• Wil ik jullie even een hart onder de riem steken: ik had ook niet de beste start. Misschien had je het al gelezen, maar ik zat alleen op mijn kamer en heb alle vrienden en familie even opgebeld om ze gelukkig nieuwjaar te wensen. En mijn zus had ook niet het beste nieuwjaar, zij zat namelijk ziek in bed. En toen zei ze het volgende tegen mij en ik wilde die wijsheid met jullie delen:
    "Voor ons begint Nieuwjaar gewoon nog niet nu. Voor mij begint wanneer ik morgen (later vandaag) bij de familie ben en me een beetje beter voel. En voor jou begint dat wanneer je terug bent in Nederland."
    Dus, vier je nieuwjaar pas op een moment dat samen bent met iemand waarmee je het had willen vieren en nu is het gewoon nog even 2017 voor ons ;)


    Deep inside, I've never felt alive

    Och! Mijn jaar begon gelukkig wel goed, maar ik wil tegen jou, je zus, en alle ander users die (ongeveer) het zelfde ervaren zeggen:

    Heel gelukkig nieuwjaar, gewoon als jij er klaar voor bent!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb nooit echt goede of slechte nieuwjaar wisselingen gehad. Altijd beetje basic met lekker eten en de tv aan, dit jaar was het voor het eerst wat beter. Maar voor iedereen bij wie het niet zo leuk was: there's Always next year <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Had net je vorige topic gelezen, vind het heel vervelend voor je :( Maar goed ik geloof wel dat je er weer sterker uit gaat komen.
    De december maand is voor heel veel mensen een zware maand. Omdat je bij heel veel dingen opnieuw weer stilstaat. Vooral als je alleen bent of weg van huis bent. Alsnog wil ik je een gelukkig nieuwjaar wensen :)

    Zelf ook niet een al te beste december maand gehad, maar gelukkig is het nu weer uit met de pret en begint het normale leven weer. Ben er aan toe.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Of je bent gewoon een edgy aardappel zoals ik en bindt geen waarde vast aan Nieuwjaar ;-;

    VanillaJuice schreef:
    Of je bent gewoon een edgy aardappel zoals ik en bindt geen waarde vast aan Nieuwjaar ;-;


    Hahah wow ja dit echt.
    Het is maar een getal.
    Op het moment zelf is het leuk met al het vuurwerk enzo, nu voelt het echt totaal niet anders hahahah


    What worries you, masters you.

    Ahh, nee, wat stom. :c

    Ergens is het wel fijn om dit topic te lezen, want ondanks mijn pogingen om er een leuk oud en nieuw van te maken, ging het allemaal een beetje mis en zat ik uiteindelijk ook thuis (zonder dat dat de bedoeling was). Ik kon het huis niet vinden waar het feestje was en had toen anderhalf uur rondgefietst zonder bereik, data of lucht in mijn banden. Was even slikken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.