• Sommige mensen hebben het al eens voorbij zien komen, anderen hebben er eentje gekocht en gebruiken hem. Ik heb er ook een: een bullet journal. Het is basically een blanco notebook, waar je je eigen agenda/dagboek/to do lists in kan maken. Ik heb net een geweldige spread gemaakt om verjaardagen bij te houden. Mijn handschrift is zo mooi hier lol :Y)

    Tadaa! Klik hier voor een grotere versie.



    En een detail. Klik hier voor een grotere versie.



    Heb jij ook een bujo? Waar was jij laatst trots op?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 14:59 ]


    oi, suzy

    Oooh dat ziet er inderdaad heel mooi uit :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Woeeeh ik ga vanaf één janauari ook bujo’en en ik ben helemaal enthousiast over m’n bujo.


    •

    Wat ontzettend mooi! (bloos) Ik heb er zelf geen, simpelweg omdat ik van mezelf weet dat ik a) twee linkerhanden heb en b) er geen geduld voor heb, maar ik vind het wel altijd heel leuk om de journals van anderen voorbij te zien komen.


    She's imperfect but she tries

    super tof!
    zelf wil ik het ook al een tijdje, maar ik ben gewoonweg niet creatief genoeg. ;x
    oww en ik ben zo'n persoon die dan 1 keer uitschiet, of een spelfout maak, dan heel het boek weggooi en helemaal overnieuw begint, omdat ik dat niet kan uitstaan..

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 15:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh nice!!


    And then we'll see it.

    Heel erg mooi!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    AdoreDelano schreef:
    super tof!
    zelf wil ik het ook al een tijdje, maar ik ben gewoonweg niet creatief genoeg. ;x
    oww en ik ben zo'n persoon die dan 1 keer uitschiet, of een spelfout maak, dan heel het boek weggooi en helemaal overnieuw begint, omdat ik dat niet kan uitstaan..

    Same same, maar daar leer je mee omgaan (:


    oi, suzy

    Waaaauw zo gaaf!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben heel erg perfectionistisch en als er ook maar één miniscuul ding niet klopt of past bij de rest, dan ben ik er echt gewoon klaar mee. Wel heel erg mooi, Nikki.


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    Ik ben heel erg perfectionistisch en als er ook maar één miniscuul ding niet klopt of past bij de rest, dan ben ik er echt gewoon klaar mee. Wel heel erg mooi, Nikki.

    Thank you ^^

    Ja, daar heb ik ook last van.. Deze pagina is to be honest de 2e birthday tracker die ik heb gemaakt, omdat ik de eerste niet meer mooi vond lol (cat)


    oi, suzy

    Treason schreef:
    (...)
    Thank you ^^

    Ja, daar heb ik ook last van.. Deze pagina is to be honest de 2e birthday tracker die ik heb gemaakt, omdat ik de eerste niet meer mooi vond lol (cat)


    Ik ken het gevoel. Het suckt echt enorm lol.


    Heaven is a place that we all have

    Beetje random maar verjaren je ouders op dezelfde dag? :'D

    Verder is het heel mooi! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Ledecky, ja, dat klopt! Én ze zijn ook nog eens precies even oud... Ze worden allebei 49 komend jaar (fish)


    oi, suzy

    Prachtig!
    Ik heb ook een tijd een bujo bijgehouden, die vond ik zelf ook erg mooi.
    Het kost wel heel veel tijd, en met het ziek zijn heb ik gewoon de energie niet.
    Zodra ik beter ben (half jaar?) en weer meer doe ga ik hem zeker weer gebruiken ^^


    What worries you, masters you.

    Oh, die is zo mooi!!

    Ik wil eigenlijk ook heel graag een bullet journal maken, maar ik heb tot december 2018 nog een Moleskine-agenda haha oeps.


    look at the stars, look how they shine for you;