvatore, HaIe, Jabba, Flyboy, Boogeyman, Miss_Beloved, Misspizzaaax , ChiIdhood , Barnum, Scipio, Inktzwart

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Duendes, Ringwraith, Alex_D, ChiIdhood , Inktzwart

    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    dad, MacReady, wat, aarsvogel, Kuroshitsuji_Me, ThePlantMom , Aisa

    11. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    aarsvogel

    12. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    HaIe

    13. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?
    dad, Porg, Billywig, Kuroshitsuji_Me

    14. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    dad, McNuggets, Tuena, totheground

    15. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    FireKeeper, XHeroes

    16. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    bloemenprinses, Inktzwart, Childhood

    17. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Bitchcraft, Porg, strijdersvanp

    18. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Kuroshitsuji_Me, Tzipporah

    19. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    KyloRen, Bartok, Majime, Pelekai, Changements

    20. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    ProngsPotter, Ristridin, Laleah, nerveus, Tuena, FireKeeper

    21. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Ringwraith, Frodo, Cresswell, Hephaistion

    22. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    FireKeeper

    23. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    McNuggets, dad, Mendes1998, wat

    24. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    McNuggets, Nepthys, Bookwurm, LaLoba, Necessity

    25. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    KyloRen

    26. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Taehyung95, Kuroshitsuji_Me

    27. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]

    28. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Bartok, Tortitude, Laleah , Plunkett, taeh

    29. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Yoonmin, Todoroki

    30. Dé LJH-poster van het jaar.
    dad, Porg, Tortitude, Aisa, Square, MacCready

    31. Bekendste gezicht van het jaar. [Neem dit maar letterlijk, wie post de meeste foto's van zichzelf?]
    HaIe, Igster, Chilton, Statesman, Tortitude, 404

    32. Pun joker van het jaar.
    dad

    33. Poëet van het jaar.
    dad, Koffie, _TARDIS_, Inktzwart, ChiIdhood

    34. Meest falende username van het jaar.
    McNuggets, Porg, Alex_D, wat

    35. Cultuurbarbaar van het jaar.
    totheground, aarsvogel

    36. Chatgebruiker van het jaar.
    Aarsvogel, XHeroes, GossipGirl21, HaIe, _TARDIS_

    Hier vind je het topic van vorig jaar!
    Nomineren kan tot 8 januari, aangezien we wat later zijn begonnen, dus nomineer er maar flink op los! *O*

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 13:35 ]


    Heaven is a place that we all have

    Marveldrake schreef:
    (...)

    Natuurlijk

    En om mijn inbreng hier toch nog zinvol te maken wil ik Billywig (Sanne) nomineren voor rebel van het jaar


    Danku, danku 😎


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ben ik al voor iets genomineerd? ( ben te lui om te kijken)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    Ben ik al voor iets genomineerd? ( ben te lui om te kijken)

    nee, maar hierbij nomineer ik je voor: 16. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    aight, en verder;
    Shania/ MacCready voor:
    -4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?];
    Nixon/ MacReady voor:
    -10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.];
    Xanthe/ Igster voor:
    -3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?];
    -6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?] Het scheelt dat je een mod bent nou, but still, ik moet nog steeds checken of je het wel echt bent hahaha.;
    en tenslotte: Adnane/ dad voor (a lot):
    -1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.];
    -23. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?] Maar niet vervelend hoor haha.;
    -30. Dé LJH-poster van het jaar.;
    -32. Pun joker van het jaar meant to be.;
    -33. Poëet van het jaar.





    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goedemorgen lieve Q'ers, hierbij mijn nominaties.
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.] Ringwraith
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?] dad
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?] Igster
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.] dad
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?] Igster en dad
    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?] Ringwraith
    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?] BuchananBarnes
    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.] dad
    13. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in? dad
    17. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?] Bitchcraft
    19. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?] KyloRen, Bartok
    20. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft. ProngsPotter. Ristridin
    21. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?] Ringwraith
    23. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?] Mendes1998
    25. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?] KyloRen
    28. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?] Bartok
    29. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?] Yoonmin
    31. Bekendste gezicht van het jaar. [Neem dit maar letterlijk, wie post de meeste foto's van zichzelf?] HaIe, Igster, Chilton
    32. Pun joker van het jaar. dad
    33. Poëet van het jaar. dad, Koffie


    look at the stars, look how they shine for you;


    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Ringwraith maar ze is al genomineerd but owell.
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    SPECS
    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    dad en wat
    17. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    CircelofLeven, Flowerpowers, floraflora, beautiful1996, sexmeisje, Hateyousomutch, MsSadness, Puppyfluppy, Hatethissite (maar dit is volgens mij allemaal dezelfde persoon dus hou het maar op CircelofLeven)
    23. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    wat (Niet omdat ik je topics vervelend vind, maar als het aankomt op lange topic titels win je easy)
    24. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Conan
    28. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Bay
    31. Bekendste gezicht van het jaar. [Neem dit maar letterlijk, wie post de meeste foto's van zichzelf?]
    Statesman, Bay
    32. Pun joker van het jaar.
    dad


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    SPECS


    Thanks (blush)
    Straks zelf nog even nomineren (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    FireKeeper schreef:
    17. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    CircelofLeven, Flowerpowers, floraflora, beautiful1996, sexmeisje, Hateyousomutch, MsSadness, Puppyfluppy, Hatethissite (maar dit is volgens mij allemaal dezelfde persoon dus hou het maar op CircelofLeven)


    Dat is allemaal begonnen met haar originele account: BitchCraft, begin augustus of eind juli al.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ^ BitchCraft mag ook :') Volgens mij was ze zelfs nog eerder actief onder blackpit ofzo? Dat was in maart ergens, als ik het me juist herinner. Denk dat niemand het meer bijhoudt waar deze legend nu eigenlijk gestart is :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja ik heb haar vanaf BitchCraft meegekregen, daarvoor geen idee.
    Ze was in ieder geval verrekte irritant.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    FireKeeper schreef:
    ^ BitchCraft mag ook :') Volgens mij was ze zelfs nog eerder actief onder blackpit ofzo? Dat was in maart ergens, als ik het me juist herinner. Denk dat niemand het meer bijhoudt waar deze legend nu eigenlijk gestart is :')

    Jup het was blackpit, maar BitchCraft is een usernamewissel. Dat was dus wel hetzelfde account, geloof ik.
    Edit: BitchCraft, blackpit en CircelOfLeven is zelfs allemaal hetzelfde account, haha. Ze is gewoon twee keer van username gewisseld, maar dat is dis allemaal hetzelfde account (‘:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 14:33 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Quizlet Celeb van het jaar.. HaIe!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 19:57 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    HAHAHA ik ga stuk om troller van het jaar. Helemaal mee eens :’)


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ga even ontzettend hatelijk zijn, maar ik heb mijn username veranderd. Bay > Tortitude (joehoe)


    26 - 02 - '16

    34. Meest falende username van het jaar.
    VaIeska. want kijk naar haar usernames. I mean. Sorry fam. Maar dit moet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    13. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?
    17. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]

    Beiden ook voor VaIeska


    — Inner peace, it's hard to find. —