• Het internet zit vol met toxic shit, maar dat wisten jullie waarschijnlijk wel :') Maar kennen jullie de website pretty ugly little liars al?
    Nou, maak je borst maar nat, want het is hét witchhunt medium om mensen af te straffen op hun uiterlijk en de manier waarop ze zichzelf presenteren op het internet. Ik zit zelf al een tijdje in de Nederlandse cosplay communnity en ik weet maar al te goed hoe cruel mensen kunnen zijn. Zo zijn er wel eens screenshots gemaakt uit live dans video's van mij, dat is op 4chan gezet en werd ik vergeleken met een zwangere man. En goh dat is wel erg cheap zeg, zo kan je van iedereen wel een awkward actiefoto maken. Maar wat ik nou tegen ben gekomen spant echt de kroon.
    Mensen hebben hele databases van mensen met screenshots, theorien, via via roddels, of zelfs collages gemaakt, om zo iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Wat voor leven heb je dan eigenlijk? (Link naar de shamepage van een kennis van me in de spoilerbox.)

    Mensen maken andere mensen belachelijk om hoe ze er uit zien op een donkere foto, uit een zeer slechte hoek, omcircelen de vetjes die boven de strapless jurk uitkomen en gaan vervolgens zeuren over de hoeveelheid fotoshop die iemand zou gebruiken? GOH, vind je het gek? Het hele internet draait om beautystandards, maar je foto editten mag vervolgens absoluut niet.

    Newsflash: zowat iedereen gebruikt filters voor selfies, zowat iedereen draagt make-up~

    https://prettyuglylittleliar.net/topic/2846-kimu-cosplayer-キム/


    Ik wil graag iedereen even de kans geven om hier mee te ragen over dit soort dingen, want heel eerlijk? Ik word er echt kotsmisselijk van.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 13:05 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Aisa schreef:
    (...)
    Eh, wtf.


    Bedoel je dat als in "ja, akkoord, wtf" of als in "wtf voor reactie is dit nu?". Ik ben even niet mee, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Bedoel je dat als in "ja, akkoord, wtf" of als in "wtf voor reactie is dit nu?". Ik ben even niet mee, haha.

    O, excuses. Ik was nogal in een haast; ik wilde dat juist erboven zetten en niet eronder. Het was een wtf op het topic, niet op jouw reactie. Ik geef jou juist gelijk! 😊


    Don't walk. Run, you sheep, run.