• Sommige mensen hebben het al eens voorbij zien komen, anderen hebben er eentje gekocht en gebruiken hem. Ik heb er ook een: een bullet journal. Het is basically een blanco notebook, waar je je eigen agenda/dagboek/to do lists in kan maken. Ik heb net een geweldige spread gemaakt om verjaardagen bij te houden. Mijn handschrift is zo mooi hier lol :Y)

    Tadaa! Klik hier voor een grotere versie.



    En een detail. Klik hier voor een grotere versie.



    Heb jij ook een bujo? Waar was jij laatst trots op?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 14:59 ]


    oi, suzy

    Ah die is leuk, ik ben jaloers op je handschrift :o

    Ik wil er heel graag eentje maar ik vind ze zo duur hihi. Super stom maar ja, ik ga er denk ik wel ooit eentje kopen. Wat voor een heb jij?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb een Leuchtturm 1917 dotted A5. Bij de Bijenkorf is die 16 euro, wat niet bijzonder veel duurder is dan een normale agenda. En ik heb er ook nog een nieuwe hobby in gevonden!


    oi, suzy

    Wauw! Dat ziet er echt professioneel uit! Echt heel mooi gedaan!

    Treason schreef:
    Ik heb een Leuchtturm 1917 dotted A5. Bij de Bijenkorf is die 16 euro, wat niet bijzonder veel duurder is dan een normale agenda. En ik heb er ook nog een nieuwe hobby in gevonden!


    Maar god jij hebt ook gewoon een talent. T lettertype, de tekening gewoon echt alles is perfect!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ben echt te OCD voor een bujo, omdat ik dan eerst 20 pagina's eruit scheur omdat het niet mooi genoeg is hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ah zo mooi en leuk!
    Ik vind zo'n dingen echt geweldig, maar heb de discipline niet om ze bij te houden jammer genoeg.


    The soul needs autumn.

    Wauw! Deze is echt heel erg mooi! Ik hou er ook één bij, in een simpel boekje van de bruna, met een aantal uitzonderlijk lelijke pagina's en overgeslagen data, maar ik vind het nog steeds leuk :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik dacht even dat het getypt was, maar dat is geschreven. Wauw, geweldig.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dat is inderdaad heel mooi, ik snap dat je er trots op bent! Ik ben wel eens heel trots geweest op een aantal tekeningen, het is een fijn gevoel ;')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 19:01 ]