• Animal Spirits


    Part Human. Part Animal.

    De rollen

    Vrouwen
    Naam || Dier || Gebruiker || Pagina

    Alexandra Nita Blackwood || Beer || FreeThyself || 3
    Olivia Jane Williams || Dolfijn || WrittenWords || 3
    Billie-Jean Kyana Clarke || Schorpioen || H0pe || 4
    Neveah Isla Lowell || Anaconda || AteIophobia || 3



    Mannen
    Naam || Dier || Gebruiker || Pagina

    Archibald Xavier Sinclair || Arend || GinTonic || 3
    Jesse Alexander Cliffwood || Beer || M0NA || 4
    James Mcconnell || Tijgerhaai || Mahigan || 2
    Kyran Felinus || zwarte panter || Necessity || 3




    De Regels
    1 personage per gebruiker
    (Dit is zodat je je helemaal kunt inleven in je rol)
    Graag minstens 1 bericht per week
    (Mocht dit een keertje niet lukken, laat het dan weten)
    Graag minstens 150 woorden per post
    (Lijkt me redelijk, niet?)
    Af en toe iets plaatsen in het praattopic wordt gewaardeerd
    (Ookal gaat het over wat je hebt gedaan vandaag, ik zou het namelijk fantastisch vinden mochten we allemaal actief betrokken zijn met elkaar om zo ook dit RPG te bevorderen)

    Geen geruzie tussen gebruikers
    (peace and love)
    Geen clichés als personages
    (maak je personage uniek! Verschillende verhalen maken voor één uniek verhaal)
    Gelieve mijn idee nergens anders te posten
    (spreekt voor zich (; )
    Je bestuurt enkel je eigen personage
    (dus geen godmodding toegestaan)
    Ik ben de topicleidster
    (dit betekent dat ik je na 3 waarschuwingen eruit kan smijten en dat ik de nieuwe topics aanmaak)
    Als je al deze regeltjes gelezen hebt, en ermee akkoord gaat, mag je gerust een reservatie maken. Zet dan alsjeblief ook je favoriete kauwgumsmaak erbij, zo weet ik dat je effectief de regels hebt doorgenomen (;

    || Rollentopic || Speeltopic || Praattopic

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 20:26 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Enkel nog M0NA en Remiinds moeten hun rollen afwerken, en dan kunnen we beginnen!

    Ik kan jullie alvast verklappen dat jullie personages in de beginpost in duo's zullen verdeeld worden, jullie zullen dan wel zien voor wat deze staan maar ik wilde even zeggen dat ik ze heb opgesteld met een generator en dus niet verantwoordelijk ben voor het kiezen ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    Enkel nog M0NA en Remiinds moeten hun rollen afwerken, en dan kunnen we beginnen!

    Ik kan jullie alvast verklappen dat jullie personages in de beginpost in duo's zullen verdeeld worden, jullie zullen dan wel zien voor wat deze staan maar ik wilde even zeggen dat ik ze heb opgesteld met een generator en dus niet verantwoordelijk ben voor het kiezen ;p



    Ik ben echt nieuwsgierig nu hehehe c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Je bent gemeen :') je maakt ons alleen maar heel nieuwsgierig haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Lieve mensen,
    Hierbij moet ik mij helaas afmelden van dit RPG en een tijdelijke stop nemen van Quizlet in het algemeen. Super vervelend, het spijt me, maar ik zit echt te veel op Q. Het is zelfs zo erg dat ik het herstel van mijn hersenschudding enorm in de weg zit en 's nachts, zoals nu, niet kan slapen. Dat moet ik gewoon niet willen, want ik wil gewoon beter worden.
    Omdat het mij niet lukt om minder op Q te zitten moet ik de moeilijke beslissing nemen om even een cold turkey volledige pauze in te lassen en mij op mijn herstel te richten. Ik hoop snel weer beter te worden en terug te kunnen komen.

    WrittenWords schreef:
    Lieve mensen,
    Hierbij moet ik mij helaas afmelden van dit RPG en een tijdelijke stop nemen van Quizlet in het algemeen. Super vervelend, het spijt me, maar ik zit echt te veel op Q. Het is zelfs zo erg dat ik het herstel van mijn hersenschudding enorm in de weg zit en 's nachts, zoals nu, niet kan slapen. Dat moet ik gewoon niet willen, want ik wil gewoon beter worden.
    Omdat het mij niet lukt om minder op Q te zitten moet ik de moeilijke beslissing nemen om even een cold turkey volledige pauze in te lassen en mij op mijn herstel te richten. Ik hoop snel weer beter te worden en terug te kunnen komen.


    Ooh, ik snap het. Lijkt me inderdaad de beste oplossing, gezondheid gaat voor!
    Dan wens ik je hierbij veel beterschap toe en nog eens een gelukkig nieuwjaar (flower)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    WrittenWords schreef:
    Lieve mensen,
    Hierbij moet ik mij helaas afmelden van dit RPG en een tijdelijke stop nemen van Quizlet in het algemeen. Super vervelend, het spijt me, maar ik zit echt te veel op Q. Het is zelfs zo erg dat ik het herstel van mijn hersenschudding enorm in de weg zit en 's nachts, zoals nu, niet kan slapen. Dat moet ik gewoon niet willen, want ik wil gewoon beter worden.
    Omdat het mij niet lukt om minder op Q te zitten moet ik de moeilijke beslissing nemen om even een cold turkey volledige pauze in te lassen en mij op mijn herstel te richten. Ik hoop snel weer beter te worden en terug te kunnen komen.


    Sterkte en beterschap!


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik ga proberen vandaag mijn rol erop te zetten! Ik moet nog schoonmaken en dergelijke maar even wat tijd hiervoor vrij maken ga ik proberen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik ga proberen vandaag mijn rol erop te zetten! Ik moet nog schoonmaken en dergelijke maar even wat tijd hiervoor vrij maken ga ik proberen!


    Dankje! Dat zou fantastisch zijn (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik moet geschiedenis/ familie nog typen, maar ik heb het in mijn hoofd. Hij is namelijk verlaten door zijn vrouw die hem na de zoveelste uitbarsting heeft aangegeven "voor zijn eigen veiligheid". De band met zijn vader was juist erg sterk omdat zijn vader een goede vriend had die ook een animale spirit was, die is op een gegeven moment door diens ouders "op helingskamp gestuurd" maar Jesses vader verdenkt hen van moord. Daardoor is hij erg begripvol en comforting naar zijn zoon.
    Jesse Zijn moeder is wat afstandelijker, voornamelijk omdat ze een beetje angstig is. Hij blijft haar zoon en dat ziet en merkt Jesse in kleine gebaren.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik moet geschiedenis/ familie nog typen, maar ik heb het in mijn hoofd. Hij is namelijk verlaten door zijn vrouw die hem na de zoveelste uitbarsting heeft aangegeven "voor zijn eigen veiligheid". De band met zijn vader was juist erg sterk omdat zijn vader een goede vriend had die ook een animale spirit was, die is op een gegeven moment door diens ouders "op helingskamp gestuurd" maar Jesses vader verdenkt hen van moord. Daardoor is hij erg begripvol en comforting naar zijn zoon.
    Jesse Zijn moeder is wat afstandelijker, voornamelijk omdat ze een beetje angstig is. Hij blijft haar zoon en dat ziet en merkt Jesse in kleine gebaren.


    Klinkt alvast goed! (:

    Dan vraag ik me enkel nog waar Remiinds uithangt..


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Oké, er werd een teken van leven gegeven xD

    Dit betekent dat ik waarschijnlijk morgen (of eigenlijk vandaag als we specifiek willen blijven) het speeltopic zal openen.
    Huzzah!
    Ik hoop dat jullie benieuwd zijn naar het scenario waarin jullie personage's elkaar zullen ontmoeten (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Yaaay c; ik be n erg benieuwd!


    Jowen is nu GinTonic c;

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 0:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (yeah)
    Ben erg benieuwd, kan niet wachten!!


    Do I look like Mother Teresa?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 15:32 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Mahigan schreef:
    (yeah)
    Ben erg benieuwd, kan niet wachten!!


    Bhaha, trots dat je hem al zelfs gevonden had zonder de link ;p
    ps: de duo's zijn nu ook toegevoegd (;


    GinTonic schreef:
    Yaaay c; ik be n erg benieuwd!


    Jowen is nu GinTonic c;


    Ginto's ginto's ginto's! (hoera)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall