• Hallo Q. (meer topics!)

    Morgenavond is het weer zover. Het aftellen naar 2018. Sommige mensen blijven binnen en luisteren naar de top 2000. Sommige mensen gaan het ergens buiten vieren en naar vuurwerk kijken. Don't forget the New Years Kiss! Ik ga wellicht naar de Grote Markt en als het lot meevalt, naar Parijs.

    Wat gaan jullie doen morgen?

    a d s.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 15:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik vier het gewoon met mijn ouders, zusje en mijn oma thuis. Een vriendin van mijn oma komt ook zodat ze niet heel de avond alleen moet zijn. Mijn zusje en ik hebben een hele quiz in elkaar gestoken die we zo tussen de maaltijden gaan doen en 's avonds kijken we normaal een film en gaan we naar het vuurwerk kijken. ^^


    The soul needs autumn.

    Mijn ouders, mijn zusje en ik vieren het al zo lang ik me kan herinneren altijd met twee andere gezinnen samen, dus dat is ook dit jaar weer het plan. We blijven dan grotendeels gewoon thuis, dit jaar weer bij een van die andere gezinnen, en spelen soms een spelletje of zo. Het is erg relaxed, maar dat vind ik eigenlijk ook wel prettig. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oliebollen vreten en de top 2000 afluisteren ^^


    Caution first, always.

    Samen met mijn vriend bij hem thuis, zijn ouders zijn er niet. Netflix, popcorn en heel veel liefde.


    What worries you, masters you.

    Ik ben in Londen met mijn ouders, broer en zus en we hebben gereserveerd in een of ander leuk café. Als het meezit gaan we daarna naar vuurwerk kijken op Trafalgar Square ^^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:10 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delacroix schreef:
    Ik vier het gewoon met mijn ouders, zusje en mijn oma thuis. Een vriendin van mijn oma komt ook zodat ze niet heel de avond alleen moet zijn. Mijn zusje en ik hebben een hele quiz in elkaar gestoken die we zo tussen de maaltijden gaan doen en 's avonds kijken we normaal een film en gaan we naar het vuurwerk kijken. ^^

    Dit klinkt zo gezellig en lief! Ö


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Vieren met mijn beste vriendin, haar ouders en haar broertje! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vier het met een paar van mijn huisgenootjes en eventueel nog wat mensen die we bij ons thuis uitnodigen. (: Dit wordt het eerste jaar dat ik het niet met mijn ouders/rest van de familie vier, maar ik had wel eens zin in iets anders.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Overdag genieten van de, door mijn vader zelfgebakken, oliebollen, 's middags waarschijnlijk nog even langs mijn oom&tante en mijn opa&oma oudjaarsborrel drinken en 's avonds ben ik voor de 4de keer bij een vriendin van mij te vinden waar we gezellig met een grote groep gaan drinken en feesten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Seasons schreef:
    (...)
    Ohhh, zo lekker! :3

    Jaa lijkt mij ook! (:


    And then we'll see it.

    Morgen heb ik een groot 9-gangen diner met vrienden op onze sociëteit en daarna tellen we met z'n alle af en vieren we feest!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga samen met m'n moeder en zus bij mijn oma logeren ;')

    Oliebollen vreten, puzzelen en monopoly of film kijken.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ga morgen de jaarwisseling vieren bij Specs


    Firm believer of all that is magic

    Ja, ik ga samen met m'n ma en m'n zuster oliebollen vreten bij mijn oma haha ;')


    look at the stars, look how they shine for you;