• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 21:36 ]

    Saltzman schreef:
    Wat een vet leuk idee Laura ! Het doet me een beetje denken aan de actie van Yolanda een tijd geleden, daar hadden heel veel mensen credits gedoneerd voor een grote credit loterij. Super initiatief :)

    Nogmaals dankje haha!
    Ja, ik had eerst ook zoiets in m'n hoofd maar het leek me toen toch leuker met zo'n hoeveelheid credits om het te verdelen over het hele jaar. ^^

    aarsvogel schreef:
    Mag ik ook nog zeggen wat ik vorige week heb gedaan, en dat telt dan nog niet mee voor de actie? Want ik vind het gewoon leuk


    Vorige week heb ik aan mijn verhaal verder gewerkt, veel te veel sneeuwballen verzameld(ben een beetje verslaafd geweest de eerste 3 dagen, nu minder), en vooral heel veel in de chat geweest, wat ik het meeste doe op. Het hoogtepunt van deze week was voor mij de verjaardag van XHeroes. we zijn tot 12 snachts opgebleven om een feestje te vieren in de chatroom, en precies om middernacht hebben we een jerjaardagstopic geactiveerd, vol met leuke berichtjes en wensen voor haar. We waren (vooral Hale, echt geweldig idee, meid!) s'middags al bezig met dat topic, en het was heel mooi om te zien dat midden in de nacht veel users dat topic bezochten en haar een fijne verjaardag wensten, ook mensen die niet wisten van het topic, en haar waarschijnlijk niet eens kenden. Verder heb ik gewoon leuke dingen gedaan zoals random quizzen maken en forums volgen.

    Tuurlijk mag dat!

    En dat klinkt al als een heel voldane week! Goed bezig. ^^

    Hoihoi,

    ik ben sinds recent terug actiever op Q, omdat ik sinds september terug naar school ga en dus weer iets meer tijd heb om hier aanwezig te zijn!
    Ik heb vooral deze week mijn profiel nagekeken of alles nog klopte, mijn eigen verhalen die nog open staan herlezen om te weten waar geëindigd was en ik heb ook besloten om 1 verhaal te gelijk af te werken ^^
    Ook heb ik aan mijn nog niet geactiveerde verhaal gewerkt. En zelf heb ik ook verhalen van anderen zitten lezen en iemand zitten stalk-euhm sterk aanmoedigen om zelf ook verder te blijven schrijven aan een supermooi verhaal ^^

    Helaas zal het verder wat stiller zijn deze week, aangezien ik stagevoorbereiding te doen heb, maar misschien dat ik zondag nog wat kan komen lezen en wat bij schrijven ^^

    x Stefanie.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 23:51 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik ben bezig met een wedstrijd te organiseren. Ik heb natuurlijk al een aanvraag gedaan bij een mod, ben bezig op toestemming te wachten. Maar ondertussen heb ik echt alles voorbereid. Als het wedstrijd eindellijk kan beginnen, is het een simpel matter van: kopieren en plakken :Y)


    -

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Poncho schreef:
    Ik ben bezig met een wedstrijd te organiseren. Ik heb natuurlijk al een aanvraag gedaan bij een mod, ben bezig op toestemming te wachten. Maar ondertussen heb ik echt alles voorbereid. Als het wedstrijd eindellijk kan beginnen, is het een simpel matter van: kopieren en plakken :Y)

    Wat voor wedstrijd? c:

    Welkom terug DeroGoi!

    Telt alles wat je zou moeten doen, maar niet doet ook? :'D ik zou een column moeten schrijven, mijn gedichtenreeks af moeten maken, verhalen schrijven, rpg-posts schrijven, en als ik dat niet doe misschien verder met mijn schoolverslag, die ik met de rest aan het uitstellen ben. Wat ik echt doe: wezenloos naar mijn scherm staren en refreshen om te kijken of anderen nog iets leuks zeggen/een rpg-post hebben gemaakt, terwijl ik dat zelf dus ook niet doe :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Poncho schreef:
    Ik ben bezig met een wedstrijd te organiseren. Ik heb natuurlijk al een aanvraag gedaan bij een mod, ben bezig op toestemming te wachten. Maar ondertussen heb ik echt alles voorbereid. Als het wedstrijd eindellijk kan beginnen, is het een simpel matter van: kopieren en plakken :Y)

    Oeh, wil je al kwijt wat voor een wedstrijd het is?

    Necessity schreef:
    (...)
    Wat voor wedstrijd? c:

    Welkom terug DeroGoi!

    Telt alles wat je zou moeten doen, maar niet doet ook? :'D ik zou een column moeten schrijven, mijn gedichtenreeks af moeten maken, verhalen schrijven, rpg-posts schrijven, en als ik dat niet doe misschien verder met mijn schoolverslag, die ik met de rest aan het uitstellen ben. Wat ik echt doe: wezenloos naar mijn scherm staren en refreshen om te kijken of anderen nog iets leuks zeggen/een rpg-post hebben gemaakt, terwijl ik dat zelf dus ook niet doe :')

    Hahaha :'D ja als je dat allemaal graag had willen doen, mag je dat best laten weten :') Misschien spoort het jezelf nog aan om het wél te doen

    Ik ben weer eens heerlijk bezig geweest met mijn story voor soty, heb nu een mooie opzet ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat heb ik gedaan deze week op Q? Ehm, voornamelijk rondgezworven op het topic - as always. En ik heb ook opdracht twee voor de themawedstrijd geschreven. Gister heb ik ook gebrainstormd over SOTY/FOTY, want ik wil misschien mee doen (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben druk bezig geweest met mijn FOTY-inzending en ik heb eens liggen babbelen in mensen hun gastenboek en in de taalpraattopics!


    Heaven is a place that we all have

    Yay SotY & FotY mensen! *O*
    Ik ga zelf ook nog even brainstormen, kijken of ik nog iets nieuws kan verzinnen, een verhaal die bij die thema's past. Maar tot dusver heb ik nog even niets. :'D

    Ik heb gereageerd op topics en heb zelf een topic aangemaakt en natuurlijk wat ik altijd doe berichtjes meelezen en zelf berichten plaatsen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik heb niet veel bijzonders gedaan - op het forum rondgehangen, wat hoofdstukken gelezen, één of twee topics aangemaakt, wat gekletst, voornamelijk via pb - en ja, dat was het wel, haha.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hier ook nog een soty-mens *cheerleadsmiley* dat heb ik vandaag gedaan ^^ mijn verhaal bedenken en een cover ervoor maken. En overwegen of ik nog een FOTY ga maken haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.