• Ik denk leuk en creatief te zijn en nu eindelijk eens een lijstje aan te maken, maar for some reason kan ik geen afbeeldingen invoegen en ik krijg de volgende tekst:

    Verkeerd bestandstype! (/home/rutger/curlimages/2018/01/ussfrpftmmklcvgz.jpg)


    Dus, Rutger, no hate, maar fix deze shit. Er zitten overal kleine foutjes. Verder heel veel liefde naar jou voor het creeëren van deze plek.

    Ik gebruik nu die [img] shizzle, maar ik wil liever gewoon de invoegvakjes gebruiken, zoals het is bedoeld ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 20:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    ^ Ach, we moeten toch iets vinden om op te mopperen? Zie het maar als opbouwende kritiek hehe

    Ik weet inderdaad niet hoeveel werk het nou eigenlijk is, maar ik weet wel dat Rutger hier ervaring mee heeft en het lijkt me niet dat zoiets oplossen nou echt weken gaat duren. Natuurlijk kan ik ernaast zitten, want wat weet ik er nu van, maar we weten allemaal niet hoeveel tijd het nou eigenlijk allemaal kost en ik denk dat dat nou juist het probleem is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yellowstone schreef:
    vlm heb ik ooit eens gelezen/gehoord dat rutger nog maar weinig winst haalt uit deze site omdat de reclame en de credits niet veel renderen dus tbh snap ik wel dat q niet zijn prioriteit is (hij maakt alleszins geen verlies dus daarmee dat q nog steeds bestaat) we mogen alleszins blij zijn dat hij hier dan alsnog mee doorgaat in de mate die hij kan

    toen ik bij de crewmeeting met hem aan het praten was zei hij me wel dat hij q weer wilde doen heropleven maar ja weet je, beleefdheid blijft desondanks the key als je graag iets gedaan wilt krijgen bij een ander

    je gaat een leerkracht ook niet aanspreken met 'leerkracht, fix je notities aub' als de cursus niet helemaal oke is (nerd) en dan heb ik het niet over het feit student/leerkracht-relatie maar over het wederzijds respect ten op zichten van je naaste(n)


    Tja, ik begrijp waar je vandaan komt en ik ben het ermee eens dat dit niet mijn meest slimme of nette zet was. Het kan inderdaad respectloos overkomen, maar het was eerder bedoeld als een grapje en niet als: yo, Rutger, ik heb schijt aan je. Oh, well, ik vind het eerlijk gezegd niet het meest respectloze topic, maar ik snap waar je vandaan komt. Mijn excuses.


    look at the stars, look how they shine for you;

    FireKeeper schreef:
    ^Ja, je hebt gelijk maar terwijl je het postte was ik al aan het typen dus ik las het pas nadat ik ook gepost had :') Maar je hebt compleet gelijk.

    @404 Tikkeltje harder ja, haha. Er zouden absurd veel bans worden uitgedeeld :')

    Ik wil nu wel even tijd vrijmaken om te bannen? :Y)

    Ach, ik denk dat de meesten mijn mening wel weten. Het is hoe het is. We doen ons best om Rutger en Tristan zoveel mogelijk te stalken voor verbetering en fixes. Maar wanneer iets af is, is het af en zullen we het dan wel zien. Ik probeer er het beste van te maken en zoveel mogelijk door te geven. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yellowstone schreef:
    vlm heb ik ooit eens gelezen/gehoord dat rutger nog maar weinig winst haalt uit deze site omdat de reclame en de credits niet veel renderen dus tbh snap ik wel dat q niet zijn prioriteit is (hij maakt alleszins geen verlies dus daarmee dat q nog steeds bestaat) we mogen alleszins blij zijn dat hij hier dan alsnog mee doorgaat in de mate die hij kan

    toen ik bij de crewmeeting met hem aan het praten was zei hij me wel dat hij q weer wilde doen heropleven maar ja weet je, beleefdheid blijft desondanks the key als je graag iets gedaan wilt krijgen bij een ander

    je gaat een leerkracht ook niet aanspreken met 'leerkracht, fix je notities aub' als de cursus niet helemaal oke is (nerd) en dan heb ik het niet over het feit student/leerkracht-relatie maar over het wederzijds respect ten op zichten van je naaste(n)

    Maar juist dan moet ie eerlijk zijn. "Hey guys, Q levert me weinig geld op, dus ik doe er weinig moeite voor." Prima, naar dan kunnen de initiatieven (hoe spel je dat?) van de users ook wel stoppen, want dan zitten we straks op een superlevendige site maar met allerlei bugs gaat het hem dan ook niet worden. Dus communicatie is wel echt key ja.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    McNuggets schreef:
    Ik kan me voorstellen dat het zo overkomt en ik had het ook niet fijn gevonden als er zo'n topic naar mij toe aangemaakt werd, dus mijn excuses daarvoor. Het is echter niet zo dat ik dacht toen ik dit postte: Hé, laat ik Rutger helemaal de grond in stampen, want het is zo'n ass en hij doet helemaal geen reet. Ik weet namelijk zeker dat hij veel doet. Hij heeft namelijk een hele site opgezet en daar ben ik hem dankbaar voor.
    De frustratie is gewoon zeer zeer groot, want hoe in vredesnaam is het mogelijk dat er al-tijd wel iets niet werkt. Ik bedoel deze site bestaat al freaking 14 jaar. Hoe is het mogelijk? Dan gaat er toch echt iets mis.
    Rutger heeft dan wel de touwtjes in handen en hij heeft dit allemaal gemaakt en daar zijn we hem (waarschijnlijk) allemaal dankbaar voor, maar hij is geen heilige, want dat gevoel krijg ik soms wel als sommige mensen over hem spreken. Hij maakt ook weleens fouten. Ik wil Rutger niet de grond in stampen en ik heb helemaal niets tegen hem, alleen positieve dingen, maar ik wil nou ook weer niet doen alsof hij god is. Nogmaals: Mijn excuses voor de respectloze toon. Het is gewoon zo dat als je al veertien jaar een site hebt, dat ik ook vind dat je hem moet kunnen onderhouden en als er dan nog dit soort fouten in zitten, kan je verwachten dat mensen gewoon willen dat het gefixt wordt.


    ohmijngod ja dit dit is het gewoon ik ben slecht met woorden maar dit is het hELEMAAL


    Heaven is a place that we all have

    Eigenlijk zouden Rutger en Tristan gewoon eens een paar uur of zo vrij moeten maken om op Quizlet te komen praten met de users. Gewoon in een algemeen topic. Dan leren wij meer over hoe het achter de schermen zit en leren zij meer over waar de users behoefte aan hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Eigenlijk zouden Rutger en Tristan gewoon eens een paar uur of zo vrij moeten maken om op Quizlet te komen praten met de users. Gewoon in een algemeen topic. Dan leren wij meer over hoe het achter de schermen zit en leren zij meer over waar de users behoefte aan hebben.


    Agreed.

    Jongens, come out and play

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 22:35 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    TS zei in elk geval aub.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap je feels, en ik snap Rutger ook dat wanneer iets weinig oplevert er geen prioriteit op zit maar feit van het verhaal is wel dat als er een goed alternatief was die wel een werkende site had dan zouden een hoop mensen verkassen denk ik. Maarja Q is wat dat betreft vrij uniek en dat heeft ook zo z'n charme. Ik moet zeggen dat mede door de zooi die moeilijk/niet werkt ik nauwelijks creaties maak op Q maar dat is persoonlijk. Dus beetje dubbel. Ik snap je frustratie en ik snap waarom de lijst met bugs niet snel gefixt wordt.


    The truth is out there.

    FireKeeper schreef:
    Kijk, ik probeer het te zien vanuit een gamer. Vaak speel ik early access games, games die dus nog in een alpha/beta fase zitten en barsten van de bugs en dingen die nog moeten worden toegevoegd. Dat is prima en gamers hebben daar geen probleem mee zolang we weten dat er actie wordt ondernomen. Communicatie is daarbij echt de sleutel. Want je spendeert tijd en geld aan de game, probeert de community leuk te maken en komt aanzetten met ideeën. Als developers vervolgens hier niets mee (lijken) te doen, dan worden we geïrriteerd en dat is logisch, naar mijn mening. En zo zie ik het af en toe ook op Q. Tuurlijk, Rutger heeft een leven enzovoort maar wat is er mis met communicatie? En dan bedoel ik niet dat een mod zegt dat Rutger ermee bezig is, want wij als gewone users zien er niet veel van. Ik klink nu misschien verwend as fuck maar kom op. Er moet ook een punt zijn waarop je de verbetering ziet waarvan er verteld wordt dat er aan gewerkt wordt, of dat we gewoon te horen krijgen dat Rutger het te druk heeft om alles op te lossen.
    En misschien komt het een beetje hard over, maar ja.


    Wow +1 hiervoor

    Ik vind de toon in het topic trouwens ook wel meevallen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best wel eraan kan ergeren om nooit eens iets van Rutger te horen maar wel de mods zie rennen en moeite zie doen als er wat aan de hand is. Maar dan lijkt het volgens mij telkens maar afwachten of er überhaupt wat gaat gebeuren of niet.
    Heel veel users zie ik hier op de website ook enorm hun best doen om meer mensen zich hier aan te laten melden, maar als het technische gedeelte steeds maar achterblijft tja... :/ Zou ik op een gegeven moment ook denken, laat maar zitten.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ik heb dit een heel tijdje geleden al eens aangegeven


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Wow +1 hiervoor

    Ik vind de toon in het topic trouwens ook wel meevallen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best wel eraan kan ergeren om nooit eens iets van Rutger te horen maar wel de mods zie rennen en moeite zie doen als er wat aan de hand is. Maar dan lijkt het volgens mij telkens maar afwachten of er überhaupt wat gaat gebeuren of niet.
    Heel veel users zie ik hier op de website ook enorm hun best doen om meer mensen zich hier aan te laten melden, maar als het technische gedeelte steeds maar achterblijft tja... :/ Zou ik op een gegeven moment ook denken, laat maar zitten.

    Same. Ik dacht dat ik de enige was ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb al een hele lange tijd precies het zelfde probleem, maar heb misschien een oplossing gevonden! Ik kon ook nooit foto's van mijn computer afhalen, of via een link toevoegen aan een creatie, maar ik heb gevonden dat foto's die je ooit al ergens op Quizlet gezet hebt het wel doen!
    Nu heb je waarschijnlijk niet de foto die je wilt al eens gebruikt, maar er zijn veel "foto" stories die per onderwerp een aantal foto's plaatsen.
    Toen ik een zo'n foto downloaden en vanaf mijn computer aan een hoofdstuk toevoegde, werkte dit.

    Nogmaals ik weet niet of dit voor iedereen werkt en hoogstwaarschijnlijk heeft iemand anders het al gevonden, maar ik dacht ik deel het even :)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 20:02 ]


    "Not my daughter, you bitch!"