• Ja, stiekem was ik ergens heel trots op mezelf. Drie jaar geleden was mijn jongere ik begonnen aan een verhaal op Quizlet, dat zo zijn hoofdstukken gehad heeft. Het was een genre waar ik totaal niet in gewend was te schrijven (romantiek en drama, hihi) en eigenlijk heeft het ook een heel ander einde gekregen dat ik voor ogen had. Er zitten stukken niet in, die ik eerst wel wilde, en ook stukken die ik van tevoren niet had bedacht. Het verhaal is zo oud, dat de cover van toen het nu niet meer doet (':

    Maar men hee! Wat is dat moeilijk, om een story af te ronden die al zo lang ligt. Het was mijn doelstelling voor deze vakantie, beginnen aan verhalen die ik nog heb laten liggen, om ze daar af te ronden. Nu de recentelijke verhalen van 2017 zijn nog wel te doen, maar dit verhaal (waar ik eigenlijk al bijna bij het einde was) stamde af uit 2014, wat toch best moeilijk is. Vooral omdat mijn eigen schrijfstijl in die tussentijd zo compleet veranderd is.

    Hebben jullie ook wel eens je oude verhalen erbij gepakt? En geprobeerd deze alsnog af te schrijven?
    Ik vond het echt lastig (':
    Mocht je die van mij willen bekijken, hier een klikje

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 13:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh, wat gaaf! Daar mag je jezelf toch best wel een klopje op de schouder voor geven, ja. Ik doe het je niet na. :')

    Ik heb ooit wel een paar pogingen gedaan na een jaar of zo om een verhaal op Q weer op te pakken, maar uiteindelijk liep dat meestal toch weer stil. Misschien dat ik het later nog een keer ga proberen met een paar verhalen, maar op het moment vind ik het wel goed zo.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 13:34 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah, wat goed! Ik zal vanmiddag een kijkje nemen.

    Ik ben nu zelf een oud verhaal aan het herschrijven en hierna ben ik van plan mijn allereerste verhaal te herschrijven ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Ah, wat goed! Ik zal vanmiddag een kijkje nemen.

    Ik ben nu zelf een oud verhaal aan het herschrijven en hierna ben ik van plan mijn allereerste verhaal te herschrijven ^^


    Ooh! Succes. Herschrijven is ook niet makkelijk vind ik, daar ben ik eens aan begonnen. Het wordt opeens compleet anders heb ik dan altijd als probleem (':

    Wiarda schreef:
    Oh, wat gaaf! Daar mag je jezelf toch best wel een klopje op de schouder voor geven, ja. Ik doe het je niet na. :')

    Ik heb ooit wel een paar pogingen gedaan na een jaar of zo om een verhaal op Q weer op te pakken, maar uiteindelijk liep dat meestal toch weer stil. Misschien dat ik het later nog een keer ga proberen met een paar verhalen, maar op het moment vind ik het wel goed zo.


    Haha thanks. En ja, het blijft moeilijk. Maar ik vond dat mijn Q-verhalen een einde verdienden. Het zijn wel de verhalen, waar ik het verst mee gekomen ben.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 13:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat een mooie prestatie!

    Merendeel van mijn verhalen zijn niet afgerond. Maar ik zit ook niet meer zo in die schrijfmood om ze af te werken. Want op zich zijn het wel goede verhaallijnen. Maar ik zou sowieso een heel deel moeten herschrijven van wat er nu is omdat het op niets meer trekt haha. :')
    Ik zit nu wel al enkele dagen te twijfelen of ik een oude story terug ga oppakken, maar dat is niet echt een verhaal.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is een feestje waard (:

    Het enige oude verhaal waar ik nog aan bezig ben, is een verhaal dat ik samen met iemand schrijf. Hopelijk lukt het om het dit jaar af te maken (: -Al was dat mijn doelstelling vorig jaar al...-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ahhh, dat is zo gaaf! Wat enorm knap van je. *O*

    Ik heb namelijk ook nog steeds een paar verhalen hier rondslingeren die nooit een echt einde hebben gevonden, en hoewel ik regelmatig met goede voornemens weer ernaar kijk, wil het nooit echt vlotten, over het algemeen. Er zijn er een paar die ik inmiddels heb opgegeven als verloren zaak, maar een paar andere wil ik wel nog steeds ooit het einde geven dat ze verdienen - met de nadruk op ooit, vrees ik, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Proficiat! Ik heb ook al wel eens een oud verhaal proberen af te maken/herschrijven (*kuch* De Vlucht van de Magier *kuch*), maar het lukte me maar niet. Echt knap dat het jou toch gelukt is!


    The soul needs autumn.

    Eigenlijk mag ik mezelf geen schrijver noemen want ik heb nog nooit een verhaal goed afgerond.

    Maar gefeliciteerd! Wat moet dat een fijn gevoel zijn!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen