• Storytime! ^^ Onder het mom van meer topics aanmaken?

    Vanmiddag was ik met mijn moeder en de kinders (m'n broertje en zusje) in de Karwei en wat ik me daar toch zag... Een kleed! Surprising, I know.
    Ik direct verliefd op een stuk stof natuurlijk. Het was alleen wel 89 euro. *slik* Oh, well. Ik heb mezelf omgepraat met verschillende argumenten (kun je mee uit huis nemen, hij is in de sale etc.) Jullie voelen hem vast wel aankomen... Ik zit nu op mijn nieuwe kleed. Zacht als babybilletjes.
    Ik heb een volwassen kleed gekocht. Als ik me nou nog geen achttien voel, weet ik het ook niet meer. Nu moet ik nog wel even een onderkleed kopen, want anders lig ik van de week met mijn kleed en al onder mijn bed. Glad enzo. Ging net al drie keer bijna op m'n bakkes whoops.


    Ja, ik stond op mijn bureau.

    Groetjes! (Stuur vooral foto's van jullie vloerkleden ^^)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Haha, ik dacht ook eerst aan een jurk. :'D

    Who, die ziet er echt leuk uit! Dat is ook helemaal mijn ding.
    Wij hebben nergens in ons appartement tapijt. Ik zie het ook niet zitten om dat steeds te onderhouden. We hebben nu al welkomstmat (in de hal) en een douchemat (gevoel dat je op zachte stenen wandelt) en ik heb daar soms al moeite mee haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Damn, dat kleed is zo onwijs mooi :o
    maar die prijs wow haha, nou ja, it is worth it!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een leuk kleed!
    Ik heb een kleed voor kerst gekregen voor in mijn studio, maar natuurlijk ben ik hem vergeten mee te nemen. Het was precies die ik wou, maar te duur vond om zelf te kopen haha


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuke kleed!

    Ik wist dat het een tapijt zou zijn, ook al zeg ik zelf altijd “kleedje” tegen een jurk. 🤓


    Ik wil een tuin vol egels

    Tragically schreef:
    Wat een leuk tapijt! -Ook ik hoor bij het aantal mensen die aan een jurk dachten.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Bartok schreef:
    Aah, Belgenverwondering, yes, haha. Leuk tapijt! ;D
    Ideaal voor dutjes die het bed niet halen ^^


    Ah, Liesje. Ik moest de afgelopen dagen steeds aan die opmerking denken als ik naar bed ging. Zo cute. Ik vind dat zo zo zo zo leuk en lievig verwoord!


    look at the stars, look how they shine for you;

    prachtig.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Heerlijk kleed!!


    What worries you, masters you.

    Ziet er fancy uit!