• Jaaaaaa, de eerste line van van de film The Greatest Showman! Ik heb volgens mij al in een aantal topics gespamt dat mensen deze film moeten gaan kijken (met name als je fan was van Chicago, Moulin Rouge en alles van dat kaliber). Een originele musicalfilm sinds jaren en hij is echt geweldig! Kijk niet naar de critics, die snappen niet wat een musicalfilm is ;P
    En daarom vond ik het ook wel een username verandering waard: Barnum. ^^

    Oh, ik heb even The Prince of Egypt geditcht van mijn profiel lol, want ik ben verliefd op Rewrite The Stars en ik hoop dat er snel een videoclip van naar buiten komt :3
    Mini-impressie van de film in gifs:













    Hebben jullie onlangs een film gezien waar je ook best wel lyrisch van werd? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Die lijkt me zo leuk en feelgood. Zag de trailer gisteren en kon in eerste instantie niet geloven dat Hugh Jackman, de grumpy, scruffy man die ik ken uit Logan, nu een rol als deze speelt. Herkende hem amper!


    ars moriendi

    Barnum schreef:
    (...)
    Oeh, wanneer? ^^

    Wanneer ze herstelt is van haar verkoudheid! Dus daar wachten we even op. En dan moeten we nog een Pathé kiezen want we gaan er ook een dagje uit van maken. ^^

    Oh die lijkt me zo gaaf! De muziek is ook al zo geweldig! Kan niet wachten om hem te zien! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil hem ook wel gaan kijken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury