• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    IrishNialler schreef:
    Deze week heb ik best wat topics gemaakt. Ik kijk vandaag uit naar vanavond want dan gooi ik al mijn verzamelde sneeuwballen en hoop ik heel erg hard dat ik om 12 uur op nummer 1 sta. Verder veel orpg gedaan en rond gezworven op het forum

    Heb je al mijn polls ondertussen al gehad of niet? :'D Omg wat een reacties hahaah

    Ik ben deze week gewoon heerlijk actief geweest in de chat. Nieuwe mensen op Q leren kennen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    _TARDIS_ schreef:
    Ik ben deze week gewoon heerlijk actief geweest in de chat. Nieuwe mensen op Q leren kennen.

    Ja, opeens zie ik je naam vaker opduiken. Leuk! *O*

    KyloRen schreef:
    (...)
    Heb je al mijn polls ondertussen al gehad of niet? :'D Omg wat een reacties hahaah
    hahaah ik zal eens kijken of ik je polls allemaal gehad heb ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb aan mijn ORPG geschreven, een hoofdstuk van een van mijn verhalen geactiveerd en heb al heel mijn idee voor FOTY. nog alleen een titel
    Ook heb ik op verschillende topics gereageerd en een paar verhalen gelezen. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat heb ik allemaal gedaan? Pfff ik heb alle, tot nu toe dan, hoofdstukken van Little Birds weer gelezen, daar complottheorieën bij bedacht en genoten van Chantilly’s schrijfstijl en het leuke commentaar wat ze bij de reacties zet. Ik heb mezelf opgegeven voor FOTY omdat het echt tijd is dat ik weer een keer een verhaal afschrijf. Ik heb idee verhalen verwijderd, omdat ik daar eigenlijk niks meer mee ga doen en als ik dat al wil heb ik de documenten nog...
    Uhm... heb ik nog meet gedaan? Nee dit was het (:


    all because i liked a girl

    Ik heb deze week vooral veel gewerkt aan een idee voor SOTY. Ik had besloten om dit jaar als goede voornemen hieraan mee te doen dus ben ik begonnen met brainstormen en uitwerken. Verder heb ik nog wat gedichten geschreven voor op Quizlet.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Tje, ik heb deze week niet veel meer gedaan dan op het forum rondzwerven haha


    -

    Ik vind dit zo'n leuke actie, wow, maar aangezien ik zelf echt mega veel credits heb, hoop ik dat andere mensen er veel plezier van hebben. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Super leuk om te lezen dat zoveel mensen een kans gaan wagen met SotY en FotY ^^ Hopelijk houden jullie het vol tot het eind! *O*

    Snart schreef:
    Ik vind dit zo'n leuke actie, wow, maar aangezien ik zelf echt mega veel credits heb, hoop ik dat andere mensen er veel plezier van hebben. *O*

    Dankje! Wat lief. ^^

    Eerst en vooral vind ik dit een super leuk en nobel initiatief!
    Ik heb deze week een account aangemaakt hier op Q, hoewel ik vroeger ook wel op deze site zat. En ik moet zeggen hier is ineens zo veel leven, ik was er even niet goed van haha. Nee maar serieus Quizlet lijkt echt even herop te leven of zo. Door al dat enthousiasme heb ik ook besloten om me in te schrijven voor FOTY. Dus ik heb me deze week tussen het studeren door vooral bezig gehouden met het uitdenken van een plot en dat is nu eindelijk gelukt (de grootste lijnen toch) dus ik ben erg gelukkig op dit moment.


    cause i'm a little unsteady


    *O* De eerste winnaar van 2018; Bechloe! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    Blijf dit topic vooral doorspammen, want het is erg leuk om te
    zien wat jullie doen op Q en hoe gepassioneerd jullie zijn. ^^
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!
    Dus je mag ook laten weten wat je vanavond hebt gedaan.

    Congrats!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Congrats!

    Ik heb inmiddels de eerste 200 woorden van mijn foty geschreven en het niveau daalt met de zin :'D
    En verder even wat rpgs bijgewerkt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.