• Dit topic maak ik eigenlijk aan aan de hand van dit topic, maar omdat de leeftijden best wel uiteenlopen op deze site, is het misschien juist wel fijn om makkelijk te kunnen opzoeken wie er ongeveer even oud is als jij en met wie je makkelijk eens een praatje zou kunnen maken omdat jullie in dezelfde levensfase zitten. :Y)

    • 11 •
    bloemenprinses

    • 12 •
    Executie

    • 13 •
    Neverbealone
    Lucens
    Motunui
    Kaerlighed

    • 14 •
    dad
    Ristridin
    Inktzwart

    • 15 •
    Snapple
    ChiIdhood

    • 16 •
    stonec0ld
    macusa
    ScribbleTheFox
    Trishanakru

    • 17 •
    Duendes
    MacCready

    • 18 •
    McNuggets
    Kuroshitsuji_Me
    Douceur
    Derks

    • 19 •
    Ledecky
    Smoakatom
    Nadine23x
    Igster
    Chilton
    Meisner

    • 20 •
    IrishNialler
    Coldatom
    Aventia
    Jabba
    Hephaistion

    • 21 •
    KyloRen
    Standal
    Treason
    Plunkett
    BlueJays
    Bartok
    Steelatom
    _Iridescent
    SPECS

    • 22 •
    Tortitude
    Bohemian
    Persona
    HaIe
    Neara
    Corday

    • 23 •
    FireKeeper
    Delacroix
    Marveldrake
    Varekai
    Decker

    • 24 •
    Dalnim
    Boogeyman
    Scandal
    Loveless
    Apocalyptic

    • 27 •
    Ringwraith

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 18:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Motunui schreef:
    (...)
    Same. Maar niet zo moeilijk tho, ik hoor bij de allerjongsten (‘:

    Er zitten toch ook negenjarigen enzo op Q? Vgm was er ooit een mod die 9 was.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Neverbealone schreef:
    (...)
    Er zitten toch ook negenjarigen enzo op Q? Vgm was er ooit een mod die 9 was.

    Jup, er zijn mensen die jonger zijn, maar zie het als procenten: ik gok dat de gemiddelde leeftijd op Q rond de 19-20 zit, maar het zijn ook de meesten die rond die leeftijd zitten. Daarmee bedoel ik: hoe verder van het gemiddelde, hoe minder mensen met die leeftijd. Dus ja, op dit moment ben ik op het forum toch echt wel een van de jongsten, denk ik.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    (...)
    Jup, er zijn mensen die jonger zijn, maar zie het als procenten: ik gok dat de gemiddelde leeftijd op Q rond de 19-20 zit, maar het zijn ook de meesten die rond die leeftijd zitten. Daarmee bedoel ik: hoe verder van het gemiddelde, hoe minder mensen met die leeftijd. Dus ja, op dit moment ben ik op het forum toch echt wel een van de jongsten, denk ik.

    Ohja, van die kant heb je idd gelijk ^)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~