• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    Hmmm wat ik heb ik deze week gedaan op Quizlet? Wel ik heb best veel op topics gereageerd volgens mij en voor de rest praat ik veel met andere Quizletters....enneeeeeh, de kerstkaartenswap is deze week afgelopen?:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ojaa, de nieuwe SOTY is alweer bijna ^^ wat gaat de tijd toch snel zeg!

    Zoveel zin in. Hopelijk thema's die een beetje breed zijn zodat veel mensen kunnen meedoen. *O*

    KyloRen schreef:
    (...)
    Zoveel zin in. Hopelijk thema's die een beetje breed zijn zodat veel mensen kunnen meedoen. *O*

    Ik hoop het ^^
    Misschien dat ik dan weer eens een poging ga wagen. Ik doe al drie jaar ofzo een poging en tot nu toe zijn er letterlijk nul woorden van online gekomen (rofl)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja hoor, prima haha! Maar de enige opmerking die ik wil maken is dat ik met dit topic vooral doel op de activiteiten die je doet op Q ^^ Maar je bent van mij ook welkom om dingen van "buiten Q" te delen, zeker omdat je het toch niet voor de credits doet.

    Ooh wauw haha. Dat had ik niet door. Ik ben ziek, laten we het daar maar op schuiven. Nou op Q... ben ik eindelijk Leahs Peter Pan verhaal aan het lezen wat ik al een hele tijd wilde doen. En ik realiseerde me net ook dat ik nog een winnaar moet uitloten voor de goodiebag dus dat ga ik nu eerst maar doen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de hele week eigenlijk op topics gereageerd en in de chat gekletst


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Haha ojee ik doe de hele week niks anders dan het forum refreshen hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Woww dit is zo lief! Wat een geweldig initiatief.

    Dan wat heb ik deze week zoal op Q gedaan, uhmm, niet extreem veel want ik was op vakantie maar wel iets. Zo heb ik hier en daar wat pb's verstuurd en lekker wat gekletst in de gastenboeken. Een enkele keer het forum bekeken en me gevoegd tot de geweldige nieuwe RPG waarvoor ik dan ook meteen mijn rol heb geschreven hihi. Dat was het wel denk ik.

    Iedereen een fijne kerst gehad?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wat een super leuk initiatief

    Wel wat niets met Q te maken heeft maar waar ik super trots op ben is dat ik vandaag mijn date had, spontaan verliefd ben en ik hem morgen weer zie XD Dit noemen ze het jaar positief uitgaan.

    Op Quizlet ben ik momenteel een heleboel Sneeuwballen aan het verzamelen want ik heb mij voorgenomen dit te winnen XD Dat betekend dat ik naast het continue rpg'en wat ik 24/7 doe ook sneeuwballen verzamel. Het valt mij op dat op veel reacties die ik geef er alsnog gereageerd wordt terwijl het vaak al wat oudere dingen zijn en dit vind ik erg leuk daarnaast krijg ik ook veel reacties en dat maakt mij erg blij.

    Ik heb ook eindelijk weer een rpg gevonden die mij echt aantrok en daarvoor heb ik een rol aangemaakt. Ik merk dat ik sinds de laatste keer dat er een topic over ging over het minder actief op Quizlet zijn dat ik veel makkelijker weer topics aan maak dan voorheen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^Dankjulliewel ^^

    Het nieuwe jaar is begonnen! *O* Je kunt tot en met zondag 18:00 hier achterlaten wat je deze week aan het doen bent op Q. ^^

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Ooh wauw haha. Dat had ik niet door. Ik ben ziek, laten we het daar maar op schuiven. Nou op Q... ben ik eindelijk Leahs Peter Pan verhaal aan het lezen wat ik al een hele tijd wilde doen. En ik realiseerde me net ook dat ik nog een winnaar moet uitloten voor de goodiebag dus dat ga ik nu eerst maar doen. ^^

    Haha geeft niet :'D Beterschap in ieder geval!
    Oeh dat verhaal ben ik ook aan het lezen! Beetje voor beetje.^^

    Lucens schreef:
    *quote alle berichten hier boven*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben aan het reageren op het forum, gedichten aan het plaatsen en mijn nieuwe story ready aan het maken om te activeren. Over die laatste ben ik trouwens overenthousiast.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mag ik ook nog zeggen wat ik vorige week heb gedaan, en dat telt dan nog niet mee voor de actie? Want ik vind het gewoon leuk


    Vorige week heb ik aan mijn verhaal verder gewerkt, veel te veel sneeuwballen verzameld(ben een beetje verslaafd geweest de eerste 3 dagen, nu minder), en vooral heel veel in de chat geweest, wat ik het meeste doe op. Het hoogtepunt van deze week was voor mij de verjaardag van XHeroes. we zijn tot 12 snachts opgebleven om een feestje te vieren in de chatroom, en precies om middernacht hebben we een jerjaardagstopic geactiveerd, vol met leuke berichtjes en wensen voor haar. We waren (vooral Hale, echt geweldig idee, meid!) s'middags al bezig met dat topic, en het was heel mooi om te zien dat midden in de nacht veel users dat topic bezochten en haar een fijne verjaardag wensten, ook mensen die niet wisten van het topic, en haar waarschijnlijk niet eens kenden. Verder heb ik gewoon leuke dingen gedaan zoals random quizzen maken en forums volgen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Motunui schreef:
    Awh, wat een ontzettend leuk en lief initiatief! ^^


    Why don't you put that fucking phone down? So, darling, we can be alone now.

    Wat een vet leuk idee Laura ! Het doet me een beetje denken aan de actie van Yolanda een tijd geleden, daar hadden heel veel mensen credits gedoneerd voor een grote credit loterij. Super initiatief :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.