• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    Lucens schreef:
    *quote alle berichten hier boven*



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Deze week heb ik mijn Sims 3 dagboek gestart. Ben erg tevreden met deze ontwikkeling want ik vind het erg leuk^)
    Buiten dat heb ik fijn rondgehangen op het forum zoals gewoonlijk, en een nieuw suggestietopic geopend.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Erg leuke initiatief weer, Laura! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb lekker in het forum gezeten, paar dingen gepost. Af en toe in de chat geweest, dat was het wel haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Even dat jullie het weten; Zondag 7 januari zal de eerste 'winnaar' worden gekozen, maar je mag zeker al wel dingen plaatsen. ^^
    En schroom niet om op elkaar te reageren.

    Dalnim schreef:
    Erg leuke initiatief weer, Laura! ^^

    Dankje! ^^

    KyloRen schreef:
    Even dat jullie het weten; Zondag 7 januari zal de eerste 'winnaar' worden gekozen, maar je mag zeker al wel dingen plaatsen. ^^
    En schroom niet om op elkaar te reageren.


    Ja anders ga ik het vergeten!
    Heel leuk dat je dit doet trouwens!👍🏻 (en niet alleen vanwege de credits natuurlijk)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb deze week nieuwe vrienden gemaakt op Quizlet ^^ veder heb ik nog een paar hoofdstukjes geschreven van mijn story's ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Nou eens kijken... :Y)

    Ik heb maandag en dinsdag heerlijk gegeten, en ben daarna flink ziek ervan geworden. Nog steeds misselijk - maar het gaat al beter. Verder braaf gewerkt aan twee redacties, de deadline komt eraan. Hoogstwaarschijnlijk vandaag een nieuwe auteur binnen gehengeld en zicht op een extra opdrachtgever, dus geen geklaag. En nu lekker weekend! Paar dagen al niet kunnen schrijven - en nu natuurlijk geen zin hebben. Zo ben ik. :'D

    Ik heb net zo'n shitload aan credits als jij dus daar loot ik niet voor mee, maar vind het wel gezellig om het topic te volgen, mag dat ook? ;D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 20:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Nou eens kijken... :Y)

    Ik heb maandag en dinsdag heerlijk gegeten, en ben daarna flink ziek ervan geworden. Nog steeds misselijk - maar het gaat al beter. Verder braaf gewerkt aan twee redacties, de deadline komt eraan. Hoogstwaarschijnlijk vandaag een nieuwe auteur binnen gehengeld en zicht op een extra opdrachtgever, dus geen geklaag. En nu lekker weekend! Paar dagen al niet kunnen schrijven - en nu natuurlijk geen zin hebben. Zo ben ik. :'D

    Ik heb net zo'n shitload aan credits als jij dus daar loot ik niet voor mee, maar vind het wel gezellig om het topic te volgen, mag dat ook? ;D

    Ja hoor, prima haha! Maar de enige opmerking die ik wil maken is dat ik met dit topic vooral doel op de activiteiten die je doet op Q ^^ Maar je bent van mij ook welkom om dingen van "buiten Q" te delen, zeker omdat je het toch niet voor de credits doet.

    ik heb deze week ontzettend veel lol gehad in de chat, en vooral met iemand het gehad over een acteur waar we allebei veel steun en houvast aan hebben. En voor ons allebei een troost is. Ik denk dat dit een nieuwe band gaat scheppen tussen mij en die bepaalde user. <3


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    ik heb deze week ontzettend veel lol gehad in de chat, en vooral met iemand het gehad over een acteur waar we allebei veel steun en houvast aan hebben. En voor ons allebei een troost is. Ik denk dat dit een nieuwe band gaat scheppen tussen mij en die bepaalde user. <3

    Aw, cute. ^^

    Oh, dit is fun!
    Sowieso om te lezen wat iedereen hier uitspookt! ^^

    Deze week ben ik door de kerstvakantie-actie van credits voor het eerst een Golden Member geworden en heb ik wat gelezen op het forum en hier en daar gereageerd.
    Verder wacht ik tot volgende week, want dit jaar had ik ietwat weinig tijd om mee te doen aan de Story Of The Year-wedstrijd en lukte het maar net, dus ik ben benieuwd wat de nieuwe thema's worden! (:


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Oh, dit is fun!
    Sowieso om te lezen wat iedereen hier uitspookt! ^^

    Deze week ben ik door de kerstvakantie-actie van credits voor het eerst een Golden Member geworden en heb ik wat gelezen op het forum en hier en daar gereageerd.
    Verder wacht ik tot volgende week, want dit jaar had ik ietwat weinig tijd om mee te doen aan de Story Of The Year-wedstrijd en lukte het maar net, dus ik ben benieuwd wat de nieuwe thema's worden! (:

    Ojaa, de nieuwe SOTY is alweer bijna ^^ wat gaat de tijd toch snel zeg!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ojaa, de nieuwe SOTY is alweer bijna ^^ wat gaat de tijd toch snel zeg!

    Dit jaar deed ik voor het eerst mee, maar begon pas halverwege het jaar. Da's toch krap met de tijd, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo