• En dus heb ik in een impulsieve bui mijn allereerste username teruggenomen. Ik ben op deze site gekomen als ukkie van 10 en toen koos ik deze username, die ik ongeveer twee jaar heb gehouden. En aangezien het vandaag een jaar geleden is dat ik mijn username voor het eerst veranderde, voelde ik mij plots nostalgisch naar die tijden op Q dat ik melige quizzen maakte en het op het forum alleen had over eenhoorns en cupcakes, en dus heb ik die username teruggenomen (:

    Kortweg: Motunui is dus (terug) Scipio.
    Hebben jullie ooit al een username opnieuw genomen? Zo ja, waarom? c:

    Oh ja, mijn profiel en profielfoto verander ik later wel want lui.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hoe leuk! Er staat geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt mijn eerste username terug te nemen, haha, maar ik denk dat Scipio me heeeeel vaagjes nog iets zegt. Drie jaar geleden is nou wel een beetje het moment dat ik niet zo actief was op Q, dus vandaar dat ik het niet helemaal herken, denk ik.
    Ik heb verschillende namen verscheidene keren teruggenomen (Aravis, Grohl, Amidala, DeDDG3maaleenS (maar dat was niet geheel uit vrije wil, haha)), maar ik heb vrij lang Firgun als naam gehad en nu heb ik Klaar ook al enkele maanden en eigenlijk voel ik niet zo'n nood het te veranderen. Het is toch m'n naam, dus hij past wel bij me, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha, ik moet bij jouw username aan Scipio de Romein denken :Y)

    Ik heb sowieso Ewijn en Delahaye wel eens teruggenomen, maar vast ook nog wel eens een andere.


    Stenenlikker

    Ik herken je username niet zo direct, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat er een tijd was dat ik niet zo happig op het forum was en dat ik er dan ook amper tot niet te vinden was.

    Ik neem mijn huidige username altijd terug. Het is nu wel al een hele tijd geleden dat ik hem veranderd heb, als ik eerlijk ben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ohhh, ik ken je nog onder die naam! Leuk om hem terug te zien. ^^ Komt hij van dat boek van Cornelia Funke, De Dievenbende van Scipio?

    Ik heb maar één oude username, en ik denk er niet aan om die ooit nog terug te nemen, maar ik heb wel een keer mijn naam veranderd van Square naar Square. Telt dat? (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohhh de username Scipio ken ik nog, ik had echt geen idee dat jij dat was! Nice. (:

    Ik neem usernames best wel vaak terug gewoon omdat ik m'n echte favorieten al eens heb gehad dus. Volgens mij ben ik het vaakst terug veranderd naar: Cersei, Lannister, Scully en Neria.


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Ohhh, ik ken je nog onder die naam! Leuk om hem terug te zien. ^^ Komt hij van dat boek van Cornelia Funke, De Dievenbende van Scipio?

    Ik heb maar één oude username, en ik denk er niet aan om die ooit nog terug te nemen, maar ik heb wel een keer mijn naam veranderd van Square naar Square. Telt dat? (nerd)

    Nee, van de naam van een pagasus in Heroes of Olympus (: Alhoewel ik wel geloof dat ik dat boek ooit heb gelezen, haha. Wie weet heeft mijn onderbewustzijn die naam ook deels op dat boek gebaseerd (krul)
    En wat mij betreft telt dat ook :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cresswell schreef:
    Woah — ik kom er dus door dit topic achter dat jij Scipio bent / was. Damn. Die username is awesome. *O*
    En op dit account heb ik nog nooit ofte nimmer een username teruggenomen. Alhoewel ik nog steeds op iedere oude username verliefd ben.


    Dit!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben een paar keer teruggegaan naar BULLSHIPPER en Brimstone.
    Vind dat nog steeds 2 van mijn mooiste usernames samen met mijn huidige.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Ik ben een paar keer teruggegaan naar BULLSHIPPER en Brimstone.
    Vind dat nog steeds 2 van mijn mooiste usernames samen met mijn huidige.


    Ik heb jou ook leren kennen via de naam BULLSHIPPER :o


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HaIe schreef:
    Ik ben een paar keer teruggegaan naar BULLSHIPPER en Brimstone.
    Vind dat nog steeds 2 van mijn mooiste usernames samen met mijn huidige.


    DAMN. Dat ben jij? Ik dacht dat Bullshipper allang inactief was. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    DAMN. Dat ben jij? Ik dacht dat Bullshipper allang inactief was. :Y)


    Zo snel kom je niet van me af.

    Ik ben wel, in de 7,5 jaar dat ik hier alweer zit, zo'n 1,5 jaar ontzettend weinig op Q geweest.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO