• En dus heb ik in een impulsieve bui mijn allereerste username teruggenomen. Ik ben op deze site gekomen als ukkie van 10 en toen koos ik deze username, die ik ongeveer twee jaar heb gehouden. En aangezien het vandaag een jaar geleden is dat ik mijn username voor het eerst veranderde, voelde ik mij plots nostalgisch naar die tijden op Q dat ik melige quizzen maakte en het op het forum alleen had over eenhoorns en cupcakes, en dus heb ik die username teruggenomen (:

    Kortweg: Motunui is dus (terug) Scipio.
    Hebben jullie ooit al een username opnieuw genomen? Zo ja, waarom? c:

    Oh ja, mijn profiel en profielfoto verander ik later wel want lui.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aww, dat is cute! *O*
    Ja, mijn huidige o.a. want awesomeheid

    Woah — ik kom er dus door dit topic achter dat jij Scipio bent / was. Damn. Die username is awesome. *O*
    En op dit account heb ik nog nooit ofte nimmer een username teruggenomen. Alhoewel ik nog steeds op iedere oude username verliefd ben.


    Ah, wat leuk. Ik denk dat ik Conan gauw terug neem, bc I really liked it.


    En even nostalgisch doen, want Spongebob


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ohh, ik geloof dat ik die username nog wel herken! c:
    Ik neem niet vaak oude usernames terug, maar Gorillaz wil nog weleens terugkeren. ^^


    Caution first, always.

    Scipio als in de dievenbende van Scipio? Dat was echt m'n favoriete boek vroeger ^^


    What worries you, masters you.

    Oh dat is een leuke naam! *O*

    Ik heb volgens mij één, of twee keer, een oude user terug genomen en hoe vaak ik ook zeg dat ik dat opnieuw ga doen, na twee weken neem ik eigenlijk altijd een andere. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leuk gevoel van nostalgie (: Ik ken je niet bij deze naam though.

    ik heb grandR een keer terug genomen als usernaam, vanwege de feels die ik erbij heb.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh ja, die naam ken ik nog heel goed! (:
    Ik heb ooit wel eens eentje terugggenomen, maar ondertussen heb ik toch al een heeele tijd deze. Ik voel de nood niet meer om hem te veranderen. Dat zorgt alleen maar voor extra werk. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb deze username al een hele tijd. In een bui van complete blokhoofdwarrigheid heb ik hem een aantal jaar geleden eens veranderd naar 'BlancheNeige', maar ik heb hem zo gauw het mogelijk was weer teruggenomen (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oh, die herken ik!
    Door dit topic werd ik spontaan ook nostalgisch, dus ik heb Faelain teruggenomen, haha.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik herken de naam! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    stonec0ld schreef:
    Scipio als in de dievenbende van Scipio? Dat was echt m'n favoriete boek vroeger ^^

    Nope, het is een personage (nu ja, kinda, het is een pegasus) uit mijn favoriete boekenserie van toen, Heroes of Olympus (ook nu nog steeds één van mijn favoriete boekenreeksen)
    @de rest: thanks! (: Het verbaasd me eigenlijk dat zovelen de naam nog kennen, haha.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:21 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    :O Het kan zijn dat die me nog bekend voor komt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb Saltzman en Tukkosopher 2 keer in gebruik gehad. Maar mijn eerste gebruikersnaam vind ik behoren tot de diepste schaduwen van de quizletaardbodem (AmazingRick)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lolicia meerdere keren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.