• Animal Spirits


    Part Human. Part Animal.

    De rollen

    Vrouwen
    Naam || Dier || Gebruiker || Pagina

    Alexandra Nita Blackwood || Beer || FreeThyself || 3
    Olivia Jane Williams || Dolfijn || WrittenWords || 3
    Billie-Jean Kyana Clarke || Schorpioen || H0pe || 4
    Neveah Isla Lowell || Anaconda || AteIophobia || 3



    Mannen
    Naam || Dier || Gebruiker || Pagina

    Archibald Xavier Sinclair || Arend || GinTonic || 3
    Jesse Alexander Cliffwood || Beer || M0NA || 4
    James Mcconnell || Tijgerhaai || Mahigan || 2
    Kyran Felinus || zwarte panter || Necessity || 3




    De Regels
    1 personage per gebruiker
    (Dit is zodat je je helemaal kunt inleven in je rol)
    Graag minstens 1 bericht per week
    (Mocht dit een keertje niet lukken, laat het dan weten)
    Graag minstens 150 woorden per post
    (Lijkt me redelijk, niet?)
    Af en toe iets plaatsen in het praattopic wordt gewaardeerd
    (Ookal gaat het over wat je hebt gedaan vandaag, ik zou het namelijk fantastisch vinden mochten we allemaal actief betrokken zijn met elkaar om zo ook dit RPG te bevorderen)

    Geen geruzie tussen gebruikers
    (peace and love)
    Geen clichés als personages
    (maak je personage uniek! Verschillende verhalen maken voor één uniek verhaal)
    Gelieve mijn idee nergens anders te posten
    (spreekt voor zich (; )
    Je bestuurt enkel je eigen personage
    (dus geen godmodding toegestaan)
    Ik ben de topicleidster
    (dit betekent dat ik je na 3 waarschuwingen eruit kan smijten en dat ik de nieuwe topics aanmaak)
    Als je al deze regeltjes gelezen hebt, en ermee akkoord gaat, mag je gerust een reservatie maken. Zet dan alsjeblief ook je favoriete kauwgumsmaak erbij, zo weet ik dat je effectief de regels hebt doorgenomen (;

    || Rollentopic || Speeltopic || Praattopic

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 20:26 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    MT

    Mt c:

    ik twijfel nog een beetje wel dier ik wil kiezen, Aarend of vos (al lijkt een hert me ook wel cool als ik zo naar het plaatje kijk haha) en mijn Fc word Nico Tortorella c; hij word een Rebels type, die waarschijnlijk wel al bekend was bij de politie voor acties tegen de regering enzo

    -oh en ik hou van mentoskauwgom was dat vergeten te zeggen na het doorlezen van alles hehhe-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Mt c:

    ik twijfel nog een beetje wel dier ik wil kiezen, Aarend of vos (al lijkt een hert me ook wel cool als ik zo naar het plaatje kijk haha) en mijn Fc word Nico Tortorella c; hij word een Rebels type, die waarschijnlijk wel al bekend was bij de politie voor acties tegen de regering enzo

    -oh en ik hou van mentoskauwgom was dat vergeten te zeggen na het doorlezen van alles hehhe-


    Oooh,



    En ik zou je echt wel willen helpen met je keuze, maar ik zou zelf niet weten welke te kiezen, lijken mij allebei vetcool. Arend misschien als je hem eerder een vechtersbaas laat zijn en hij recht op z'n doel afgaat, en vos als hij liever de sluwe, geniepige binnenweggetjes neemt om er te geraken? Moeilijk, moeilijk. Anyway, heb er het volste vertrouwen in dat je er wel wat van zult kunnen maken (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Oooh,



    En ik zou je echt wel willen helpen met je keuze, maar ik zou zelf niet weten welke te kiezen, lijken mij allebei vetcool. Arend misschien als je hem eerder een vechtersbaas laat zijn en hij recht op z'n doel afgaat, en vos als hij liever de sluwe, geniepige binnenweggetjes neemt om er te geraken? Moeilijk, moeilijk. Anyway, heb er het volste vertrouwen in dat je er wel wat van zult kunnen maken (;



    Yeah he tha gangsta *would inserst fabsome gif but on tha phone *

    Ik ga het morgen eens goed onderzoeken hehe he. En mijn fc stalken voor inspiratie :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hallo, ik kom ook even dit topic binnenwandelen!
    (Ben echt benieuwd naar alle andere rollen!)


    Do I look like Mother Teresa?

    MT :Y)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 0:54 ]


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    MT-tjee


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mahigan schreef:
    Hallo, ik kom ook even dit topic binnenwandelen!
    (Ben echt benieuwd naar alle andere rollen!)


    Remiinds schreef:
    MT :Y)


    M0NA schreef:
    MT-tjee


    Welkom, welkom.

    Ben ook echt benieuwd naar de andere personages, de dieren zijn alleszins al tof gekozen! (:



    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    BERICHT VAN ALGEMEEN NUT

    Oh, en btw, vind iedereen het oké dat we met 8 zijn? Ik was aan het twijfelen tussen 10 en 8, maar het leek me makkelijker, gezelliger en sneller met 8. (Gezien we soms wel eens groepsgesprekken zullen houden met onze personages en het anders redelijk lang duurt voordat iedereen aan de beurt komt.) Heeft er iemand hier een andere opinie over? Anders zou ik hem graag willen horen, ik kan nog altijd de rollen weer open zetten (;

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 11:19 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Hellowww


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb een vraag: is het de bedoeling dat iedereen 21 is // is er een maximum leeftijd? Ik zat met mijn personage namelijk meer richting de 30 te denken...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Olivia is -denk ik- klaar (:

    @FreeThyself
    Ik vind het met 8 wel goed hoor
    @M0NA
    Mijn personage is 25 en ook niet rond e 21, dus verwacht van wel, maar laten we voor de zekerheid het oordeel vam FreeThyself afwachten :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Inderdaad, er is GEEN leeftijdsbeperking, zo kunnen we wat variatie creëren. (;



    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Die van mij gaat ook zo rond de 25 worden als ik een fc vind die dat toelaat dan haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.