• Animal Spirits


    Part Human. Part Animal.

    De rollen

    Vrouwen
    Naam || Dier || Gebruiker || Pagina

    Alexandra Nita Blackwood || Beer || FreeThyself || 3
    Olivia Jane Williams || Dolfijn || WrittenWords || 3
    Billie-Jean Kyana Clarke || Schorpioen || H0pe || 4
    Neveah Isla Lowell || Anaconda || AteIophobia || 3



    Mannen
    Naam || Dier || Gebruiker || Pagina

    Archibald Xavier Sinclair || Arend || GinTonic || 3
    Jesse Alexander Cliffwood || Beer || M0NA || 4
    James Mcconnell || Tijgerhaai || Mahigan || 2
    Kyran Felinus || zwarte panter || Necessity || 3




    De Regels
    1 personage per gebruiker
    (Dit is zodat je je helemaal kunt inleven in je rol)
    Graag minstens 1 bericht per week
    (Mocht dit een keertje niet lukken, laat het dan weten)
    Graag minstens 150 woorden per post
    (Lijkt me redelijk, niet?)
    Af en toe iets plaatsen in het praattopic wordt gewaardeerd
    (Ookal gaat het over wat je hebt gedaan vandaag, ik zou het namelijk fantastisch vinden mochten we allemaal actief betrokken zijn met elkaar om zo ook dit RPG te bevorderen)

    Geen geruzie tussen gebruikers
    (peace and love)
    Geen clichés als personages
    (maak je personage uniek! Verschillende verhalen maken voor één uniek verhaal)
    Gelieve mijn idee nergens anders te posten
    (spreekt voor zich (; )
    Je bestuurt enkel je eigen personage
    (dus geen godmodding toegestaan)
    Ik ben de topicleidster
    (dit betekent dat ik je na 3 waarschuwingen eruit kan smijten en dat ik de nieuwe topics aanmaak)
    Als je al deze regeltjes gelezen hebt, en ermee akkoord gaat, mag je gerust een reservatie maken. Zet dan alsjeblief ook je favoriete kauwgumsmaak erbij, zo weet ik dat je effectief de regels hebt doorgenomen (;

    || Rollentopic || Speeltopic || Praattopic

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 20:26 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nog een vraag: is animale spirit erfelijk?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Maar wait
    Mijn 30er kan ook een badass zijn... toch? ;p

    Ik heb vanavond geen tijd, maar morgen waarschijnlijk wel!


    Oooh, spot ik daat een mogelijke plottwist? xD

    En qua erfelijkheid... Laten we zeggen dat het een redelijk unieke mutatie is, maar zoals elk gen moet het wel van ergens komen, dus zal iemand in de familielijn het waarschijnlijk ook hebben gehad (maar dat kan zodanig ver terug zijn dat niemand het meer weet OF dat het gen op dat moment nog niet zo ver ontwikkeld was)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Oooh, spot ik daat een mogelijke plottwist? xD

    En qua erfelijkheid... Laten we zeggen dat het een redelijk unieke mutatie is, maar zoals elk gen moet het wel van ergens komen, dus zal iemand in de familielijn het waarschijnlijk ook hebben gehad (maar dat kan zodanig ver terug zijn dat niemand het meer weet OF dat het gen op dat moment nog niet zo ver ontwikkeld was)


    *pedo smiley* who knows *pedo smiley*
    Maar ik denk dat hij meer een beta is.

    Oké, dan pas ik mijn ideeën een beetje aan! Dank je (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Archibald 'Archie' is af c: hope you guys like him hahha en dat hij ofcourse goedgekeurd word c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Archibald 'Archie' is af c: hope you guys like him hahha en dat hij ofcourse goedgekeurd word c:

    Nee, hij is een te grote concurrent voor James!

    Just kidding. I like him!


    Do I look like Mother Teresa?

    Oops mt 😅
    Mijn meisje komt denk ik 1 januari ergens, ben een dagje eerder thuis dus misschien iets eerder (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mahigan schreef:
    (...)
    Nee, hij is een te grote concurrent voor James!

    Just kidding. I like him!


    hehhe concurrentie is altijd goed wbw


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Archibald 'Archie' is af c: hope you guys like him hahha en dat hij ofcourse goedgekeurd word c:


    Archie is goedgekeurd! En de plaatjes ook, hehe :Y)

    AteIophobia schreef:
    Oops mt 😅
    Mijn meisje komt denk ik 1 januari ergens, ben een dagje eerder thuis dus misschien iets eerder (:.


    U bent welgekomen in ons nederige praattopic, en als je het voor/op 1 januari zou kunnen doen is dat helemaal fantastisch! (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik zit ook een beetje te twijfelen met de dieren, nu had ik de vos in eerste instantie in gedachten maar deze heb ik eigenlijk verworpen en verplaatst met een Lynx puur omdat ik dat echt een bijzonder beest vind. Toch twijfel ik nog een beetje tussen een leeuw en de lynx. Gezien er niet extreem veel bekend is van de lynx (in verhouding tot de leeuw dan).

    Ik had trouwens nog een andere vraag, de titanoboa is zeker geen optie, gezien die al uitgestorven is🙈
    Al is daar nog veel minder van bekend.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    Ik zit ook een beetje te twijfelen met de dieren, nu had ik de vos in eerste instantie in gedachten maar deze heb ik eigenlijk verworpen en verplaatst met een Lynx puur omdat ik dat echt een bijzonder beest vind. Toch twijfel ik nog een beetje tussen een leeuw en de lynx. Gezien er niet extreem veel bekend is van de lynx (in verhouding tot de leeuw dan).

    Ik had trouwens nog een andere vraag, de titanoboa is zeker geen optie, gezien die al uitgestorven is🙈
    Al is daar nog veel minder van bekend.


    Uitgestorven dieren zijn inderdaad wat moeilijker, maar je mag gerust voor een hedendaagse boa constrictor of anaconda of andere slangachtige gaan als je dat wilt! (;

    Hmm, moeilijke keuze, een leeuwin is best wel cool, maar een Lynx is zo'n elegant en prachtig dier, uiteindelijk zijn het beide katachtigen dus kun je niet echt misgaan ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    AteIophobia schreef:
    Ik zit ook een beetje te twijfelen met de dieren, nu had ik de vos in eerste instantie in gedachten maar deze heb ik eigenlijk verworpen en verplaatst met een Lynx puur omdat ik dat echt een bijzonder beest vind. Toch twijfel ik nog een beetje tussen een leeuw en de lynx. Gezien er niet extreem veel bekend is van de lynx (in verhouding tot de leeuw dan).

    Ik had trouwens nog een andere vraag, de titanoboa is zeker geen optie, gezien die al uitgestorven is🙈
    Al is daar nog veel minder van bekend.


    Ze zijn allebei leuk ^^
    Ik heb tussen lynx en zwarte panter zitten twijfelen bij mijn keuze haha, maar zwarte panter paste beter bij de rol die ik in gedachten had. Aangezien de lynx meer op het zien van de waarheid en de identiteit van mensen, en geduldig zijn zit, in plaats van het verstoppen van zichzelf wat ik zocht haha.
    Als je op symbolism lynx zoekt, is er wel wat te vinden ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oh gosh ik heb net die titanoboa ogezocht, pure Nightmare fuel :o


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Oh gosh ik heb net die titanoboa ogezocht, pure Nightmare fuel :o


    Haha daarom leek hij me wel leuk haha, een 15 meter lange slang wat wil je nog meer XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Als ik nog rollen moet controleren, zeggen hé!
    - gimme those roles -

    ps: Ik hoop dat iedereen leuke/gezellige plannen heeft voor vanavond (flower)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    Als ik nog rollen moet controleren, zeggen hé!
    - gimme those roles -

    ps: Ik hoop dat iedereen leuke/gezellige plannen heeft voor vanavond (flower)



    Mineee (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."