• GENOCIDE
    The sun will rise and we will try again.



    Het is 1230, veertig jaar na de Grote Genocide: Het vampierenrijk ligt aan diggelen, maar de populatie begint weer te stijgen. Elke vorm van organisatie wordt genadeloos tegengehouden door de nieuwe Jagergemeenschap en de verzwakte monsters hebben het moeilijk om te overleven. In Dubhaile, Schotland, is het niet anders. Toch weten sommige vampiers zich ongemerkt in het gebied te vestigen en zelfs zich te verenigen. Volgens de dorpelingen spookt het in de verlaten burcht van het meer, maar bij onderzoek kunnen de Jagers niets vinden. En dan is er een lijk en staat alles in rep en roer...


    INFORMATIE
    Ik heb hier een story voor gemaakt, anders werd dit te lang en onoverzichtelijk. Moet je alles onthouden? Nee. Moet je alles lezen? Liefst wel, maar zeker het stukje van Dubhaile en de geschiedenis bij de vampiers, want dat is de kern van deze RPG. Zo veel is het niet, eigenlijk. De rest is voor specifieke situaties, zodat daar geen onenigheid over kan bestaan (:



    DE MIDDELEEUWEN
    • Dingen die echt niet kunnen: elektriciteit, vuurwapens, gemotoriseerde voertuigen, kunstmatige stoffen ...
    • Dingen waar je rekening mee moet houden: De Kerk (en geloven, zelfs Jagers doen dat en veel vampiers ook), De minder verborgen grote kloof tussen arm & rijk, er zijn niet veel steden, landbouw is de belangrijkste bezigheid van de mensen, vrouwen dragen in het algemeen geen broek (tijdens de Jacht soms wel), uitingen van holebi, atheïsme of andere religies, queer zijn of andere rariteiten zijn niet ok, heksen- en andere vervolgingen gebeurden heel zelden (maar het bijgeloof is er wel), wapens dragen is niet verboden (maar wel meestal weggelegd voor rijkere mensen), mensen kenden muziek en feesten (middeleeuwers maakten evenveel plezier als wij), Op handelaars en oude vampiers na (en dan meestal niet perfect) spreken de meesten maar 1 taal ...



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Maximum 2 rollen
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    • Ik open de topics, tenzij anders gevraagd
    • Veel plezier!!



    INVULLIJSTJE
    Iedereen
    • Naam (zie dat het niet heel modern is, gewoon voor de logica, haha.)
    • Jager of vampier
    • Leeftijd
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (foto's mogen, en ja, ze mogen er modern uitzien, anders wordt het wat moeilijk haha. Weet gewoon dat ze die kleren dus niet in de RPG dragen).
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties (tussen Jagers en vampiers is enkel mogelijk als ze elkaar ergens anders zijn tegengekomen. Vrienden kunnen absoluut niet.
    Vampiers
    • Naam: De meeste mensen hadden maar 1 naam: hun voornaam. Wanneer er meerdere mensen met dezelfde naam in hetzelfde dorp woonden, werd er vaak gebruik gemaakt van bijnamen.
    • Leeftijd: hoe oud ze waren (16 - 40) toen ze stierven en hoe oud ze in totaal zijn: :iet ouder dan 1000, want dat is nog het Tweede Rijk, en liefst ook niet te veel ouder dan 300 - 100: de Genocide heeft tenslotte heel wat vampiers uitgeroeid en de meesten zijn dan ook daarna veranderd.
    • Uiterlijk: vergeet de tweede set tanden niet, als ze na 1187 veranderd zijn!
    • Geschiedenis: zeker vermelden hoe ze zijn doodgegaan, wie hun Para is en of die nog leeft of niet. Als ze zelf mensen veranderd hebben, mag je dat vermelden (zeker als het relevant is), maar dat hoeft niet persé.

    Jagers
    • Naam: Doordat de Jagers zo met families werkten, hebben zij wel een achternaam. Maar ook niet meer dan een voor- en een achternaam.
    • Leeftijd (15 - 40)
    • Extra puntje: Welke soort (Longshot, Scout, Field)
    • Extra puntje: Specialiteitswapen
    • Extra puntje: Welk ander beroep doen ze (of worden ze voor opgeleid) (adel werkt niet en vrouwen helpen!)



    FAQ
    - WTF, IK SNAP HET NIET
    OMG, VRAAG HET

    - Waarom heb jij meteen Thorne genomen? HE HE HE?
    Omdat dit personage van mij is, haha. Hij speelt in een andere RPG, zo'n 800 jaar na deze, ook een belangrijke rol en ook in de mainstory van deze wereld. Maar geen zorgen, hij is absoluut niet almachtig, de oudste, de sterkste, whatever. Ik heb hem gewoon zo duidelijk in mijn hoofd, dat ik hem niet wil afstaan ^^

    - OMG, er is een mainstory?
    Yes, maar vooral in mijn (en Marthes) hoofd. Je kan wel een klein stukje vinden op mijn profiel: L'appel du vide. Het is in het Engels en in het heden. Verder hoeven jullie je trouwens totaal niets aan te trekken van deze mainstory, haha. Deze RPG wordt waarschijnlijk geen canon.

    - Ik wil een weerwolf.
    Als je dat echt echt echt wilt, dan ok. Maar liever niet, want ik heb ze geen actieve rol gegeven. Eigenlijk zijn weerwolven tamelijk onbelangrijk gebleven tot en met de twintigste eeuw. Toen zijn er enkele megaroedels ontstaan en blabla...

    - Ik weet niet zoveel van de middeleeuwen.
    Dat is niet erg. Ik studeer dan wel voor leerkracht geschiedenis, ik weet ook niet precies hoe de mensen toen leefden. Trouwens, het is niet dat er monsters bestaan nu, dus dan moet de rest ook niet zo nauw zitten. Als je twijfelt, kan je het altijd in het praattopic vragen.

    - Ik wil een mens uit de Jagerfamilie.
    Dat mag, maar onthou dat dit een 'slechtere' positie is voor jouw personage. Maar je kan wel even actief meedoen en het kan wel interessant zijn ^^

    - Moeten de Jagers van de drie families zijn?
    Nee, aangetrouwd, een tijdelijke gast (Scout) of bijna getrouwd mag ook.

    - Ik heb meegedaan met (één van) je vorige RPG's, moet ik dan ook alles lezen?
    Liefst wel, want dit is 800 jaar eerder, dus er is veel anders (zoals de gemeenschappen). De basisdingen kan je wel overslaan, maar ga er toch eens doorheen.

    - ...
    ROLLEN
    Jagers 5 - 4
    • Bosphoramus - Nora Quill - 21 - Field - Starlie Smith - 1
    • _Iridescent - Maria "Mia" Lavely - 21 - Field/Zwaard - Faceclaim - 3
    • Roosje_8 - Elisabeth 'Lilly' Quill - 16 - Longshot/p&b, messen - Selena Gomez - 2
    • Azlain - Deirdre Quill - 18 - Field - Faceclaim - 4
    • Ziegler - Audrey Chambers - 19 - Nomaad - Faceclaim - 6
    • Bartok - Jack Ackerman - 20 - Longshot/p&b - Adrien Sahores - 3
    • Igster - Holden Ackerman - 30 - Specialiteit - Cillian Murphy - 1
    • Tad - Ashton Quill - 15 - Scout/zwaard - Faceclaim - 3
    • Winona - Rónán Ferguson - 24 - Field - Alexander Ludwig - 4

    Vampiers 4 - 6
    • Virago - Séraphine - 23 / 62 - Faceclaim - 5
    • purplelove - Amaly "Alera" - 17 / 317 - Claire Estabrook - 4
    • Winona - Freydís - 19 / 60 - Nastya Kusakina - 4
    • Hivju - Naam - Leeftijd / Echte Leeftijd - Faceclaim - Pagina
    • Ziegler - Briar - 20 / 174 - Faceclaim - 5
    • Bartok - Thorne - 17 / 298 - Anton Lisin - 2
    • Inktzwart - Puck (Sine)/Carolus - 16/17 / 200-ish - Robbie Kay - 3
    • Obeah - Célestin - 23 / 62 - Faceclaim - 4
    • Hephaistion - Alastair - 22 / 164 - Alexander Zambrano - 5
    • Bosphoramus - Helias - 22 / 49 - Niclas Gillis - 6


    Rollentopic      •      Praattopic      •      Speeltopic


    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 19:05 ]


    Mhm?

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    “Cold as ice, but in the right hands she melts.”


    II Naam II
          Séraphine
    II Leeftijd II
          23 jaar — zij en haar tweelingbroer verjaren op 24 oktober. Célestin is hierbij dan ook twee minuten ouder dan zijn zusje.
    Hierbij mogen inmiddels ook 39 vampierjaren aan toegevoegd worden, wat hun leeftijd totaal op 62 jaar zet.
    II Vampire II
         

    II Innerlijke II
          — Open.
          — Speels.
          — Rebels.
          — Koppig.
          — Creatief.
          — Oprecht.
          — Liefdevol.
          — Eigenwijs.
          — Doorzetter.
          — Harde werker.
          — Jaloerse trekken.
          — Temperamentvol - waar nodig kan zijn.
          — Sarcastisch - zo nu en dan.
          — Onredelijk - met name tijdens een ruzie.

    Toelichting: Komt nog.


    “She’s fire and ice. You’ll fear the cold and crave the burn.”

    II Uiterlijke II
          Komt.

    “With a starry brush, paint the dusk venetian blue,
    because in the evening hush, you’ll never believe the view.”

    II Geschiedenis II
          • Vader • Unknown.
          • Moeder • Unknown.
          • Broer • Célestin 23 jaar.

    — Célestin en zijn zusje, Séraphine, zagen voor het eerst het licht in het jaar 1168 in Montpellier, Zuid-Frankrijk. Ze zijn met een ruwe start in het leven gekomen, gezien hun moeder gestorven is kort na de bevalling, door bloedverlies vanwege complicaties. Hoewel de rest van het dorp hen om die reden des duivels aanzag, hield Aristide immens veel van zijn kinderen. Het verlies van zijn vrouw viel hem zwaar, maar hij hield zich sterk voor zijn kleintjes.
    Die liefde heeft de tweeling goed gedaan, en die hadden ze ook hard nodig want terwijl ze opgroeiden waren ze gedoemd tot een behoorlijk eenzaam bestaan. De volwassen dorpelingen meden hen als de pest en de andere kinderen gooiden liever stenen naar hen dan dat ze met hen speelden. Eén keer werd Séraphine vol in het hoofd geraakt, waardoor ze aan het bloeden ging. Op dat moment is Célestin tussenbeide gekomen, en heeft hij -moe van het jarenlange geterg- een jongeman bewusteloos geslagen. Kort daarop besloot hun vader met zijn kroost het dorp te verlaten.
    Ze gingen aan de rand van het woud leven, en Aristide leerde zijn kinderen vaardigheden die hen nog van pas zouden komen. Célestin werd opgeleid tot een heuse stroper. Hij bleek talent te hebben voor het vinden en volgen van sporen en had het zetten van snaren bijzonder goed in de vingers. Séraphine bleek dan weer goed te zijn in het villen van de gevangen dieren, het klaarmaken ervan en het hergebruiken van de vachten en huiden. Gedurende enkele jaren leefden ze in rust en waren ze best gelukkig, met z'n drietjes.
    Maar dat bleef niet duren. Aristide werd betrapt op het domein van een welgestelde heer, en omdat hij niet kon betalen voor het wild dat hij "gestolen" had, werd hij publiekelijk opgehangen. Célestin zorgde ervoor dat Séraphine het verschrikkelijke tafereel niet moest aanschouwen.
    Uit angst voor hun leven besloot de tweeling hun geboortedorp te verlaten en vertrokken richting het noorden. Célestin zorgde voor het eten en wat ze niet zelf konden vangen betaalden ze met wat Séraphine kreeg voor haar huiden. Nooit bleven ze lang genoeg op één plaats om herkend te kunnen worden.
    Een nieuw drama ontpopte zich echter al snel. Séraphine werd doodziek, en belandde in het hospitaal. Célestin bleef dag en nacht bij haar, in de tevergeefse hoop dat ze beter zou worden. Het leek er op dat de jongedame het niet zou halen. Maar het lot besliste er anders over. Een jonge vampier, genaamd Thorne, merkte de twee op, hoe close ze waren en werd herinnerd aan zijn eigen zus, die niet meer te redden was geweest. In zijn queeste om zoveel mogelijk vampiers te maken, besloot hij van de twee zijn nieuwe Subs te maken. Vooral Célestin is hem hier, nog steeds, enorm dankbaar over. Ondanks dat ze niet exact nog in leven zijn, heeft hij nog steeds zijn Séraphine.
    Nadat Séraphine gebeten werd nam Thorne danig veel bloed van haar dat ze de volgende dag niet meer haalde, waarop ze ontwaakte als vampier. Célestin ontnam zichzelf, na de eerste dood van zijn zusje, het leven waarop ook hij aan zijn nieuwe start kon beginnen. Sindsdien hebben Célestin en Séraphine, tenzij anders geboden, nog geen moment van Thorne's zijde geweken.

    "And when the leaves return and their whisperings fill the night, they’ll freeze and burn where fire and ice collide."

    II Relaties II
    Célestin — Tweelingbroer.
    Thorne — Para.

    II Extra II
          • Likes • Muziek — Dansen — Sarcasme — Mannen — Sneeuw, hagel, regen —
          • Dislikes • Betweters — Leugenaars — Kunst — Regels — Vuur — Regels —
          • Para • Thorne.
          • Geaardheid • Voor de volle honderd procent kan je er bij Séraphine van op aan dat ze alleen op het mannelijke geslacht valt.
          • Lichamelijk • Séraphine is een heel stuk sneller dan een gemiddeld mens en kan zichzelf als ze wil geluidloos verplaatsen. Ze is zo ook een stuk sterker en hoeft niet gauw moeite te doen om iets op te tillen/verplaatsen, iemand te verwonden - of zelfs te doden. Als ze wil kan Séraphine ademhalen, echter heeft ze de zuurstof niet meer nodig en doet ze dit vrijwel alleen omdat het een gewoonte is vanuit haar menselijke leven.
    Haar zintuigen zijn verscherpt waardoor ze niet alleen beter ziet, maar ook veel sterker ruikt en ook van veraf de kleinste dingen al kan horen - iets wat best in haar voordeel kan werken.
          • Zonlicht • Séraphine kan - gezien haar leeftijd - voor een bepaalde tijd in de zon lopen, hier kan ze echter op den duur wel last van krijgen.
          • Dodelijk • Haar hoektanden zijn vlijmscherp en zinken direct door de huid heen zodat ze gemakkelijk bloed tot zich kan nemen. Tevens kunnen deze tanden ook een dodelijk wapen zijn als ze de grote aderen diep doorscheurt.
          • Bloedlust • Honger naar mensenvoer heeft ze niet meer, het enige wat de vlammen uit haar keel kan doen weghalen en de honger in haar binnenste kan doen stillen, is het bloed van mensen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 19:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan iemand me dit allemaal uitleggen, ik kan er serieus geen touw aan vastknopen. Rpg is toch dat ieder steeds een stukje schrijft? Waar hebben jullie dat dan geschreven? Is dat te volgen voor mij om te lezen ofzo? Is hier iets aan vooraf gegaan want voor mijn geboel mis ik info


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Butterflygirl schreef:
    Kan iemand me dit allemaal uitleggen, ik kan er serieus geen touw aan vastknopen. Rpg is toch dat ieder steeds een stukje schrijft? Waar hebben jullie dat dan geschreven? Is dat te volgen voor mij om te lezen ofzo? Is hier iets aan vooraf gegaan want voor mijn geboel mis ik info


    Voor een RPG van start gaat, is het hier de gewoonte om je personage voor te stellen in een rol: zo kunnen er al eerdere relaties afgesproken worden én het is ook gewoon leuk om te lezen. Het speeltopic, waar die stukjes staan, is bij deze RPG nog niet aangemaakt. Dat komt deze zaterdag (:


    Mhm?

    Oh oke. Ik zou het ook graag wel een keer willen proberen maar dan wat makkelijker om mee te beginnen. Wil iemand me helpen? Want het jan mwt zijn tween toch?


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Ij


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Butterflygirl schreef:
    Oh oke. Ik zou het ook graag wel een keer willen proberen maar dan wat makkelijker om mee te beginnen. Wil iemand me helpen? Want het jan mwt zijn tween toch?


    Als je met twee wil RPG’en kan je hier best eens kijken. In dit topic staan ook nog wat handige links om meer over het RPG’en te weten te komen (: Veel succes en veel plezier!


    Mhm?

    BRIAR

    NAAM
    Benjamin: From the Hebrew name בִּנְיָמִין (Binyamin) which means "son of the south" or "son of the right hand".

    Kort nadat de jongeman is veranderd, heeft hij besloten zijn naam te veranderen. Briar is eigenlijk meer een verzonnen naam, omdat hij de klank ervan mooi vond. Hij zal, na al die jaren, niet meer luisteren naar de naam Benjamin.

    YOU ARE WHAT YOU DO
    • • •
    NOT WHAT YOU SAY YOU'LL DO


    LEEFTIJD
    Briar is geboren in het najaar van 1056 op een bijzonder warme dag voor de tijd van het jaar. Dit maakt hem nu al 174 jaar oud. Hij is veranderd toen hij twintig jaar oud was. Hij heeft er altijd ouder uit gezien dan zijn daadwerkelijke leeftijd, waardoor hij nu vaak zeker vier of vijf jaar ouder geschat wordt dan zijn uiterlijke leeftijd.


    RAS
    Briar is een vampier en dat is hij al een behoorlijke tijd. Hij is gebeten toen hij twintig jaar oud was en zijn Para heeft hem niet begeleid in zijn verandering. In het begin heeft Briar het extreem moeilijk gehad met zijn nieuwe aard, totdat hij stuitte op een groep vampieren. Zij hebben hem geholpen in de eerste maanden van zijn nieuwe bestaan, maar door een onverwachte aanval van jagers is hij deze groep kwijtgeraakt. Nu zwerft hij al jaren vrij alleen over de wereld en probeert hij zoveel mogelijk uit het oog van de jagers te blijven.


    THIS IS WHO I AM
    • • •
    NOBODY SAID YOU HAD TO LIKE IT



    INNERLIJK
    Vroeger was Briar een echte straatschoffie.Waar onheil was, was Briar te vinden. Hij hield van kattenkwaad en hield ervan om de regels te breken. Hij had echter geen verkeerde intenties. Hij wilde graag lol maken en zoveel mogelijk uit zijn arme leventje halen, maar daarbij wilde hij geen mensen pijn doen. Sinds dat hij veranderd is, heeft deze karaktereigenschap een andere toon gekregen. Hij blijft uit de problemen, maar heeft vaak nog wel de behoefte om mensen in de zeik te nemen. Dit doet hij nu vaak met snerende en gemene opmerkingen, waardoor hij anderen nu wel pijn kan doen.
          Briar is geen domme jongen en zijn verandering heeft hem veel geleerd. Hij is alleen op de wereld en moet het ook op die manier gaan redden. Daarom weet hij precies wie hij te vriend moet houden. Hij is flexibel en past zich gemakkelijk aan aan zijn omgeving, voornamelijk door zijn overlevingsinstinct. Briar houdt er vrij heftige principes op na, maar die kan hij goed verbergen tegenover degene die hij volgt. Als Briar je beschouwt als een vriend of partner, is hij erg trouw aan je en zal hij je niet zomaar laten stikken. Briar is behoorlijk afhankelijk van anderen en daar is hij niet bepaald blij mee. Hij zou graag alleen kunnen overleven, maar hij weet dat dat niet realistisch is.
          Briar is, door alles wat hij heeft meegemaakt, erg achterdochtig en behoedzaam geworden. Hij vertrouwt iemand niet snel en hij stelt zich niet graag open naar anderen, gewoon om zichzelf te beschermen. Daarnaast kampt hij met een groot probleem: zijn agressieproblemen. Dit had hij al toen hij jong was, maar door zijn bijna constante honger is hij behoorlijk prikkelbaar en humeurig. Hij weet dat nog redelijk te beheersen, maar wanneer hij echt eens boos wordt, kan hij volledig doorslaan. Hij is dan agressief en gewelddadig, iets waar hij zich voor schaamt, omdat hij zo niet wil zijn.
          Briar is in de loop der jaren steeds rustiger, stiller en melancholieker geworden. Hij haalt niet veel plezier meer uit het leven, omdat hij voornamelijk bezig is met overleven. Hij is de vrolijkheid van vroeger grotendeels verloren, zeker omdat hij zijn familie na zijn verandering niet meer heeft gezien. Toch probeert hij sterk te blijven, omdat hij het niet over zijn hart kan verkrijgen om de jagers te geven wat ze willen. Hij heeft een bijzondere haat naar de jagers toe, omdat enkele jagers zijn tweede familie (de groep vampieren die hem gevonden heeft) vermoord hebben en hij er niets aan kon doen.

    WOULD YOU KNOW MY NAME
    • • •
    IF I SAW YOU IN HEAVEN?


    GESCHIEDENIS
    1056: In het najaar van 1056 werd Benjamin geboren in een klein dorpje in Schotland. Een kleine baby die veel huilde en daarmee zijn moeder een zware taak gaf.
    1056-1075: Benjamin groeide op in een klein gezin bestaande uit een vader, moeder en jonger zusje. Zijn vader was boer en zijn moeder werkte hard in het huis om alles lopende te houden. Op jonge leeftijd hing Benjamin veel rond in het dorp waar hij woonde. Toen hij elf jaar was, begon hij mee te helpen op het land van zijn vader om alles wat sneller te laten lopen.
    1076: Op een dag liep Benjamin rond over de plaatselijke markt. Zijn vader had een misoogst gehad, waardoor er weinig eten was voor het gezin. Benjamin zag zijn kans toen er niemand oplette en hij stal een brood. Helaas werd het wel opgemerkt door een stadswachter. Hij werd meegenomen naar een klein steegje en volledig in elkaar geslagen. Dieven werden in het dorp streng gestraft. Benjamin's keel werd uiteindelijk opengesneden en hij werd achtergelaten om te sterven voor zijn misdaad, maar hij werd gered door een onbekend figuur. Benjamin kan zich de pijn nog al te goed herinneren, maar hij heeft nooit het gezicht van zijn Para gezien, omdat deze man moest vluchten voor andere stadswachters. Benjamin heeft enkele dagen vol intense pijn en een vreemd gevoel door zijn lichaam rondgedwaald door een bos, niet wetende wat er met hem aan de hand was. Na enkele dagen stuitte hij op een groep en hij werd acuut verzorgd door hen, wat achteraf erg logisch was aangezien zij ook vampieren waren.
    1077-1078: Van de groep die hem opgenomen heeft, met de leider Jonah, heeft Benjamin veel geleerd. Na een maand heeft hij zijn naam veranderd in Briar en liet hij zijn persona als Benjamin achter. Briar heeft geleerd hoe hij zich moet voeden, hoe hij om moest gaan met zonlicht en dergelijke.
    1220: Briar raakte steeds meer gewend aan zijn nieuwe leven, maar alles veranderde toen de groep in het bos aangevallen werd door een groep jagers. Iedereen werd vermoord, behalve Briar. Hij was op dat moment hout aan het verzamelen voor het vuur, waardoor de jagers hem niet opgemerkt hebben. Sindsdien is Briar alleen en heeft hij een intense hekel aan alles wat zichzelf jager durft te noemen.
    1220-1228: Sinds de dood van zijn groep zwerft Briar alleen door landen heen. Ergens is hij op zoek naar zijn Para, maar omdat hij niets weet van deze man, is het een eindeloze zoektocht.
    1229-1230: Briar heeft verhalen gehoord over een groep vampieren in Dubhaile, waardoor hij daarnaar toe trekt. Vanaf dat moment heeft hij zich gevestigd in Dubhaile.



    THE ONLY TRUE FREEDOM YOU HAVE
    • • •
    IS YOUR MIND, SO USE IT

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 14:55 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bartok schreef:
    (...)

    Als je met twee wil RPG’en kan je hier best eens kijken. In dit topic staan ook nog wat handige links om meer over het RPG’en te weten te komen (: Veel succes en veel plezier!


    Dankjewel!


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    A L A S T A I R



    VAMPIER
    LEEFTIJD
    Alastair is geboren in 1050 en als 22-jarige gestorven in 1066. Dit maakt hem dus 164 jaar oud.
    INNERLIJK
    Werkt vooral voor zichzelf ~ ijverig ~ wreed ~ agressief ~ wispelturig ~ krijger ~ roekeloos ~ een doener ~ vlug van begrip ~ doodt zonder nadenken
    Alastair is een krijger in hart en nieren. Het boerenleven heeft hem sterk en gehard gemaakt. Als klein kind speelde hij altijd al krijgertje met de andere kinderen en toen hij later in het leger kwam, bleek hij goed met het zwaard te zijn. Hij is ook iemand die meer gaat voor brute kracht, dan vechten met veel tactiek. Hij is dan ook roekeloos en een doener. Hij doet zonder na te denken, maar ook is hij graag bezig.
    Als Alastair iets doet, doet hij dat meestal voor zichzelf en stel dat hij iemand eens een dienst bewijst probeert hij daar altijd zo veel mogelijk voordelen voor zichzelf uit te halen. Hij is vlug van begrip en heeft meestal snel door hoe iets in elkaar zit. En dan bedenkt hij meestal zo snel mogelijk een manier om zijn voordeel eruit te halen. Toch staat hij open voor allerlei dingen, hij zal bijna nooit zomaar iets afkeuren, behalve als het hem echt niet aan staat.
    Eenmaal je Alastair zo ver hebt om iets voor je te doen, is hij iemand die er zich volledig voor inzet. Hij is ijverig en wilt de beste resultaten leveren.
    Alastair is niet zachtzinnig naar zijn prooi toe. Hij houdt ervan om met mensen te spelen en deinst er ook niet voor terug hen ernstig te verminken. Hij is wreed en agressief. In een ruzie is hij niet bang voor een vuistgevecht, maar ook verbaal kan hij erg agressief zijn als hij kwaad is.
    UITERLIJK
    FC: Alexander Zambrano
    Alastair is redelijk lang voor de tijd met een lengte van ongeveer 1.80 meter. Zijn bruine haar is lang en golvend. Alastair draagt het meestal los, al bindt hij het nog wel eens samen als de situatie dat vereist. Zijn ogen zijn donkerbruin van kleur.
    Als de krijger die hij toch nog is, draagt Alastair een maliënkolder onder zijn tuniek. Om de één of andere reden voelt hij zich altijd wat veiliger met, ondanks dat dit zijn snelheid wel wat verminderd.
    Alastair heeft de voedingstanden van een oudere vampier, die bloederig kunnen uitvallen. Het litteken van zijn pijlschotwond is nog altijd zichtbaar en tijdens een tantrum wordt deze wond een open wond.

    GESCHIEDENIS
    Alastair is geboren als de zoon van een betrekkelijk rijke boer in Wessex. Zijn vader had in het leger gediend en daar een buit aan over gehouden, wat het gezin een handje hielp in hun boerenbestaan. Het was een tijd van oorlogen en op een gegeven moment werd Alastair opgeroepen om in het leger te dienen en hij kreeg het zwaard van zijn vader mee. Hij heeft enkele slagen overleefd, maar bij de slag van Hastings ging het mis. Aan het eind van de slag werd hij door een pijl in zijn borst getroffen, wat hem uitschakelde, maar nog niet doodde. Eenmaal de slag over was, kwamen allerlei mensen op het slagveld af, meestal om kostbaarheden te roven, maar de vampier Magen was op zoek naar bloed. Bij toeval kwam hij de stervende Alastair tegen en besloot hem te veranderen.
    Jarenlang is Alastair bij hem gebleven. Soms scheidden hun wegen tijdelijk en ging Alastair alleen op reis, maar altijd kwamen ze na verloop van tijd weer bij elkaar. Ze hadden dan ook een redelijk goede band samen. Wel bleef Alastair binnen het eiland van Engeland, gezien hij niet dol is op bootreizen.
    Alles was goed en wel tot op een dag in 1150. Alastair was weer eens alleen op reis tot hij opeens een naar gevoel kreeg. Gauw daarna begreep hij dat zijn Para was gestorven, naar alle waarschijnlijkheid door de jagers. De genocide was in volle gang in deze tijd. Alastair begreep dat hij voorzichtiger moest doen, maar als wraak doodde hij elke eenzame jager die hij tegenkwam. Zo heeft hij nog een lange tijd rondzwervend geleefd, tot hij hoorde van Thorne en zijn groep in Dubhaille en het leek hem goed om zich daarbij aan te sluiten.
    EXTRA
    Alastair draagt nog altijd het zwaard bij zich dat hij van zijn vader heeft gekregen toen hij dienst nam in het leger. Het betekent veel voor hem en hij onderhoudt het goed.
    RELATIES
    Volgt nog

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 20:19 ]


    Stenenlikker

    Igster > Shelby


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shelby schreef:
    Igster > Shelby


    No


    Mhm?

    I would like to reserve one male vampire met de faceclaim van Niclas Gillis. :Y)


    help

    Bosphoramus schreef:
    I would like to reserve one male vampire met de faceclaim van Niclas Gillis. :Y)


    Eliii


    Mhm?

    Bartok schreef:
    (...)

    Eliii


    Yes, one stupid hoe incoming.


    help

    OMG


    kindness is never a burden.